Restaurant omgeving Maritiem museum rdam

19-06-2019 22:58 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond,

Wij (kinderen + aanhang) hebben schoonouders een weekendje rotterdam incl vermaak aangeboden.
Harstikke leuk, ze zijn heel enthousiast :).
Nu zijn het geen enorme wereldreizigers (onbekend is bij hen ook echt onbemind) en ik zoek dus een leuk eettentje voor s'avonds in de buurt (max 10-15min lopen) rondom het maritiem museum.

Nu wel met 'eenvoudige' gerechten, geen liflafjes, opsmuk en chique bedoelingen, ook geen oosterse keuken, pizzatent etc. Maar gewoon een gezellig eetcafeetje met goed en lekker eten, daar voelen ze zich het beste in thuis leert de ervaring. Iemand enig idee qua tips in die omgeving?
Not my circus, not my monkeys
Alle reacties Link kopieren
Dudok?
Alle reacties Link kopieren
https://www.tripadvisor.nl/RestaurantsN ... vince.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
'Opa' op de Witte de With.
Gezellig eetcafé met heerlijk eten.
Ben er al jaren niet meer geweest, dus effe checken of het er nog zit.
Alle reacties Link kopieren
yukon schreef:
19-06-2019 23:13
'Opa' op de Witte de With.
Gezellig eetcafé met heerlijk eten.
Ben er al jaren niet meer geweest, dus effe checken of het er nog zit.
helemaal mee eens, dat gaan ze prima vinden
Alle reacties Link kopieren
Dat had ik inderdaad ook gedaan.
Maar de eerste is bv maar tot 17u open en daarna krijg ik een hoop mooie restaurants met veel lekkers (noors zeerestaurant e.d.) maar niet waar zij blij van worden dus dacht wellicht handig om ervaringen/tips op t forum te vragen :).
Not my circus, not my monkeys
Alle reacties Link kopieren
silent-witness schreef:
19-06-2019 23:36
Dat had ik inderdaad ook gedaan.
Maar de eerste is bv maar tot 17u open en daarna krijg ik een hoop mooie restaurants met veel lekkers (noors zeerestaurant e.d.) maar niet waar zij blij van worden dus dacht wellicht handig om ervaringen/tips op t forum te vragen :).
er zitten echt weinig ouderwets eetcafe-achtige tenten in het centrum, dus die lijst is idd lastig inschatten

Sijf is trouwens ook nog heel erg leuk in dat genre, klein stukje verder maar nog wel op loopafstand hoor
Alle reacties Link kopieren
Zijn het allemaal volwassenen - je schrijft: schoonouders + kinderen + aanhang?

Misschien goed om te weten of er ook (jonge) kinderen bij zullen zijn?
Alle reacties Link kopieren
Encore op de Posthoornstraat:
https://encorebargrill.nl/menu-encore-b ... rotterdam/
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
yukon schreef:
19-06-2019 23:13
'Opa' op de Witte de With.
Gezellig eetcafé met heerlijk eten.
Ben er al jaren niet meer geweest, dus effe checken of het er nog zit.
Wou ik ook schrijven. Lekker, herkenbaar eten voor prima prijs.
Alle reacties Link kopieren
Vanaf het maritiem museum kun je met de watertaxi prima naar Hotel New York. Het varen is hartstikke leuk en mijn ervaring met behoudende schoonouders is dat HNY goed te doen is, je kunt er soepjes, een biefstuk of saté krijgen, maar ook avontuurlijkere eters hebben wat te kiezen.
Alle reacties Link kopieren
Genoeggedronken schreef:
20-06-2019 07:18
Vanaf het maritiem museum kun je met de watertaxi prima naar Hotel New York. Het varen is hartstikke leuk en mijn ervaring met behoudende schoonouders is dat HNY goed te doen is, je kunt er soepjes, een biefstuk of saté krijgen, maar ook avontuurlijkere eters hebben wat te kiezen.
Hotel New York wilde ik ook zeggen inderdaad. Zorg wel dat je dan van te voren reserveert, helemaal als je in het weekend gaat. Met de watertaxi is ook echt een hele ervaring! Dudok vind ik overigens ook altijd leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven