restaurant Amarone in Rotterdam

06-07-2019 19:04 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft hier wel eens gegeten?

Hoe was het? Ik wil mijn vriend graag verrassen. Hij is zelf chef kok en houdt uiteraard van lekker en goed eten.

Kun je hier met pin betalen? Ik kom zelf niet uit Rotterdam dus we maken er dan een weekendje van.
Alle reacties Link kopieren
Hele suffe vraag, maar in welk restaurant in Nederland kan je NIET met pin betalen??
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook wel eens gehad dat ik alleen met credit card kon betalen en die heb ik niet
Alle reacties Link kopieren
Pergamon schreef:
06-07-2019 19:09
Hele suffe vraag, maar in welk restaurant in Nederland kan je NIET met pin betalen??

Een Chinese snackbar hier. Maar die heeft op 3 meter van de voordeur een pinautomaat dus ja..
.
Alle reacties Link kopieren
1981Bloem schreef:
06-07-2019 19:11
Ik heb ook wel eens gehad dat ik alleen met credit card kon betalen en die heb ik niet
Anders bel je ze even om het te vragen :idee:
Amarone vond ik geweldig. Wel wat zakelijk ingesteld. Ik weet niet meer wat ik heb gegeten. Het is al een tijd geleden. Veel gangen in ieder geval. 9 misschien. Een avondvullend programma.
Is FG niet leuker trouwens?
.
anoniem_309825 wijzigde dit bericht op 06-07-2019 19:27
88.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Amarone ken ik niet maar als je nog iets anders leuks zoet: Goud van Herman den Blijker. Erg lekker gegeten en een hele gezellige sfeer.
Maar waarschijnlijk is Amarone wat hoogwaardiger?
Alle reacties Link kopieren
goldmember schreef:
06-07-2019 19:23
Amarone ken ik niet maar als je nog iets anders leuks zoet: Goud van Herman den Blijker. Erg lekker gegeten en een hele gezellige sfeer.
Maar waarschijnlijk is Amarone wat hoogwaardiger?
Hiske versprille van de Volkskrant geeft Goud een 5min. Zelfs de kreeft was er nep.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
tonkje schreef:
06-07-2019 19:28
Hiske versprille van de Volkskrant geeft Goud een 5min. Zelfs de kreeft was er nep.
Dat was niet zo'n beste recensie inderdaad... :-?
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb veel goede verhalen gehoord over Heroine in Rotterdam (zo heet het echt) nog geen ster maar komt er vast aan!
Alle reacties Link kopieren
safrat schreef:
06-07-2019 19:15
Amarone vond ik geweldig. Wel wat zakelijk ingesteld. Ik weet niet meer wat ik heb gegeten. Het is al een tijd geleden. Veel gangen in ieder geval. 9 misschien. Een avondvullend programma.
ik vond het ook erg zakelijk, eten was wel geweldig inderdaad

FG of Fred zou ik zelf eerder heen gaan, Fitzgerald schijnt ook een fijne sfeer te zijn maar zelf nog niet geweest

of in een iets lagere prijsklasse maar wel een fijne ervaring met lekker eten: Restaurant de Jong of Mevrouw Meijer
Alle reacties Link kopieren
Pinda-Kaas schreef:
06-07-2019 19:38
ik vond het ook erg zakelijk, eten was wel geweldig inderdaad

FG of Fred zou ik zelf eerder heen gaan, Fitzgerald schijnt ook een fijne sfeer te zijn maar zelf nog niet geweest

of in een iets lagere prijsklasse maar wel een fijne ervaring met lekker eten: Restaurant de Jong of Mevrouw Meijer
Volgende keer dan. Ik heb hier al gereserveerd 😁
Alle reacties Link kopieren
En voor diegene die er gegeten hebben....gewoon kunnen pinnen?
Alle reacties Link kopieren
Pinda-Kaas schreef:
06-07-2019 19:38
ik vond het ook erg zakelijk, eten was wel geweldig inderdaad

FG of Fred zou ik zelf eerder heen gaan, Fitzgerald schijnt ook een fijne sfeer te zijn maar zelf nog niet geweest

of in een iets lagere prijsklasse maar wel een fijne ervaring met lekker eten: Restaurant de Jong of Mevrouw Meijer
Dit, helemaal mee eens.

Verder nog nooit in dat restaurant gegeten, maar als ik er langs loop vind ik het er altijd binnen kil en sfeerloos uitzien.

FG is top en van Fred ook goede vervuilen gehoord.
Bij mevr Meijer eet je ook heerlijk maar is wel weer heel anders.
#doeslief
Alle reacties Link kopieren
1981Bloem schreef:
06-07-2019 20:31
En voor diegene die er gegeten hebben....gewoon kunnen pinnen?
Als je er niet kan pinnen lijkt mij dat het probleem van het restaurant en niet jouw probleem!
#doeslief
tonkje schreef:
06-07-2019 19:28
Hiske versprille van de Volkskrant geeft Goud een 5min. Zelfs de kreeft was er nep.
Haha, inderdaad ook gelezen. Wat een deceptie.
Alle reacties Link kopieren
Amarone vind ik echt een van de beste restaurants waar ik ooit gegeten heb en ik ben in bijna alle sterrestaurants geweest. Ik kom er vaak en je kan er zeker pinnen! Geniet ervan!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven