aanbieding espressoapparaat?

21-07-2019 14:25 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn opzoek naar een goedkoop espressoapparaatje voor op de camping. Nu zag ik redelijk vaak aanbiedingen voorbij komen, dat je er eentje kreeg bij een abonnement ofzo.
Ik kan ze op dit moment niet vinden, maar wellicht weet iemand hier een goede aanbieding??
Ik heb wel gezien dat er een €30 retour is van nespresso, maar dan moet je ook gelijk 100 cups kopen a €44.
Alle reacties Link kopieren
https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_k ... lsrc=aw.ds
Deze is niet zo duur, of is dit niet wat je zoekt?
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Houd je rekening met camping wattage?

Ik herinner me wekenlang wakker worden van vloekende buren, die hun te zware waterkoker elke ochtend aandeden en de halve camping stroomloos maakten.
Of het stel dat hun camper aansloot en de airco, koelkast, diepvries, tv's het systeem overbelasten.

Overigens is er niks lekkerder dan de percolator. Ook op de camping.
Alle reacties Link kopieren
Nespresso op de camping?

Boek dan een hotel joh...
Alle reacties Link kopieren
Magick88 schreef:
21-07-2019 16:41
Nespresso op de camping?

Boek dan een hotel joh...
Want?
Alle reacties Link kopieren
petra123456 schreef:
21-07-2019 16:13
Houd je rekening met camping wattage?

Ik herinner me wekenlang wakker worden van vloekende buren, die hun te zware waterkoker elke ochtend aandeden en de halve camping stroomloos maakten.
Of het stel dat hun camper aansloot en de airco, koelkast, diepvries, tv's het systeem overbelasten.

Overigens is er niks lekkerder dan de percolator. Ook op de camping.
Haha goeie!

Misschien is een elektrische percolator ook wel wat! Het gasfornuis in de caravan is een beetje brak en lastig te bereiken (is afgedekt met een plank en daar liggen vaak spulletjes op).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven