Eten rondom Vlaardingen

13-09-2019 16:31 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Iedereen !

Ik ben op zoek naar leuk restaurant rondom Vlaardingen, we hebben daar eerst een afspraak en willen daarna wat gaan eten in een leuk restaurant. Nou wil ik een restaurant wat toch wel enigszins indruk maakt maar toch ook gewoon gezellig is....niet in romantieke sferen bedoeld.

Zijn er toevallig mensen rondom Vlaardingen wonen en aanbevelingen hebben ;-) Natuurlijk heb ik even op google gekeken maar dacht misschien zijn er hier ook nog woonachtige en die zeggen dat is een enorm leuk restaurant wat gezellig is maar ook indruk maakt ;-)

Dank jullie wel in ieder geval !
Alle reacties Link kopieren
Farinella is een aanrader. Lekker eten en altijd een leuke sfeer! Zit vlak bij het Liesveld viaduct

De tagliolini al parmigiano is wat mij betreft een aanrader.
protego wijzigde dit bericht op 13-09-2019 16:42
Reden: Toevoeging
42.48% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Protego schreef:
13-09-2019 16:37
Farinella is een aanrader. Lekker eten en altijd een leuke sfeer! Zit vlak bij het Liesveld viaduct
Klopt die zag ik ook al op google staan, heeft ook een goeie beoordeling maar ''correct me if i am wrong'' op de foto's ziet het er een beetje hutjemutje op elkaar en rommelig uit het restaurant. Het kan aan mij liggen, maar daarom liet ik hem in 1e instantie even voor wat het is maar ben benieuwd of het in het echt ook zo is.....
Alle reacties Link kopieren
Flynn's! Maar vaak geen plek meer vrij in het weekend.
Alle reacties Link kopieren
Stromboli schreef:
13-09-2019 16:48
Flynn's! Maar vaak geen plek meer vrij in het weekend.
Wauw dat ziet er nog is mooi uit dat restaurant, ik reserveer dan gewoon ver van te voren zodat ik die dag dan een plek heb !
Mag ik vragen heb je ervaring met dit restaurant ? Leuk ? Gezellig....indruk maakt het volgens mij wel een beetje !
Alle reacties Link kopieren
Smartweb schreef:
13-09-2019 16:54
Wauw dat ziet er nog is mooi uit dat restaurant, ik reserveer dan gewoon ver van te voren zodat ik die dag dan een plek heb !
Mag ik vragen heb je ervaring met dit restaurant ? Leuk ? Gezellig....indruk maakt het volgens mij wel een beetje !
Ja, ik heb er al een aantal keer gegeten. Ik vind het ontzettend lekker (heel malse tournedos), goede bediening en leuke sfeer. Het is laagdrempelige luxe ofzo, ik kom er graag!
Alle reacties Link kopieren
Geweldig, ik zal hem meenemen in de opties want qua interieur ziet het er ook prachtig uit ;-) Is geen relatie materiaal maar wil graag een beetje indruk maken op deze vrouw.....

Menukaart is wel iet wat klein maar dankjewel voor de tip erg blij mee, ze heeft een hekel aan de grote stad in met haar auto dus ja dan worden de keuzes naar de grote steden toch wat minder !
Alle reacties Link kopieren
Deltahotel, zit je aan/boven de Nieuwe Waterweg dus mooi uitzicht.

Er zat op het vlaardingse hoofd ook altijd een goede chinees maar daar kwam nieuwbouw voor in de plaats en ik weet niet of dit al weer open is.Ook dit restaurant zit aan de nieuwe waterweg.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Stromboli schreef:
13-09-2019 16:59
Ja, ik heb er al een aantal keer gegeten. Ik vind het ontzettend lekker (heel malse tournedos), goede bediening en leuke sfeer. Het is laagdrempelige luxe ofzo, ik kom er graag!
Om nog even dit topic omhoog te halen en alles tiptop te regelen vooraf wil ik vragen of jullie een goeie parkeerplaats weten voor restaurant Flynn's. We zijn vrij onbekend in het gebied en het zou lekker als ik alles een beetje uitgezocht heb, maakt ook een beetje indruk haha ;-p

Dank jullie wel !
Alle reacties Link kopieren
Sjiek in Schiedam.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
Smartweb schreef:
06-10-2019 12:56
Om nog even dit topic omhoog te halen en alles tiptop te regelen vooraf wil ik vragen of jullie een goeie parkeerplaats weten voor restaurant Flynn's. We zijn vrij onbekend in het gebied en het zou lekker als ik alles een beetje uitgezocht heb, maakt ook een beetje indruk haha ;-p

Dank jullie wel !
Je kan sowieso in de buurt op straat of aan de haven parkeren (het restaurant zit in een autovrij straatje, even googelen). Maar het makkelijkst is waarschijnlijk in parkeergarage Hoogstraat, die zit naast de Dirk van der Heijden. Vanaf de parkeergarage is het een paar minuten lopen naar het restaurant. Ben benieuwd of je het ook zo lekker vindt daar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven