Croissant met chocoladelaag bovenop: waar te koop?

14-09-2019 13:16 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zat vorige week Keuringsdienst van Waarde te bekijken over croissants. En kreeg spontaan zin in de chocoladecroissant van de V&D / La Place van vroeger: die had aan de bovenkant een laag chocolade. Super lekker!

Weet iemand of ze nog steeds bestaan / ergens te koop zijn? De La Place had ze niet, en heb een rondje bakkers gedaan (omgeving Rotterdam) maar ook niet gevonden. Wel met stukjes chocola erin, maar het gaat me juist om de chocolaag bovenop. Iemand tips? Ik ben regelmatig in Brabant en Amsterdam, dus wil best voor DE croissant een stukje rijden ;)
Alle reacties Link kopieren
Bakkerij Bart!
Ik had er van de week nog 1 8-)
Alle reacties Link kopieren
Oh shit nu heb ik ook zin in croissant met chocola.. als kind at ik die vroeger altijd bij de bakker naast ons huis. Maar dat was in Utrecht dus aan dit bericht heb je verder niets haha. Succes met je zoektocht!
lindaapinda schreef:
14-09-2019 13:26
Oh shit nu heb ik ook zin in croissant met chocola.. als kind at ik die vroeger altijd bij de bakker naast ons huis. Maar dat was in Utrecht dus aan dit bericht heb je verder niets haha. Succes met je zoektocht!
Haha ja ik dacht hetzelfde. De bakker zit hier om de hoek maar verkoopt ze niet. Alleen kaas , kaas/ham en naturel

In israel hebben ze supere lekkere chocolade crosantjes. Dat zit in laagjes en ze zijn heel plakkerig. Ik denk dat er ook iets van suikerwater overheen zit.

Maar die ben ik hier nog nooit tegengekomen :cry:
Alle reacties Link kopieren
Jessiebel schreef:
14-09-2019 13:24
Bakkerij Bart!
Ik had er van de week nog 1 8-)
Dank je wel!! Die is hier heel dichtbij! :hyper:
Nou wil ik ook, die waren zo lekker!
Alle reacties Link kopieren
Er zijn nog een aantal La Place restaurants open. Hebben die ze niet meer?
Ik ben ook zeer benieuwd!
Ik zei vanmiddag out of the bleu tegen mijn man dat ik zin had in die specifieke choco croissant van la place! Dat de chocolade van deze croissant écht zo lekker was en dat ik deze nooit meer ergens ben tegengekomen! Hoe toevallig dat jij daar nu net een oproep over plaatst🤔👏🏻
Alle reacties Link kopieren
Dat lijkt me echt een lijnkiller.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Kan je toch makkelijk zelf maken? Je smelt een reep chocolade Au bain Marie en dat giet je over je croissants uit.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Als je chocoglazuur wil dan is ook dat erg makkelijk.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Geisje schreef:
14-09-2019 13:34
Dank je wel!! Die is hier heel dichtbij! :hyper:
Helaas: niet in het assortiment... :(
Alle reacties Link kopieren
Bij de Marqt heb je ze ook.
Alle reacties Link kopieren
Geisje schreef:
17-09-2019 10:37
Helaas: niet in het assortiment... :(
Dat is stom zeg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven