Restaurant Tilburg centrum, tips?

05-10-2019 16:30 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgende week ga ik naar een concert in de 013 en vooraf willen we gezellig wat eten in Tilburg.
Niet al te chique of modern. Gemiddelde prijsklasse. Verschillende gerechten dus niet alleen Frans of Italiaans bv.
Tips zijn heel welkom!
Op 100 meter afstand van 013 zit een klein straatje genaamd Korte Heuvel, hier zit van alles wat! Cafe Stoffel is leuk, de rest ook.
De Houtloods, erg goed, erg goedkoop
Alle reacties Link kopieren
83nd0ver schreef:
05-10-2019 16:34
Op 100 meter afstand van 013 zit een klein straatje genaamd Korte Heuvel, hier zit van alles wat! Cafe Stoffel is leuk, de rest ook.
Dit inderdaad. Anvers doet het bij ons ook altijd goed, maar dat zit aan de andere kant van de binnenstad en dan loop je heel wat voorbij...
Alle reacties Link kopieren
Vlakbij 013 zitten echt veel eettentjes, zit vast wel iets voor je bij
Humphreys
Alle reacties Link kopieren
Of (onbeperkt) tapas bij Grillig of Het Zusje? Dan heb je in ieder geval genoeg keus.
gsleutel schreef:
05-10-2019 17:02
Dit inderdaad. Anvers doet het bij ons ook altijd goed, maar dat zit aan de andere kant van de binnenstad en dan loop je heel wat voorbij...
Anvers is ook goud, altijd goed! De buren, Big Fat Greek, is ook top! Wel wat verder van 013 af maar dichtbij de Schouwburg ☺️
The Talk is ook vlakbij de 013 en goed! Binnenkort weer eens de steak salade gaan eten als ik in de buurt ben.

Humphreys ben ik verbaasd dat die genoemd worden. Die warmen kant en klare gerechten zo uit de vriezer van de Sligro op. Of is dat verbeterd?
Alle reacties Link kopieren
Anvers inderdaad! Of Slagroom. Klinkt als een cupcakewinkel, maar is een bruin café waar je prima kunt eten. Ligt ook niet zo heel erg ver van O13.
Alle reacties Link kopieren
Mijn eerste gedachte was ook Anvers! Maar wat al gezegd werd, op de korte Heuvel kan je ook echt lekker eten. Ik kom dan graag bij Polly Magoo of Havana (iets verder doorlopen. )
Alle reacties Link kopieren
gifgroen schreef:
05-10-2019 19:24
The Talk is ook vlakbij de 013 en goed! Binnenkort weer eens de steak salade gaan eten als ik in de buurt ben.

Humphreys ben ik verbaasd dat die genoemd worden. Die warmen kant en klare gerechten zo uit de vriezer van de Sligro op. Of is dat verbeterd?
The Talk is inderdaad ook altijd lekker! Daar ooit de lekkerste garnalenkroketjes ooit gegeten :kwijl:
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor jullie reacties. Ik ga de menu's bekijken op internet. Vind ik altijd leuk om te doen.
Alle reacties Link kopieren
BlaZoo schreef:
05-10-2019 16:37
De Houtloods, erg goed, erg goedkoop
De houtloods is toch niet goedkoop? Ik associeer die tenminste niet met een snelle hap voor een concert. Ook een beetje ver van 013, niet echt loopafstand. Wel heerlijk eten!

En eens dat ik je ook naar de Spoorzone zou sturen en niet naar de 13-in-dozijn korte Heuvel. RAW is ok, maar nogal standaard, qua menu. Dolores rooftop restaurant heeft de diversiteit van gerechten die je zoekt (en ik zou ook echt in de Maze gaan, maar daar moet je tijd voor hebben). Eve ben ik niet geweest, maar is volgens mij ook lekker (maar niet zo goedkoop). Allemaal qua sfeer veel leuker dan de Heuvelring/Heuvel/Korte Heuvel en op loopafstand van 013.
Alle reacties Link kopieren
O sorry, ik lees nu dat je niet te (chique of) modern wilt. Dan voldoen de boven genoemde opties prima. En blijft uit mijn rijtje RAW staan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven