Hoe vaak eet je chips en koek

12-10-2019 17:11 407 berichten
Ik heb zo vaak zin in chips en koek. Ik googlede net hierop en kwam op een forum ( van Yes) waarin mensen aangaven hoe vaak ze dit aten. Ik las dingen als: 1 x in de twee weken eet ik chips of koek. Tering! Ik eet het echt veeeeel meer. Neem elke dag wel wat lekker bij de koffie of thee. En een bakje chips ook wel om de dag.
Ik ben benieuwd hoe dit bij anderen is en ook; heb je een schuldgevoel erover?
Alle reacties Link kopieren
Elke dag en wel twee keer per dag ook. Ik heb geen schuldgevoel, want ik eet verder heel gezond en heb een bmi van 19, dus ben ook gewoon slank.
Alle reacties Link kopieren
Chips: een keer per twee/drie maand. Koek echt zelden. Hooguit als ik ergens ben, heb het zelf nooit in huis.
Seriously?
Alle reacties Link kopieren
MeredithGrey schreef:
12-10-2019 17:18
Chips: een keer per twee/drie maand. Koek echt zelden. Hooguit als ik ergens ben, heb het zelf nooit in huis.
En andere dingen: taart, dropjes, chocolade etc., eet je dat wel vaker? Of alleen gezonde tussendoortjes (of misschien wel helemaal niets tussendoor)?
Alle reacties Link kopieren
koek eet ik bijna nooit, ik hou er niet zo van. chips elk weekend, en dan niet een bakje maar een hele zak.


snoep, chocola, drop hou ik ook niet van. eet ik ook hoogstens 1 of 2 x per jaar 1 snoepje van en dan heb ik alweer genoeg gehad.
Taart alleen met speciale gelegenheden, ik gok max 5 x per jaar. Ik ben meer van de hartige snacks.
vgm1980 wijzigde dit bericht op 12-10-2019 17:22
52.13% gewijzigd
Thuis nooit eigenlijk, wij kopen dat gewoon niet
Bijna nooit eigenlijk, ik heb meer moeite met het weerstaan van bitterballen en frikandellen en zo
Koek echt nooit. Ik hou niet van zoet. chips, Zelden. Ik ga dan in het weekend liever voor de toastjes brie ofzo. Of een stukje kaas of worst. Chips vind ik nogal ‘leeg’ en onbevredigend.

Qua snoep wel eens wat chocolade. Zeg eens per maand ofzo. Zo puur mogelijk. Verder niks. Vriend ook niet.

Mensen moeten echt nooit onverwacht op visite komen hier. We hebben echt gewoon niks in huis anders. Ik haal dat voor visite speciaal in huis eigenlijk alleen.
anoniem_387659 wijzigde dit bericht op 12-10-2019 17:26
60.42% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
12-10-2019 17:19
En andere dingen: taart, dropjes, chocolade etc., eet je dat wel vaker? Of alleen gezonde tussendoortjes (of misschien wel helemaal niets tussendoor)?
Taart sla ik vrijwel altijd over (lactose-intolerant). Chocola kan ik ook erg lang mee doen, eet hooguit een stukje.

Drop vind ik wel lekker. Verder eet ik tussendoor fruit of komkommer. ‘S avonds eet ik eigenlijk nooit meer iets na het eten.
Seriously?
Alle reacties Link kopieren
Sinds mijn maagverkleining kan ik eindelijk een beetje maat houden.

Behalve met chocola, maar daar gaat dit topic gelukkig niet over.

Koek eet ik nog zelden, chips mss 1x per week een beetje.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Elke dag een koekje bij de koffie ' avonds. Chips alleen op een feestje als het er staat.
Ik snaai wel tussen door nootjes en rozijnen.
Alle reacties Link kopieren
Vanavond eet ik gebak. Om precies te zijn: eenvierde van een Banoffee Pie van Lidl. Met wat poedersuiker erover want ze hebben er minder suiker in gedaan dan vorig jaar. Ben trouwens benieuwd of hij dit jaar weer terugkomt.

En drie dagen geleden een stuk appeltaart met slagroom van de concurrent.

Ik schat beide 450 kcal in totaal.

Normaal eet ik maar een gebakje per week maar dit was een uitzondering. Zolang ik niet aankom hoef ik er niet echt op te bezuinigen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik eet als een molenpaard/bootwerker. Koekjes, chips, snoep. En elke dag 200 gram groente en twee stuks fruit en alleen volkoren brood. Het is me wat.
Alle reacties Link kopieren
Ik eet elke avond bij de thee iets lekkers, meestal een paar blokjes chocola, maar soms iets anders, bijvoorbeeld een bakje chocolademousse. Chips eet ik heel af en toe en dan zo'n klein zakje, als we die in huis hebben voor de kinderen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Mensen geven sociaal wenselijke antwoorden in enquêtes.

In onze familie was er altijd koek bij de thee 's middags.
Ik heb last van bodemdrift: de trommel moet leeg.
Erg onhandig als je alleen woont.

Of ik schuldgevoel heb? Aangezien er wat sh*tdingen zijn, variërend van bedrogen worden, vals beschuldigd worden tot overprikkeld raken in een kantoortuin, vind ik dat ik mag troosteten. Liever troosteten dan troostzuipen, troostblowen en troostnoiqen.
anoniem_391135 wijzigde dit bericht op 12-10-2019 17:29
0.11% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Chips vrijwel nooit. Misschien eens in de twee jaar ik vind het te zout en te vet smaken. Koek dagelijks, soms meerdere keren per dag.
Alle reacties Link kopieren
Ik eet 2 á 3 bakjes chips per week (als ik chips eet doe ik het in een bakje en daar heb ik ook genoeg aan) en koekjes ook zo'n 3 keer per week, soms vaker als er op mijn werk koekjes zijn.

Wij hebben nooit zoete dingen in huis want daar is mijn vriend tegen, dus ik koop altijd wat voor mezelf en eet dat dan op mijn werk/in de auto/als hij weg is. Ik hou van suiker.
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
Alle reacties Link kopieren
Nee ik heb geen schuldgevoel omdat ik het heb ingecalculeerd. Anders zou ik iets anders hebben gegeten, zoals een krentenbol.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Chips nagenoeg nooit. Koek kan ik weinig zinnigs over zeggen: dan weer periodes vaker, dan weer periodes helemaal niet.
.
Ik lust geen koek. Vind echt geen enkel koekje echt lekker. Net als andere zoete dingen, ik eet zeer weinig taart en snoep. Chocolade vind ik ook niets aan. Omdat ik gewoon niet lekker vind.
En gelukkig maar. Ik heb insulineproblemen. ;-)


Chips en nootjes wel. Vooral saaie naturelchips en bijna alle noten. Liefst met kaas erbij. :heart:

Denk 2x in de week. Soms 4x in de week en soms weken en maanden niet.
En weer 4x in de week.

Ik heb geen vaste tijden en dagen en hoeveelheden. Behalve met koek. Nooit. Net als slagroomtaart. Ook nooit. Vind gewoon niet lekker.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 12-10-2019 17:35
14.60% gewijzigd
pamelacourson schreef:
12-10-2019 17:15
Elke dag en wel twee keer per dag ook. Ik heb geen schuldgevoel, want ik eet verder heel gezond en heb een bmi van 19, dus ben ook gewoon slank.
Ik ook.

Ik kan nooit begrijpen dat iemand een dag zonder kan.
Alle reacties Link kopieren
Elke dag. Lekker van genieten, klaar.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Ik eet zelden koek of chips. Hooguit als ik op een verjaardag of bij m'n oma ben. Snoepen sowieso niet, ben gewoon geen zoetekauw. Chips vind ik wel erg lekker maar die koop ik gewoon nooit. Ik heb hier geen reden voor, het zit gewoon niet in mijn systeem om zelf koek of chips te kopen.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
Ik eet ook weinig koek en chips
Af en toe zin in iets, dan koop ik een zakje (klein formaat)
En heb daar dan voor eerst weer meer als genoeg aan.
Koekjes heb ik ook bijna nooit in huis.
En heb ik het dan eten we 's middags een koekje bij de thee tot het pak leeg is.
Drop en snoep eet ik ook niet veel
En taart alleen met verjaardagen
Een kus is een indruk, die met nadruk vraagt om een herdruk
Alle reacties Link kopieren
Oh en ik heb nooit een schuldgevoel nadat ik iets eet. Als ik er een schuldgevoel van ging krijgen zou ik het al niet eten.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven