Waar koop jij je brood?

18-10-2019 20:35 90 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals de titel al zegt, waar koop jij je brood? Bakker, supermarkt, bak je zelf, iets anders? En waarom?
Supermarkt.

Bakker is altijd uitverkocht.
Alle reacties Link kopieren
Bij de warme bakker.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
supermarkt of de bakker
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
bakker of delhaize, hangt ervan af
Alle reacties Link kopieren
Biologische bakker.
Waarom? Omdat het dus biologisch is ;-) en Omdat het brood meer “voeding geeft” dan brood vd supermarkt. Ik hoef er minder van te eten om verzadigd te zijn.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Ik bestel mijn koolhydraatarme brood bij de lokale bakker. De supermarkt verkoopt het niet.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Bij de bakker. Veel lekkerder dan bij de super.
Bakker, biologische bakker of zelf bakken
Bakker, supermarkt en ik bak zelf vaak brood.
Alle reacties Link kopieren
Vers brood van de Aldi :heart:
En soms van de bakker maar dat is voor elke dag helaas te duur.
Jumbo of AH
Wel heel specifiek brood. Bij jumbo het zonne of pompoenpitbrood

Bij de AH het hele donkere brood.
Bij de bakker (’s weekends) en de broodautomaat (want bakkers nog/allang dicht als ik er doordeweeks kan komen), soms de supermarkt als de automaat geen brood meer heeft
Doe niet mee met onderzoekjes.
Ik eet geen brood, alleen maar diepvriesslagroomtaart.
anoniem_378854 wijzigde dit bericht op 18-10-2019 20:53
68.85% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bij de supermarkt natuurlijk. De bakker zit dicht als ik uit mijn werk kom en boodschappen doe. Overigens eet ik weinig brood.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Waarom wil je dat weten en waar koop je zelf je brood?
óu sont les neiges d'antan

AH.
Alle reacties Link kopieren
merano schreef:
18-10-2019 20:44
Waarom wil je dat weten en waar koop je zelf je brood?
Ik ben eigenaresse van een bakkerszaak en wil een beetje onderzoeken waarom mensen níét bij een bakker zouden kopen. Ik vind het fijn te lezen dat het bijvoorbeeld buiten hun openingstijden ligt, dan zouden we kunnen overwegen om een broodautomaat neer te zetten.
Wat mijn gedachten namelijk zijn bij het kopen bij een supermarkt is vooral gemak, goedkoper maar nu leer ik ook de mening van een ander kennen!
Supermarkten
donkerblauw schreef:
18-10-2019 20:49
Ik ben eigenaresse van een bakkerszaak en wil een beetje onderzoeken waarom mensen níét bij een bakker zouden kopen. Ik vind het fijn te lezen dat het bijvoorbeeld buiten hun openingstijden ligt, dan zouden we kunnen overwegen om een broodautomaat neer te zetten.
Wat mijn gedachten namelijk zijn bij het kopen bij een supermarkt is vooral gemak, goedkoper maar nu leer ik ook de mening van een ander kennen!
Onderzoekjes mogen hier niet.
Alle reacties Link kopieren
JonathanStrange schreef:
18-10-2019 20:52
Onderzoekjes mogen hier niet.
Oh, haha dan wil ik het gewoon graag weten uit pure interesse 😅😉
Jumbo. Puur omdat ik daar mijn boodschappen doe en het brood van de bakker voor mij echt te duur is om regelmatig te eten.
Alle reacties Link kopieren
Bak mijn eigen brood, lekker echt volkorenbrood met zaden en pitten. Vind brood van de supermarkt smakeloos en brood van de bakker vaak erg tegen vallen. Ik vind het geen enkel probleem om wat meer voor een lekker brood te betalen alleen niet als ik een volkorenbrood wil waar dan toch bloem in blijkt te zitten of speltbrood waar een deel tarwe in zit. En dat is helaas toch vaal het geval.
life_is_sweet wijzigde dit bericht op 18-10-2019 20:59
44.16% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Op de markt bij het stoepje. 3 broden 6,50. Dan is het nog leuk. Bij de warme bakker 3,25 per brood. Is mij echt te duur.
-Bakker vind ik te duur
- ik ga niet tig winkels af voor de boodschappen
- vind het brood bij de super prima

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven