Leuk sfeervol restaurant Lelystad eo

02-11-2019 14:32 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Wie kan me helpen aan een leuk sfeervolle plek om te eten of te borrelen in Lelystad en omgeving?

Bijv ergens in het bos of aan water?

Xx
Alle reacties Link kopieren
Lelystad en sfeervol is nogal een contradictio in terminis.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
Lelystad = sfeerloos.
Natuurpark Lelystad of Batavia-haven. Maar of je dat nou sfeervol kunt noemen...
Alle reacties Link kopieren
lux- schreef:
02-11-2019 14:48
Lelystad en sfeervol is nogal een contradictio in terminis.
Het was het eerste wat ik ook dacht... maar wilde niet "zuur" overkomen :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
In Lelystad Haven zitten leuke restaurantjes aan het water. Ik heb goede dingen gehoord over De Brass, maar zelf nooit geweest. Daar in de buurt zit Gusto Del Porto, schijnt ook goed te zijn, en ook aan het water.

Lekker Grieks eten (wel zout) kan bij ByLemonakis. Ook in de buurt daar zit Las Tapas voor (heel verrassend) tapas. Beide aan het water.

In het centrum (dus niet aan het bos of water) zit Sorrento, Italiaans eten, echt een aanrader en sfeervol. Alleen de locatie is wat minder maar daar merk je niks van als je binnen bent.
Alle reacties Link kopieren
lux- schreef:
02-11-2019 14:48
Lelystad en sfeervol is nogal een contradictio in terminis.
:HA:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
pearle schreef:
02-11-2019 14:54
Het was het eerste wat ik ook dacht... maar wilde niet "zuur" overkomen :mrgreen:
Is niet zuur... is de realiteit. Wat een dramatisch stadsgezicht. Almere is er bijna pittoresk bij.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
De Rede van Bataviahaven is heel leuk om te borrelen. Las Tapas is inderdaad ook prima. Dan heb je de Hof van Lelystad wat ook erg goed is. Als je reserveert met de Fork krijg je 50% korting. Bij het vliegveld heb je Fluentas en dat is een geweldig restaurant. Je zit er leuk en het eten is top.
Alle reacties Link kopieren
Dankjulliewel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven