Wat eet je op dit moment deel 18

23-12-2019 07:35 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in het nieuwe "wat eet je op dit moment" topic.
Het 18e deel alweer wat we weer gezellig gaan volkletsen :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Eet ik de laatste tijd ook vaakWaldkorn broodjes . moet ze wel zelf afbakken.
Heb er vanmorgen een gegeten de ene helft met kaas.de andere helft met room paté. Kerstbrood en koffie.

Zou H.B ons niet kunnen vinden?zou jammer zijn .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Nu een broodje eiersalade.
Boodschappen gelukkig in huis. Maar zie nu in de folder een koffie/vanille mousse bij de appie en die had me heel lekker geleken ;-)
Ze moeten die kerstdingen het hele jaar verkopen!
Alle reacties Link kopieren
We zijn hier een beetje aan het rommelen vandaag. Man heeft nog een paar uur vanuit huis gewerkt vanmorgen.

De oudste twee zijn erg druk. We moeten hier en daar wat corrigeren, om het nog een beetje gezellig te houden. Maar ze vinden het zó spannend vanavond.

Wij eten vanavond tomatensoep met een stuk stokbrood. Dan gaan de kinderen naar bed, ze mogen in ons bed slapen.

Man gaat met een groepje familie/vrienden naar een kerstavond viering. Ik blijf thuis en als ze terug zijn maken we de kinderen wakker en gaan we kerstavond vieren en bij de boom slapen.

Coetje, lekker dat je nu een paar dagen vakantie hebt.

Chris, misschien komt het door de kerstdrukte? Heb laatst al bij twee dingen gehad dat het pin apparaat niet werkt.

ZZ, sommige dingen mogen ze idd het hele jaar wel verkopen. Ga jij nog wat leuks doen met deze dagen?

Ik hoop dat Honing en Liz ons hier vinden. Zou jammer zijn, er staat geen link in het oude topic, maar wel dat er een nieuwe geopend is.

Kwam er vanmorgen achter dat ik helemaal vergeten ben om mijn kerstpakket op te halen en naar de borrel te gaan 🤭.

Nou een fijne dag en kerstavond allemaal 😘
Alle reacties Link kopieren
De link lukte mij niet Viva :facepalm:

We hebben heerlijk gegeten,nu met een Irisch Coffee op de bank.
Ik wens jullie allemaal een hele fijne kerst,maak er wat moois van! :heart: :smooch:
Alle reacties Link kopieren
coetje schreef:
24-12-2019 20:22
De link lukte mij niet Viva :facepalm:

We hebben heerlijk gegeten,nu met een Irisch Coffee op de bank.
Ik wens jullie allemaal een hele fijne kerst,maak er wat moois van! :heart: :smooch:
Vind het al super dat je überhaupt een nieuw topic hebt geopent. Ach .... ze vinden ons wel 🤗 😘
Alle reacties Link kopieren
Dat hoop ik dat ze ons vinden. ach wij hebben het toch ook gevonden.

Vandaag weer geprobeerd te pinnen.bij de eigen bank .deze automaat is buiten gebruik kreeg ik nu te lezen😂ik mag gewoon geen geld hebben deze Kerst.
Geen geld geen eten .geen drank .ben zielig.

Meiden allemaal gezellige dagen. Kom morgen nog wel even kijken .gaan toch pas na de middag weg.
Denk dat Viva al met de hele bubs onder de kerstboom ligt. Wat leuk toch.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen een merry Christmas!

A new topic! 🥳🎉🎀

Heb het even druk gehad, moet alles nog doornemen.

Chris! Wat een verrassing! Dank je wel!

Eten vandaag.... Ontelbaar veel vet en suiker gaat dat worden.... 🐽🐽🐽🐽🤣😂

Iedereen een fijne mooie dag gewenst en geniet samen met elkaar!

Nu even 2 boterhammen met roomboter en 2 eitjes. Beker thee en beker koffie met koffiemelk. Ff iets minder want anders heb ik geen ruimte meer voor de rest.

Fijne dag! 🌲☃️✨⭐🎄🎇🎆🎍
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen op deze 1e kerstdag!

Hb,fijn dat je ons gevonden hebt!
Wat ga jij allemaal eten deze dagen?

Hier slaapt iedereen nog en ik geniet van de Top 2000 met een koffie,heb fijn de kaarsjes aangestoken.Heerlijk rustig begin van de dag.
Om half 11 staat het ontbijt klaar.
Oudste 2 kinderen zijn gister uitgeweest dus dan kunnen ze nog een beetje uitslapen :P

Fijne 1e kerstdag!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.pak van mijn hart dat H.B.ons gevonden heeft. 😂nu Liz nog.
Man is druk in de keuken.ik ben mij aan het optutten en verleen tussendoor hand en span diensten.
Nog niet ontbeten. Gebeurt ook hap snap.dus niet gezellig samen eten .te veel nog te doen. Rollades in de oven .gevulde eieren maken.en nu wil hij ook nog oliebollen bakken.dat probeer ik hem uit het hoofd te praten .weet niet of het lukt.
En half twee moeten we aanwezig zijn .met het eten
Fijne dagen .🎄🎄🎄🎄
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik ga na het ontbijt douchen en optutten.Trek een zilver jurkje aan met laarzen eronder.
Schoonmoeder komt vanmiddag,dan beginnen we met koffie en brownies of wafels die oudste gebakken heeft.
Dan gaan we kadootjes uitpakken en eten we nog een pasteitje.
Alle reacties Link kopieren
Was niet zo moeilijk H.B.Ik dacht zo kan het ook even .🎄

coetje mooi jurkje aan. Ik heb het geloof ik al verteld .zwarte rok op kuitlengte .zwart shirt met n kleur die n beetje moeilijk te omschrijven is.brique is het volgens mij..daarover heen n kort zwart jasje . geen blazer.
Schoenen ben ik nog niet uit. Korte of lange laarzen.lang kan alleen zwart. En kort heb ik diverse kleuren. die wel mooi kunnen .
Straks maar uitproberen.voorlopig ben ik nog niet in de kleren.
Sieraden weet ik ook nog niet wat het gaat worden.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Merry Christmas & hele fijne dagen!! 😘
Alle reacties Link kopieren
Er is sushi onderweg, heel veel zin in! :)
Alle reacties Link kopieren
De eerste Kerstdag zit er op.was leuk en gezellig. met zo.n 25 personen. Koffie en gebak werd voor gezorgd .eten stond als buffet op tafel uitgestald.
Salades rollades hartige taart, stokbrood kaasjes.sate. Nou ja noem maar op er was van alles wat.
Ook qua leeftijd van anderhalf jaar.tot 70ers en ertussen in tieners ,twintigers.en ga zo maar door. Zoon met kleinzoon en kleindochter.
Alles in één keer was fijn . ❤️
Morgen middag mijn broer en schoonzus. Ook gezellig En dan zitten de kerstdagen er weer op.
De week nu tussen Kerst en oud en nieuw.vind ik altijd n beetje vrij weekend gevoel.
Hoop dat iedereen n fijne dag heeft gehad. en morgen ook nog .

Juanita de sushi laat ik maar voor de liefhebber.niet aan mij besteed .ken mensen die er n moord voor doen.kan van mij zelf niet uitstaan dat ik het niet lust.
Fijne avond .en tot morgen :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een heerlijke dag Chris!

Wij hebben ook een fijne dag gehad,leuke kadootjes en samen met oudste gekookt onder het genot van de Top 2000 :heart:
Net met zijn allen de film van Queen gekeken.
Alle reacties Link kopieren
Dat was een groot gezelschap, Chris.
Fijn dat het goed ging en bij Coetje ook.
Ben uit eten geweeest. Allemaal prima, maar nu doodmoe.
Hoop straks lekker te slapen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal 🤗

Coetje je zilveren jurk klinkt echt super cool! 😎😎😎😎😎 We hebben hapjes gedaan, stokbrood, salades, ragout, cake, zoutjes, chips, popcorn en ijs met caramel saus en slagroom.

Chris, heerlijke dag zo te lezen! Leuk met zoveel gezelschap en variërende leeftijden! Veel plezier vandaag bij joe schoonzus en broer!

Viva, jij ook fijne kerstdagen!

Goed 2e kerstdag! Vandaag de stad in 😃 ben beetje brak, slecht geslapen. Ik drink geen alcohol dus geen hangover of zo! Hahahahaha.

Nu, 2 boterhammen met roomboter en bol mozzarella. 2 dikke plakken cake. Koffie koffiemelk en beker thee.

Fijne dag allemaal en geniet nog van de gezelligheid! 🤗🤗
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Hb,veel plezier vandaag! Ga je daar ook eten of alleen gezellig een kroeg in?

Zenzeo, wat heb je allemaal gegeten?

Ik heb lekker een beetje uitgeslapen,nu staat de oven aan voor broodjes,tafel is al gedekt.
Vanmiddag even naar verjaardag van neefje en vanavond gaan we met schoonmoeder naar een wokrestaurant.Ben benieuwd hoe dat gaat zijn,is een nieuw restaurant dus nog geen recensies kunnen lezen.

Fijne 2e kerstdag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .weer n gezellige tweede Kerstdag voor iedereen met wat je ook gaat doen.
Rustig thuis.of lekker in de stad struinen. Denk dat wij dat morgen gaan doen, weet alleen nog niet welke stad.

Ontbijt stokbrood met salami kaas. etc.en koffie.

Vandaag draag ik n zwarte broek.met n lange bloes beetje n dierenprint.in bruin en zwart. Daarbij mijn makkelijke okergele sneakers.
Heb gisteren op korte laarsjes met n hakje gelopen.dat is voor een dag wel weer genoeg😀 nu thuis moet ik ook vaker lopen.
Probeer er wat gezelligs van te maken .al weet ik dat er in sommige
Huishoudens de irritaties ook hoog oplopen met dit soort dagen .
Geniet van de dag 🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄alles komt goed.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Dat was vroeger bij mijn ouders Chris,kerststress...Een oververhitte moeder omdat er altijd wel iets niet naar haar zin ging en vader die dan wilde helpen maar dan was dat ook weer niet goed.
Wat prijs ik me dan gelukkig dat ik dat niet heb,gewoon relaxt voor iedereen.

Neefje is ziek dus verjaardag gaat niet door.Vind ik niet zo heel erg,vanmiddag lekker aantutten,loop nog in pyama :P
Trek straks een lange zwarte beetje glimmende plisserok aan,rood blousje en kort zwart leren jasje erop.Daarbij of rode pumps of zwarte laarzen.
Mijn haar steek ik op vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Korte of lange rok? De mijne gisteren was ook plissé .maar dan op de kuit. Denk toch niet dat ik m vaak draag.voel mij toch makkelijker in n jurkje kort.of n korte rok.
Maar ach zo af en toe kan ik m wel n keertje dragen.ziewel .

Jammer coetje van vandaag.maar n dagje rustig in huis is ook fijn.las er over heen.toch n lange rok,😀
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Niemand geweest,Hier was het gezellig.ga nu slapen :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker Chris.

Wij zijn net thuis,gezellige avond gehad en lekker gegeten.
Nog even napraten nu en dan duik ik ook mijn bedje in.
Alle reacties Link kopieren
Onze kerst kreeg een hele andere wending. De middelste werd eerste kerstdag ontzettend benauwd en uiteindelijk zijn wij in het ziekenhuis beland. Ze moest een nachtje blijven, man is bij haar gebleven en ik heb samen met de andere twee bij mijn ouders geslapen. Gelukkig is iedereen weer thuis en ligt dat frummeltje stijf tegen mij aan te slapen. Maar ik merk dat het er bij mij nu inhakt :cry: .

Zo te lezen hebben jullie gezellige dagen gehad. Daar ben ik blij om!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal 🤗

Viva, wat ontzettend rot! Heeft ze astma? Hier ook astma als kind lag ik ook 9 van de 10 keer in het ziekenhuis met een astma aanval. Ik lag er echt weken in. Leefde echt van mijn 2e tot 24e in het ziekenhuis. Hoop dat zij dat niet hoeft mee te maken. Heb zelf 4 jaar in een astma centrum gewoond, dat laatste was gezellig! Hoop dat het goed met haar gaat! Sterkte!

Coetje, jammer dat de verjaardag niet is doorgegaan. Nee hier gewoon naar de stad winkels bv gegaan. Geen kroeg en gewoon thuis gegeten.

Chris, hier vroeger thuis ook, m'n moeder werd een draak, stiefvader werd stil en mijn broer en ik liepen op onze tenen, dat laatste gaf zoveel stress dat waarschijnlijk daarom mijn astma in een astma aanval eindigde.

Goed gisteren hebben we gewoon gegeten, paprika, snijbonen en witlof gewokt. Rode aardappeltjes in de schil. En kleine kippenpootjes.

Nu ontbijt; 4 boterhammen met roomboter, 2 eieren en 2 met een bol mozzarella. Beker thee, beker koffie koffiemelk.

Fijne (werk)dag allemaal 🤗
''Geen woorden maar daden''

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven