Wat eet je op dit moment deel 18

23-12-2019 07:35 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in het nieuwe "wat eet je op dit moment" topic.
Het 18e deel alweer wat we weer gezellig gaan volkletsen :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Wat naar, Viva!
Gelukkig is ze weer thuis, nu.
Ben gisteren niet naar de brunch geweest. Ach, er kwamen nog anderen dus ik kon het wel maken. Was gewoon te moe.
Afgesproken dat ik 1 dezer dagen een Irish coffee met haar ga doen.
Nu een grote bak koffie.
Dan douchen en dan op bezoek gaan bij een kennis in een zorghotel.
Fijne dag en op naar het nieuwe jaar.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Viva,een hele dikke knuffel voor jou!
Ik snap dat dat er inhakt,er mag gewoon niks aan de hand zijn met je kinderen.Gelukkig is ze nu weer thuis.
Als je even van je af wil schrijven,mijn pb staat open hoor :hug: :there: :smooch:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb lekker uitgeslapen en vandaag niet veel op de planning,even de stofzuiger door het huis halen en wat kleine boodschapjes.Vanavond houden we hier 3e kliekjes kerstdag,doen we al jaren.7 vrienden komen met hun kerstkliekjes hierheen en dat eten we dan op.Altijd erg gezellig.

Zenzeo,jammer dat je niet kon gaan brunchen maar goed dat je aan jezelf hebt gedacht! Lief dat je even op bezoek gaat in het zorghotel.

Ontbijt nog niet op,zit nog vol van gister :proud: wel koffie gedronken anders word ik niet wakker.

Fijne dag allemaal
Alle reacties Link kopieren
ha, hier zijn jullie, ik ben er nu ook weer bij! :-) viva wat schrikken joh dat middelste zo benauwd was, gelukkig is ze nu weer thuis. verwen en knuffel haar maar goed, en doe zelf ook rustig aan. zulke dingen hakken er altijd achteraf in bij een moederhart..
zo te lezen heeft de rest wel een leuke kerst gehad, fijn! hier was het rustig zoals altijd, gewoon met zn drietjes en een cadeautje is druk genoeg voor zoon. hij was sowieso niet lekker te pas de afgelopen week, snotverkouden en af en toe wat gloeien. dat kwam natuurlijk nog bovenop de kerststress voor hem dus hij had veel mamaknuffels nodig de afgelopen week. nu loopt de verkoudheid ten einde en is de kerst voorbij dus het gaat al beter met hem.
hb wat heftig joh dat je vroeger zoveel zh opnames hebt gehad door je astma, heb je daar nu nog veel last van of ben je er overheen gegroeid? (ik hoop het laatste voor je!)
Alle reacties Link kopieren
Hi lieve Liz, fijn dat je ons gevonden hebt!
Fijn dat zoon weer aan de beterende hand is.
Alle reacties Link kopieren
Ha goedemorgen.Liz ook weer op honk.
Ben ook wel blij dat het weer n normale vrijdag is zonder.gedoe.heerlijke rustige ochtend .ontbijt.stokbrood en wat restjes opgemaakt.koud ei. tonijn prutje.heb er nog wat kaasjes staan. En ik denk dat het vanavond gebakken aardappeltjes worden met iets er bij.

Wat sneu Viva.dat hakt er dan zeker in bij jou . :hug:

Zenzeo .ook te moe .jammer van de brunch. goed dat je aan je zelf gedacht hebt. :hug: je hebt er niks aan als je zit te wachten tot je eindelijk naar huis mag.

Jeetje H.B.dat was ook heftig die astma van jou. Er schijnt nu alweer zoveel in de lucht te zitten dat alle allergieën ook alweer opspelen.ik merkte het aan n vriendin van mij.die nu alweer naar de huisarts moest voor n spuit tegen de benauwdheid,
Erg vervelend voor al die mensen . Jij ook sterkte :hug:

Liz gelukkig ook weer present. Hoe gaat het met met je zoon nu met dat vuurwerk geknal? Kan hij dat hebben.of reageert hij daar slecht op.

coetje fijn dat je n vrije dag hebt .geniet er van .ondanks dat je wel moet poetsen.maar ook dat moet gebeuren.

Oh die vuurwerk kwam is ook zo vervelend voor de mensen met astma. Pffffffffff
Gelukkig nog geen ergens last van . Komt wel straks in het voorjaar,en die rottige
processie rups .dan ben ik aan de beurt,
Had vanmiddag nog wel even weg gewild .weet niet of het er van komt. Beetje laat opgestaan..
fijne dag.tot later
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hihi, heb een Google nest gekregen.
Het is echt geinig!

Ik gaf em net de opdracht: hey Google, speel wat van MJ.
Hij koos Thriller :P

Nu boterham met Garden Gourmet smeerworst met tuinkers en radijs.
Alle reacties Link kopieren
Aardappels .snijbonen kleine schnitzel.

Moest wel even googelen zenzeo.op google nest. Leuk.?en kun je er al goed mee overweg.

Wel even n paar boodschappen gehaald .in Germany moesten ook tanken, man man wat druk.dikke rijen wachtende.benzine schijnt duurder te worden.
Wij hebben de tank weer vol👍

Heb nog even n mooie kleur gellack. gekocht.die ik vorige week gekocht had,was te licht rosé. Niet mooi in de winter.
Kan ik straks in de zomer wel gebruiken.hoop dat ik dan nog enigszins mooie nagels heb.

Vanavond t.v kijken en lezen . Wens jullie een fijne avond
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
google nest is dus zoiets als alexa begrijp ik? wel handig lijkt me, ik heb het wel eens gezien bij een patient van mij maar heb er zelf geen ervaring mee. iig veel plezier ermee zenzeo :-)
chris was het zo druk ja bij de pomp? hier niets van gemerkt gelukkig, heb nog wel getankt vandaag en vriend ook. niet omdat het duurder word maar omdat de tanks leeg waren en de benzine beide kerstdagen wel duurder was dan nu en ervoor. ik heb vandaag 1,40 betaald en gisteren kostte het nog 1,46 :-?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Zenzeo,wat een leuk kado!Was het bezoek gister nog gezellig?

Kijken/luisteren jullie ook de Top2000?
Voor mij hoort dat bij deze tijd van het jaar,ging ook weer veel te laat naar bed :P
Wel een gezellige avond met vrienden gehad.
Vandaag ga ik met jongste naar de stad,hij wil een nieuw trainingspak en deze zijn vandaag met 30% korting.
Nu koffie en een plakje rozijnenbrood.
Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Ja de kortingen gaan nu beginnen.dus volgende week maar n keer op jacht.
Mag graag snaaien tussen kortingen van 50%.😀
Het ie wel zo.dat ik dan iets koop terwijl ik niets nodig heb.dus goed nadenken voor ik iets koop.🤔

Mijn man weet altijd de prijzen Liz .hij tankt vaak bij dezelfde .en hij onthoud de prijzen.ik niet .
Ook in de supermarkt .als ik iets hebben wil pak ik het. Kijk nooit wat het kost. Ook niet slim ik weet het.

Ontbijt .koffie. Stokbrood met twee soorten kaas en jam.
Fijne dag. :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goodmorning!

Vandaag een luie dag!

Ja, de kennis was super verrast dat ik haar opzocht.
De kliniek is nieuw en werkelijk prachtig! Ook uitstekende koffie ( :lol: ), de maaltijden blijken er geweldig enz. enz.
Maar er hing een sfeer van ouderdom en ziekte....

Die google lijkt me idd een soort alexa. Hij is hilarisch!!! Geeft overal antwoord op!!!
Het is wel een voorloper van de (robot) toekomst, denk ik zo.

Wat voor kleur nagellak heb je nu, Chris?
Ik wist niet dat pastel niet past, in de winter.
Dat heb ik altijd op.
Ik zou eigenlijk naar een manicure moeten, want krijg het er zelf nooit zo egaal op.

Nu een espresso pakken.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor jullie reacties. Ik heb wat slechte dagen door alles en ik bem totaal niet relaxt. Middelste is hangerig en huilerig en wil niets anders dan mama. En 'snachts is de jongste veel aan het huilen en slecht aan het drinken.

Hebben net geluncht (tosti en een beker karnemelk) en man probeert haar nu in bed te leggen.

Oudste is opgehaald door mijn zusje en zijn aan het zwemmen.
Alle reacties Link kopieren
Ach, Viva, :hug:
Fijn dat je zus je oudste heeft opgehaald. Geeft hopelijk wat lucht.
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend Viva.lopen de kerstdagen weer heel anders dan je verwacht.
Knuffel ook van mij :hug:

Het is meer n idee van mijzelf zenzeo.als zomers je handen iets bruiner zijn .vind ik die lichte tinten wel mooi. Maar eerlijk gezegd was de lak die ik gekocht had zo lichtroze.dat ik het niet mooi vond.
Heb nu .n donkere tint rood bruin.maar die vond ik in de winkel mooier dan nu ik m thuis zie. Heb m nog niet gebruikt.die hele licht roze zit er nog zo strak op dat het zonde is om het er af te halen. Al is de kleur niet geweldig .het staat wel verzorgd.
Heb nu de gel lak van de rimmel. blijft heel goed zitten.en is heel mooi glad en hard,
Ik ben ook niet zo handig in het lakken.maar deze zit mooi.
Alle kleurtjes die ik koop en wat n beetje n miskoop is. gebruik ik maar voor de teennagels .
En een keer in de zoveel tijd gooi ik er weer n zooi weg,
Blijf nu maar even hangen aan de gel lak.n vriendin van mij zweert bij nagellak van de Hema, er was hier ook ooit al n topic over. Wat de beste nagellak is. Of wat jou het beste bevalt .
Heb best al veel gedaan.twee wassen.een moet er straks nog in de droger.
Ik vind het in huis ook erg rommelig .maar dat komt door de kerst versiering denk ik. Van mij mag het al weg.maar ja .mijn wederhelft zou het het liefst het hele jaar laten staan.
Neem straks lekker chips .en n paar chocolaatjes.
chrisjoh wijzigde dit bericht op 28-12-2019 15:33
0.26% gewijzigd
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ook van mij een :hug: Viva!
Fijn dat oudste mee mocht gaan zwemmen met je zus.

Het was druk in de stad maar we zijn geslaagd voor een pak en hebben lekker een broodje gegeten.
En een doosje van mijn favoriete bonbons gekocht.

Chris,ik had laatst al mijn miskopen qua nagellak op een facebookweggeefgroep gezet,waren erg gewild,ik was er zo vanaf.Ik vind de hema nagellak ook fijn.

Nu ga ik een beetje huishouden,schiet er een beetje bij in deze dagen.
Alle reacties Link kopieren
Goed zo, lekkere bonbons voor jezelf! Lekker.
Wat is je favorite soort?

Nu een aperitivo non alcoholico, oftewel Crodino. Lekker, hoor.
Nog niks gegeten, maar begin ontzettend trek te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Hier zit La Boheme,Zenzeo.
En die vind ik allemaal lekker :P

Wij eten straks broodje shoarma,de vriezer moet leeg want hij vriest aan.
Alle reacties Link kopieren
Die ken ik niet. Maar zijn vast heerlijk.
Bij AH verkopen ze het niet, zie ik.
Ik at pasta met geroosterde tomaatjes, knoflook en crème fraîche.
Alle reacties Link kopieren
Bij mode en beauty staat dat nagellak topic nog steeds .staan ook allerlei kleuren bij, best leuk.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Zal eens kijken op dat topic Chris.

Nu een radler en er staat stokbrood met salades op tafel.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal!

Liz, fijn dat je ons gevonden hebt! Youhoeeeeeeee!

Viva, balen balen balen!! Sterkte!!!

Zenzeo, ik heb nog nooit van een Googlenest gehoord, dus ik weet wat me te doen staat! Yep! Google is your friend...... :) :idee:

Chris, balen voor je vriendin! Ja idd die processie rups komt vast een come back maken in de zomer....... :whip:

Coetje en Chris, hier ook miskopen gedaan, ik had nagellak van benecos die is mooi maar met mijn allergie is hij te sterk. Nu heb ik dus nagellak van Sophi (Piggynails) nou die is mooi en leuk maar je kan hem dan ook echt maar een avondje dragen!! Heb al geprobeerd 2 lagen, nou forget it!! :@ Voordeel is, hij is op waterbasis en heeft geen nagellak geur, niets ruik je.

Klopt de sale is begonnen. Ik heb bij de lush al leuke spulletjes gekocht in de sale. Een parfum 50% korting. Lush is erg prijzig want parfums die ik vroeger kocht voor 35 euro zijn nu ineens 160 geworden!! Dat betekent dat het niet meer te doen is!! Lush als je dit leest? Alsjeblieft verlaag de prijzen zodat ook mensen met een niet zo'n hoge beurs ook gewoon van jullie geuren kunnen genieten!

Goed: Nu 4 boterhammen met ghee! Dat is geklaarde roomboter. Heb er op alle 4 een bol mozarella op gedaan. Beker koffie met koffiemelk en een beker thee .

Fijne zondag! :rose:
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.
Koffie.brood met kaas ..brood met jam.en de laatste kerststol.bijna op.

Ik ken Lush inderdaad prijzig.ik gebruik door de week gewoon normale badschuim en bodycremes.
Als we weggaan de iets luxere. maar dan geen parfum.dan geurt alles door elkaar .is niet fijn .
Weet nog niet wat we gaan doen vanmiddag..kan zijn dat we op visite gaan.
Voorlopig zit ik hier nog lekker rustig.
:bye: :bye: :bye: )
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Koffie, versgebakken brood met honing.
Ik gebruik meestal Dove of iets speciaal voor arnen en benen, bv dr. Hauscher.
Is ghee wel lekker op brood? Ik kocht het voorheen wel eens om in te bakken.
Vanavond iets met aardappel. Weet het nog niet.
De Google is me aan het vertellen hoe het weer wordt, wat het laatste nieuws is en wenst me een fijne dag.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Wat leuk van de google dat ie je een fijne dag wenst Zenzeo.Ik wens je dat ook. :P

Ik had geen fijne nacht,oudste was op stap en belde mij in paniek op.Een schietpartij in de stad en of ik haar kon komen halen..dus aangekleed en naar de stad geracet.Duurde nog best lang voordat oudste en vriendin de zaak uit mochten waarvoor het gebeurd was.
Ze hebben het schieten niet gezien maar wel het slachtoffer onder het bloed naar binnen zien komen dus er was best paniek bij die meiden.
Thuis nog lang zitten praten want slapen konden ze niet.
Wat een zieke mensen zijn er toch!! (6)
Op stap met een wapen >:-(

Vandaag geen plannen,wat wasjes draaien en de badkamer even poetsen.
Ontbijt koffie en een warm worstenbroodje.
Fijne dag allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven