Wat eet je op dit moment deel 18

23-12-2019 07:35 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in het nieuwe "wat eet je op dit moment" topic.
Het 18e deel alweer wat we weer gezellig gaan volkletsen :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Balen, Chris! Hopelijk knap je heel gauw weer op.

Broodje Kips vega snijworst.
Van de vega varianten vind ik dit de meest smaakvolle, maar vraag me af of het wel gezond is, met die gehydrateerde eiwitten.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Dat dacht ik ook Chris,even wat paracetamolletjes erin...maar dat heeft mij niet geholpen,nog steeds echt ziek en flink koorts.Ben nu even uit bed zodat vriend het bed kan verschonen,bahbah.
Beterschap en ik hoop dat het bij jou meevalt!
Alle reacties Link kopieren
ZZ, wat een pech heb jij de laatste tijd met die pakken. Maar fijn dat je het geld nu terug hebt!

Chris, leuk een paar sneakers met korting. Ik ben op woensdag altijd vrij, dan zijn alle kinderen thuis. Beterschap :hug: !

Liz, pindakaas blijft altijd zo een nasmaak houden. Ik ken ook mensen die jam of hagelslag erop doen.

HB, je hebt het er maar druk mee! Al wat gehoord van die band?

Coetje, goed uitzieken hoor :hug:

Ik heb weinig geslapen vannacht. Kon op de een of andere manier de slaap niet vatten. En toen ik bijna sliep ......had een kind honger. Nou ja, pech voor mij, hoort erbij he.

Ontbijt was volkoren cracker met jam en een boterham met kaas. En een kop thee. Tussendoor een kop koffie en een plak ontbijtkoek en een manderijn. Zodadelijk twee bruine bollen met ham en een beker karnemelk.

Om 14.00 uur moet ik bij de huisarts zijn met de middelste. Oudste word opgehaald door schoonzus, want dat red ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Hier valt het mee. Ben n beetje in huis aan het rommelen. Blijf wel binnen.ben ook nog erg verkouden. En nog hoofdpijn . Geen koorts .als het niet erger wordt .👍
Wel vind ik het erg koud en kil.en weinig zin .ga nu op de bank .lezen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ja Viva .ik ben gek op korting . Was gisteren in n winkel in n plaats hier in de buurt.
Ontzettend druk.was die dag de helft van de helft korting begonnen .
vandaar ook de sneakers, geen kleding daar gekocht.wat ik leuk vind.was er alleen nog in maat 36 en 38. En daar pas ik al jaren niet meer in.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Blokjes aardappel, gestoofde (boter/bouillon) Romaine sla, tartaar en cherrytomaatjes uit de air fryer.
Alle reacties Link kopieren
n soort van spaghetti.smaakte erg lekker.
Ben steeds aan het denken wat we nu weer zullen eten. Elke dag n probleem. Misschien dat ik morgen iets maak met gekookte eieren, dan wil ik er wel .rauwe ham bij.maar absoluut geen gerookte. ..maar dan moet ik nog boodschappen doen .en ik wil de deur nog niet uit.
Mooie achterham.heb ik ook niet in huis. wel sla. en nog iets lekkers in blik.
Ach ik zie wel.

Ik ben moe. ben toch niet echt fit. Maar ook niet ziek genoeg om in bed te liggen.
Ga nu nog t.v kijken.en wel bijtijd naar bed.
Lekker nog even lezen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Vanaf 05.00 uur al wakker.
Man brengt oudste naar school.

Ik zit met de andere twee nog lekker in de pyjama en Bumba te kijken.

Kop thee en twee rijstwafels met smeerkaas.

Hoe gaat het met de zieken?
Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Mogge .dat is vroeg Viva, misschien vanmiddag even rusten. met drie kinderen lukt dat best :rofl:
Ontbijt. Koffie.kleine rozijnenbol.half broodje american .en half kaas.
Steeds maar n beetje doen in huis, nog steeds snotverkouden. Ga de deur niet uit.
Man heeft vanmorgen al de boodschappen gedaan.
Ik doe er straks n was in. En vanmiddag op de bank lezen. mag ik ben n ietsie pietsie ziek.
Fijne dag.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Mogge,

Broodmet boer'n kaas/ei/tuinkers.
Echt weer om met een boek op de bank te zitten, Chris!
Alle reacties Link kopieren
Ik zit t.v te kijken.straks n boek.en verveel mij.ik reageer steeds op het forum .
bij iets over Konings foto’s .😋
Moet ik niet doen.maar zoek steeds dingen op om te reageren. .
En actie.vraagt reactie. Ik ga iets zinnigs doen. En straks misschien wel n dutje.😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk Chris even zo'n dagje hangen en rondhangen op het forum. Doe ik ook wel eens :-).

Hier een rustige dag, niet meer geslapen vanmiddag. Oudste hele dag naar school en middelste met man op stap (boodschappen doen, auto's wassen etc.) en jongste veel in de draagzak gehad zodat ik lekker kon opruimen en bedden verschonen en heerlijk gezongen etc.

Vanavond eten wij broodje kip shoarma, met frietjes en salade.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt erg lief Viva.gezellig zo met je kindje lopen.
Wij hebben hutspot gegeten .veel over. Man had ook ruim gekookt. Dus morgen even bakjes maken voor in de vriezer.
Nog steeds koud en kil.nog steeds n beetje gammel.morgen denk ik nog maar n binnen dagje. En dan zal het ook wel oké zijn hoop ik.
Heb nog wel boodschappen nodig .heb al,n lijstje gemaakt ..maar zitten nergens om verlegen.kan ook zondag of maandag nog.
Gezellige avond.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal 🤗

Chris, Viva beterschap! Balen!

Ik heb een hamstertje!!!!!!!! 🐹 ze heet Teddy. Ze is 8 weken oud, ze krijst niet, ze laat zich door mij aaien (vriend bijt ze!) 🤣 Heb haar net een stukje brood korte gegeven, knaagt ze aan. Gisteren courgette gaat er ook in. Vanmiddag krijgt ze als ze wakker is havermout. Hebben een grote 2 verdiepingsvloeren kooi een balletje, buizen om de kooi, een minerale steen, veel lekkere dingen gekocht en ik ga straks zonnebloempitten halen. Dit is onze eerste diertje samen. Heb wel de deur vannacht dicht gedaan, ze begon als een malle in dat wieltje te rennen! Heb haar huisje netjes gemaakt, nu is het een bende!!! Ze is echt zo leuk en mooi. Russische hamstertje, beetje een mandarijntje qua kleur. Heb speciale bedekking voor haar stofvrij en voor mij allergie vrij. Ben zo blij!!! En zo leuk voor mijn vriend en ik.

Ga haar goed fotograferen en dan op Facebook zetten.

Gisterenavond; kippenpoten met gegrilde hamster 😂🤣 nee natuurlijk niet! Wel de kip 😉 courgette, witlof, rode ui en knoflook gewokt. Gekookte aardappelen met kippen jus.

Nu; 4 boterhammen met roomboter en 4 eieren. Beker koffie en thee.

Fijne dag en beterschap!
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik kom ook weer even kijken,eerste ochtend zonder koorts maar nog zo slap als een vaatdoek.Niets gegeten de afgelopen dagen,alleen wat kopjes thee gedronken.Ga straks een beschuitje proberen.

Heb nog niet bijgelezen,ga ik straks even doen als ik de energie er voor heb.
Fijne dag lieve mensen.
Alle reacties Link kopieren
Mogge, gegrilde hamster. :rofl: gek mens.
Verwacht wel regelmatig verslag van Teddy’s capriolen . en groei.😀

coetje de griep heeft jou goed te pakken dus. :hug:
Bij mij wandelt hij. of het.of zij langs.
voel mij niet goed zo als al eerder vermeld. Maar niet echt ziek.dus ik tutten maar n beetje aan.blijf binnen.doe n beetje in huis. En zit en lig veel op de bank.
Hoop wel dat ik maandag er toch weer uit kan.
Maar het is toch koud en kil en naar grijs buiten .dus ik mis niet veel .

Ontbijt broodje ene helft american.andere helft kaas.halve roggebrood .en koffie.
Fijne dag.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Mogge, ladies!
Lang uitgeslapen...lekker hoor!
Nu koffie en dan een broodje ham/ei.

Ja, die hamsters kunnen goed herrie maken 's nachts.
Kleindochter klaagde er ook over.
Maar leuk voor je, HB.

Chris en Coetje, ik zou maar rustig aan doen voor je weer wat onderneemt. Anders blijf je kwakkelen.
Alle reacties Link kopieren
Chris, wij vinden het beiden heerlijk ;-) en voor mij ideaal. Hoef ik haar niet steeds op de arm te dragen en dan weer ergens neer te leggen omdat ik beide handen nodig heb. Zo'n verkouden moet gewoon even goed doorzetten of helemaal je deur voorbij gaan. Maar dat gekwakkel is zo vervelend en vermoeiend! Hoop dat je snel weer opknapt.

HB, ik denk dat je Chris en Coetje bedoelde. Hier zijn wij gelukkig niet ziek. Haha heerlijk verhaal van hamster Teddy, daar ga je vast nog een hoop avontuur mee beleven! Leuk om te lezen hoe blij je ermee bent en er van alles aan doet om Teddy een fijne plek te geven. Gaan jullie haar ook verzekeren? Dat hoorde ik gisteren op het nieuws, dat een konijnen verzekering erg populair aan het worden is.

Coetje, doe maar lekker rustig aan! Je hebt het nu gewoon nodig. En buiten mis je niets, want het is koud en mistig en grauw.

ZZ, heerlijk dat je hebt kunnen uitslapen! Nog plannen vandaag?

Hier alles goed, maar wel twee stuiterende kinderen. Slapen word het niet gok ik zo, dus gaan we ze maar even uitlaten.

Ontbijt was pistolet met ham/kaas een gekookt ei en verse jus.

Koffie met een stukje chocolade.

Lunch was twee bruine boterhammen. Een met ham en een met jam.

Voor de zieken beterschap.
En voor de rest een fijne zaterdag nog .
Alle reacties Link kopieren
Ik had van alles in de rijstkoker gedaan. Wortel, prei, ui, rijst en nasikruiden.
Nou, dat was niet voor herhaling vatbaar.
De rest maar met ketjap of chilisaus nassen.
Alle reacties Link kopieren
Was het niet gaar zenzeo.?kan mij er ook niets bij voorstellen.
Wij hebben n restje soep opgemaakt.n restje spaghetti .cracker met american gegeten.paar plakjes grillworst..Dus niet n echte maaltijd. .
Morgen blijf ik nog thuis.en dan is het ook wel afgelopen denk ik, moet nog boodschappen in huis halen.want mijn nichtjes komen donderdag.
Nog iets te eten bedenken.
In ieder geval n lekkere groentesoep .of kippensoep.mag ook.
En de rest bedenk ik nog wel .komt wel goed.
Fijne avond. :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Het was wel gaar, maar prut. Had eerst, in de rijstkokert, wat wortel,ui en prei aangestoofd met nasikruiden en dan rijst erop. Nou ja! Gevalletje pech. Had ook weinig puf om gewoon te koken.
Ben vandaag wel fijn bezig geweest.
Wat leuk dat je nichtjes bij jou langskomen!
Gaan jullie al je hele leven goed met elkaar om?
anoniem_370061 wijzigde dit bericht op 25-01-2020 23:26
1.23% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nou nee niet echt. Zenzeo. Je weet hoe dat gaat. Je ziet elkaar alleen met begrafenissen en feestjes.
Maar zij zijn vier zussen en een schoonzus. En ik had maar een zusje .en toen mijn zusje overleden is. Hebben ze mij mij of meer geadopteerd. .en houden we zo ongeveer elke vier tot zes weken n zussendag.
Erg gezellig altijd. Verder komen we niet bij elkaar. Ik bedoel met verjaardagen en zo.
Soms gaan we als extraatje n keer uit eten .of n high Thea. . Zonder mannen dus altijd.
Alleen de dames.

Dat van die dieren verzekering had ik ook gezien Viva gisteravond.
Het zijn nl ook dat soort kosten die mij tegenhouden om n hondje te nemen.
En ik heb niet zo heel veel vertrouwen in het uitbetalen van verzekeringsgeld als het er op aankomt,
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Mooi dat ze jou zo gesteund hebben na het verlies van je zusje. Een zus verliezen is heftig.

Nu een glas water.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal 🤗

Viva, je hebt gelijk! Coetje en Chris zijn ziek. Gelukkig jij alive and kicking! Oh... Nee ze is een hamster, ga daar geen verzekering voor nemen. Ik had wr ook nog niet van gehoord, bedankt voor het melden, weer wat geleerd.

Zenzeo, het klinkt als een halve soep 😉 idd gooi er saus over en dan is het nog een beetje te eten 🐽

Chris, wat lief dat ze jou soort van geadopteerd/opgenomen hebben. Wat verdrietig van je zusje.

Coetje.. Chris, hoe gaat de griep? Hoop weer wat beter!

Goed, Teddy slaapt veel! Ze kwam pas bij 00.00 tot leven, mijn vorige hamsters kwamen tot leven als het donker werd, volgens mij heb ik een lui geval getroffen! Heb haar gisteren spitskool en gekookte pasta gegeven. Heb alles opgezocht van wat wel en niet mag. Nou ze mag zelfs vlees, ei en noem maar op. Nu schijnen ze echt van meelwormen te houden.... :O goed alles voor een fijn en goed leven voor haar, heb al gebeld naar de dierenwinkel en donderdag heeft hij meelwormen. Goed.... Tja, je kan ze ook zelf eten, zouden naar amandelen en noten smaken en crispy zijn. Laat maar... 😳🤨

Goed, gisteren; vissticks, pasta en courgette met spitskool gewokt. Vriend zo'n vieze karbonade! Oh... Varkens vlees mag ze niet!

Nu; 4 boterhammen met roomboter, bol mozzarella en een schaaltje standyoghurt met chocolade erin. Beker koffie koffiemelk en beker thee.

Fijne zondag allemaal 🤗
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik voel me iets beter gelukkig maar nog niet zoals het zijn moet,hakt er goed in die griep.

Zenzeo,jammer van je prutje maar als je zoiets niet probeert weet je ook niet of het werkt.

Chris,wat lief van je nichtjes! Vreselijk om je zus te moeten missen.

Hb,leuk een hamster,grappige beestjes zijn dat.

Viva,heerlijk is dat zo'n draagdoek.Heb ik met jongste ook veel gebruik van gemaakt.

Vandaag is vriend jarig,omdat ik zo ziek ben geweest vieren we het niet groot,maar er is wel taart dus neem gerust een stukje :P

Fijne zondag allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven