Wat eet je op dit moment deel 18

23-12-2019 07:35 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in het nieuwe "wat eet je op dit moment" topic.
Het 18e deel alweer wat we weer gezellig gaan volkletsen :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Die arts van mij blijft een beetje een flapdrol, excusez le mot...
Maar ik weet nu wel precies wat ik aan hem heb en vooral, wat niet.

Beroerd voor vriend. Hoop niet dat hij nu ook ziek wordt.

Heb net een brood gebakken en eet nu een kappie honing.
Alle reacties Link kopieren
Ja het is n geregel als beide ouders werken.met kinderen op stap lijkt elke weer of je gaat verhuizen.
Ja mannen!!! Ze luisteren ook nooit .daarom vergeten ze de helft. En later zeggen ze .goh maar dat heb je niet verteld .
Tegenwoordig vraag ik altijd .heb je nu gehoord wat ik je verteld heb? Sla het dan even op. 😀
Als je vriend de voorbode van de griep heeft. Kan de fietstest ook slechter uitvallen toch?
Of heb ik dat mis?
Ja energie heb ik ook totaal niet coetje .krijg ik pas weer met de eerste mooie dagen,

Ben benieuwd Liz naar je vorderingen bij het zoeken naar n manege.
Was je vroeger n goeie Amazone?

Heb wel samen met man de boodschappen gehaald .ook alles al opgeruimd .wat lekker broodbeleg etc. gehaald .voor belegde broodjes donderdag. Rundvlees staat op voor groente soep.En morgen nog maar eens kijken wat ik er nog bij maak. En of ik er nog wat bij maak.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
nee chris ik ben geen paardrijtalent, reed vroeger ook maar 1 uurtje per week en begon pas op mijn 13e. olympisch goud zit er dus niet in in de toekomst,
dat laat ik over aan de kleindochter van zenzeo ;-)
niet leuk dat je je zo down voelt met dit weer, ik heb er vandaag ook wel wat last van moet ik zeggen. zoon is vreselijk druk door het weer, hij raakt altijd overprikkeld van de geluiden van de wind om het huis.
coetje wat balen dat de test niet goed was, wat chris ook zegt hopelijk krijgt hij geen griep..
zenzeo ik krijg ook altijd zin in zelfgebakken brood van jouw berichtjes, doe je dat eigenlijk in de airfryer of heb je een broodbakmachine?
Alle reacties Link kopieren
Het gaat ook om de leuk en de ontspanning Liz.

Dat je zoon druk is met harde wind .kan ik mij iets bij voorstellen.
Heb mijn leven lang al .dat als het stormt .ik slecht slaap. Ik zeg altijd buiten storm
In mijn hoofd ook.
Volle maan ook slecht slapen . Down in de winterperiode . Zo zie je maar .wat het weer en de natuur veel invloed heeft op de mens .

Eerlijk gezegd valt het down zijn momenteel best mee. Dat is al erger geweest
Maar heb zo.n zin in ander weer. niet meer zo veel kleren aan .
Ik woon nu eenmaal in Nederland .dus accepteren maar .
Maar weet intussen wel ik niet de enige ben. Al zijn er ook vaak mensen die vinden dat ik mij niet zo moet aan stellen.
Denk ik zelf ook vaak, maar zal er toch mee moeten leven.
Het leven is , vind ik zo veel mooier voorjaar en zomer. Heb dan zo veel meer energie.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook meer energie bij mooi weer. Scheelt echt.

Nou, ik hoop niet op een paardrijcarrière van kleindochter, hoor.
Ben heel benieuwd wat ze wordt, denk daar vaak over na, haha! Alles kan nog.

Ik at puree met erdoor gestoofd radijsloof, met tartaar/kastanjechampignons/spinazie in kokosmelk.

Het brood bak ik in een broodbakmachine, Panasonic. Heb een recept voor een heel krokant luchtig brood.
Ik vind het altijd weer een wonder dat je er een prut in doet, van meel, bloem, water, gist en olie en dat er dan zes uur later een heerlijk brood uitkomt.
Ik blijf me daar over verbazen!
Alle reacties Link kopieren
hoe oud is je kleindochter eigenlijk zenzeo?
Alle reacties Link kopieren
De paardrijdster is twaalf jaar.

Tiramisu toetje.
Alle reacties Link kopieren
leuke leeftijd zenzeo, dan is het ook al echt een dametje op het paard zekers? mooi vind ik dat altijd om te zien!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik zal binnenkort ook weer eens brood bakken,nu wordt de broodbakker alleen gebruikt voor pizzadeeg :P

Vanmiddag moet ik naar de mondhygieniste en dat laat ik maar gewoon doorgaan,al is het niet mijn hobby dat gefrut in mijn mond.

Nog steeds geen trek dus ik heb alleen nog maar een kop koffie gedronken.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .brrrr coetje ik vind het toch altijd n beetje pijnlijk .gevoelig .

Ontbijt broodje lever . Koffie. en nu net n mandarijn.
:bye: :bye: :bye: :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik ook Chris,ik ben best een harde maar niet bij iets in mijn mond.Gaatjes heb ik zelden maar nu moet er zo'n diepte reiniging gebeuren en dat vind ik best pijnlijk.

Heb net een pan soep gemaakt en oudste maakt straks spaghetti met gehaktballetjes met ricotta en verse peterselie.
Alle reacties Link kopieren
2 Pistolet met ham en kaas.
Verse jus en een beker karnemelk.
Ik was van plan zelf Sushi te maken vandaag, maar ik kijk net op het flesje van de rijstazijn en schrik ervan hoe bizar veel suiker daarin zit.
Toch gek want sushi smaakt toch helemaal niet zo zoet?
Ga denk ik mijn eigen rijstazijn maken met veeeul minder suiker in.
Zal het dan ook nog lekker zijn?

Gut!
Mijn wereldje valt even in duigen hoor.
Ik maar denken dat Sushi redelijk gezond is.
Alle reacties Link kopieren
ZZ, jij weet in ieder geval wat je aan je arts hebt. En als hij dat zelf niet begrijpt, blijft dat toch zijn probleem. Leuk deze leeftijd van kleindochter. Ben benieuwd wat voor kant ze op wil. Lekker hoor dat zelf gemaakte brood!

Coetje, hoe is het bij de mondhygiënist gegaan? En hoe voel je je vandaag? Werkt de kuur al een beetje?

Chris, toch vond ik je in december downer overkomen dan daarvoor. Maar dat kan ik verkeerd geïnterpreteerd hebben. Met die natte sneeuw van gisteren, heb ik zo het vermoeden dat het mooie weer nog wel even kan duren.

Liz, in mijn eerdere werkveld merkte ik dat ook wel. Tijd van het jaar, blaadjes van de bomen, volle maan etc. en iedereen weer van slag. Hoop dat hij snel weer een beetje beter slaapt.

Moreina, dat wist ik ook niet dat er zoveel suiker in zat. Ik ben ook dol op sushi namelijk.

Heb man gisteren nog gevraagd hoe het kwam dat hij zo warrig was. Ja zegt hij, die auto lag al zo vol en ik moest snel want ik wilde op tijd zijn en jij hebt het niet over die luiers gehad. En waarom hebben die kinderen allemaal roze tassen :rofl: .

Het is inderdaad altijd een hele volksverhuizing om met drie kleine kinderen weg te gaan. Je gaat niet ' ff snel' naar de winkel bijvoorbeeld. Voor je iedereen de jas aan hebt en in de stoeltjes hebt zitten, ben je zo een half uur verder.

Vandaag een rustig dagje thuis.
Oudste gaat morgen een nachtje logeren. Heeft niets met wennen op school te maken. Die twee zinnen stonden een beetje vreemd bij elkaar in een vorig bericht.

Vanavond eten wij groentesoep met stokbrood.
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het nu met je, Coetje?
Viva, lekker een dagje rust.
Moreina, zonder (kleef) suiker valt de sushi uit elkaar. Ik zou me niks van die suiker aantrekken.

Ik at de rest die over was van gisteren. Nu met rijst.
Alle reacties Link kopieren
Heb wel het idee dat de kuur wat doet,ben wel heel moe maar voel me redelijk.
Mondhygieniste viel mee deze keer.

Ik ga lekker douchen en in bed liggen,truste alvast en tot morgen
Alle reacties Link kopieren
Je hebt gelijk Viva. Voor de Kerst was het dit jaar heel heftig..
Nu gaat het weer enigszins.al vind ik alles nog steeds heel saai.en nog steeds weinig zin om iets te doen
coetje ja vreselijk.dat gefriemel in je mond .heel erg. Plus dat met het schoonmaken en tandsteen verwijderen soms zo,n oijnscheut door je heen schiet.
Ook niks voor mij. Maar de tandarts ook niet.

Ik kan je niet helpen Moreina. sushi is niet mijn ding, hoop dat het gelukt is .en de wereld weer heel is voor jou😅 en net wat zenzeo zegt. Trek je voor een keer maar niks van de suiker aan.

Mannen zijn soms chaoten Viva. Ook met spullen vergeten .niet kunnen vinden. Niet zien staan.
Het is wel typisch iets voor n man. Oh ja, en niet luisteren. Nooit weer weten wat je ze vertelt hebt .
Ach ze zijn ook soms wel lief😀
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Chris, dit weer is ook erg triest en deprimerend. Meer herfst dan een goede koude winter. :hug:

Ja, mannen .... en het ligt altijd aan de vrouw ;-)) . Soms zijn ze inderdaad lief, als ze slapen :rofl:. Nee, gekheid natuurlijk. Maar de kinderen en ik konden het niet laten om hem er vandaag een beetje mee te plagen.

Een kop warme melk met honing en dan proberen te slapen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik ga zo even naar het werk om wat spullen op te halen zodat ik thuis wat kan werken en niet alles blijft liggen tot volgende week.
Jongste is vrij ivm de staking dus die gaat even mee.

Kuur doet echt wel wat want voel me stukken beter gelukkig!
Ontbijt koffie en een cracker met kaas.

Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Neem wel je rust, Coetje! Je bent echt nog ziek!
Wel heel fijn dat de antibioticakuur goed aanslaat.

Ik zit ff uit te puffen met een kop thee.
Heb wat aangerommeld in huis.
Eten wordt macaroni met ham en Boursin.
Alle reacties Link kopieren
Onze dag zit er weer op.alle dames waren weer net hersteld van n flinke verkoudheid.
We hebben wat gekletst .gegeten en gedronken,
En redelijk bijtijd naar huis gegaan.en ik zit nu hier nu doodmoe te wezen,en heb niks gedaan.
Doe dikke sokken aan .en lekker op de bank.

Gegeten hebben we soep .en belegde broodjes. .
En n lekker stuk eigengemaakte appeltaart bij de koffie,

Hoop dat het goed blijft gaan coetje. Dat de A.B .goed helpt.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat jullie gezellig gekletst hebben Chris!

Zenzeo,ik doe zeker rustig aan,vanmiddag ook nog op de bank gelegen.

Wij eten kriel uit de oven,salade en restje snijbonen en een tartaartje.
Alle reacties Link kopieren
Chris, fijn dat jullie zo'n mooie dag hebben gehad met elkaar! Je zegt dat je niets gedaan hebt, maar van praten/sociale contacten/reizen kan je ook heel moe worden. Nu lekker nagenieten.

Coetje, fijn dat de kuur aanslaat en jij je al iets beter voelt. Maar doe alsjeblieft rustig aan!

ZZ, weer een beetje bijgekomen?


Oudste heb ik vanmorgen weggebracht. Ze blijft een nachtje slapen, ik ben benieuwd hoe dat gaat. Verder heb ik met de andere twee gezwommen en vanmiddag alle kleren van de kinderen uitgezocht. Ze hebben een groei spurt gehad. Gelukkig kan er wel e.e.a doorgeven worden in de familie.

Ontbijt: havermout met banaan en honing. En een kop thee.

Lunch: een broodje beenham met een mosterd dressing en rucola. En een beker karnemelk.

Avond: gewokte groenten met kipfilet.

Tussendoor nog een smoothie gemaakt en bij sw cappuccino een stukje chocolade gehad.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Fijn dat er kleding kan worden doorgegeven Viva!
Ik breng het ook altijd naar een vriendin,echt veel beter dan zomaar weggooien.

Jongste is nog vrij dus wij gaan zo samen naar de bioscoop en op de terugweg bij mijn werk mijn bestelling ophalen.Verder een rustige dag.
Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.

Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Mogge. Ontbijt.broodje kaas. Koffie.
douchen aankleden. en weg. hoop dat het droog blijft.kunnen we nog de auto uit en rondlopen in een of ander stadje.

Welke film coetje?

Denk niet dat we laat terug zijn .dus tot later. :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven