Wat eet je op dit moment deel 18

23-12-2019 07:35 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in het nieuwe "wat eet je op dit moment" topic.
Het 18e deel alweer wat we weer gezellig gaan volkletsen :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Ontbijt yoghurt cruslie en een kop thee.
Gaan zo even buiten buiten de deur koffie drinken. Man is ook thuis, vrijdag is zijn vrije dag altijd.

Oudste hing om 07.00 uur aan de telefoon. Ze had het zo leuk, of ze nog een nachtje mocht blijven. Van hun en ons wel, maar ik ken haar ;-). Afgesproken dat ik begin van de middag bel om te vragen of ze nog steeds daar een nachtje wil blijven.


Chris, veel plezier vandaag. Ik ben nog niet buiten geweest, maar de zon doet zijn best hier.

Coetje, veel plezier vandaag in de bios.
Ja, de kinderen groeien zo snel! Qua geslacht kan ik hier thuis wel e.e.a. doorschuiven. Maar ze hoeven van mij ook niet alles van elkaar te dragen. Dus op deze manier wordt het toch goed gebruikt.

Fijne dag allemaal en alvast een goed weekend!
Alle reacties Link kopieren
Plannen zijn veranderd,geen bios met jongste,hij had geen zin,maar even de ikea in geweest voor wat kleine dingetjes.Ik had opeens in 3 hoeslakens gaatjes zitten dus die weggegooid en nieuwe gekocht.

Viva,gezellig even ergens koffie drinken samen,geniet ervan!

Nu koffie en dan mijn vlees in de vriezer gooien.
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames. Het was best redelijk weer vandaag. En de dag is prima verlopen.alles wat moest is ook gebeurd.

Nu gaan we groente soep eten. Daarna nog n toetje. Denk dat dat ook wel genoeg is.

Wat schattig Viva dat ze nog n nachtje wou blijven .en al zo vroeg belde .
Niet van gedachten veranderd later op de dag ?

coetje dus wel de plannen veranderd.ik heb hetzelfde met de hoeslakens .moet ook nieuwe kopen, gaatjes.en sommige plekken wat dunner geworden.ineen keer zag ik het.en dacht dat ziet er ook niet meer uit.
Nou blij dat we lekker thuis zitten nu. Ben moe. Hebben ook nog n rondje gelopen .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ben ook benieuwd of oudste nog een nachtje blijft logeren Viva :P

Chris,fijn dat alles weer gedaan is vandaag.Nu lekker relaxen vanavond.

Wij eten boerenkool en zuurkoolstamppot met rookworst of een speklapje.
Alle reacties Link kopieren
Dochter: 'mama, mijn broek is vies, er is verf op gevallen, dat deed ik niet expres hoor. Tante heeft veelste sterkere kwasten, weet zij niet wat kinder kwasten zijn?

Ik: 'dat geeft niet schat, daar hebben we een wasmachine voor'.

Dochter: 'maar mama weet je ..... ik kan die broek echt niet meer aan hoor'.

Ik: 'moet ik een schone broek komen brengen? Of misschien heeft tante nog wel een schone broek liggen voor jou'.

Dochter: ' nee die zit niet lekker'.

Ik: 'zal ik je dan ophalen'?

Dochter: ' jaaaaaaa '!


Dus oudste is weer gezellig thuis. Dat had ik al verwacht ;-). Maar ze heeft het super gedaan, ik ben heel trots op haar! Als de kinderen ergens anders slapen, bellen of facetimen we voor het slapen en de volgende ochtend. En als er andere momenten zijn dat ze graag even onze stemmen willen horen, kan dat altijd. Ze zijn nog zo klein en de wereld is zo groot voor ze.

Chris, blij te horen dat je een goede dag hebt gehad!

Coetje, ideaal en gezellig om zo er even uit te zijn. Hoeft niet lang en veel en duur te zijn. Gewoon een frisse neus, een bakje koffie en dan weer naar huis. Ook wel even gezellig de Ikea door. Hebben jullie dat ook als je daar loopt, dat er teveel hebbe dingetjes zijn?

Wij aten snijbonen, gekookte aardappelen en een rundergehaktbal. Moet zeggen dat ik de snijbonen tegen vond vallen.
Alle reacties Link kopieren
Ach wat schattig Viva :P Hier had oudste vroeger vaak een verstopte neus en wilde dan naar huis :P
Ik vond de snijbonen afgelopen week ook niet lekker...

Nu wat borrelnootjes en een radler 0.0.
Alle reacties Link kopieren
Ach wat lief Viva. Ze is weer thuis.en de volgende gaat het vast weer lukken.❤️

Afgelopen week sperzieboontjes gegeten. Ook niet geweldig.en man moest weer zo nodig spruitjes mee nemen.denk dat we ze morgen eten.maar ik vind ze steeds viezer.eet ik maar appelmoes.en het is al helemaal geen zaterdag eten.
Wel heb ik hele lekkere sinaasappels .ook n treffer. Zijn pers,maar ik eet ze gewoon als hand sinaasappel.
Hier was het groente soep. Later nog ben broodje lever.
Fijne avond
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik ben dus niet de enige die in het weekend graag wat anders eet..op een of andere manier wil ik dan "lekkerder" eten dan door de week en niet zomaar een agv-tje :P
Maar vanavond hebben we wel gewoon kliekjes,soep,stamppot en kriel uit de oven.

Wij gaan zometeen met jongste naar de open dag van de middelbare school,vorig jaar ook al geweest maar we gaan toch nog even sfeer proeven en hem opgeven voor een workshop die hij dan volgende week daar mag volgen.

Fijne zaterdag!
Alle reacties Link kopieren
Mogge.
Open dag.hopelijk kan hij wat inspiratie opdoen.👍

Ben al de hele morgen in de veronderstelling dat het zondag is.😀

En coetje heb jij dat dus ook.dat het eten iets makkelijks moet zijn op Zaterdag.
Vind mijn man weer zo gek.
Ontbijt was kaasbroodje met american.en koffie.
Fijne dag.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Bij mij moet het elke dag gemakkelijk zijn ;) .

Nu een boterham met Philadelphia, radijs en een ei.
En natuurlijk koffie.
Alle reacties Link kopieren
Spinazie uit de wok met een pieper en een tartaar. Eitje erbij.

Fijn dat we januari kunnen afstrepen!
Alle reacties Link kopieren
Helemaal mee eens Zenzeo,op naar het voorjaar.

Net jongste weggebracht,die heeft een carnavalsavond met de jeugdraad.

Nu koffie.
Alle reacties Link kopieren
Hier spinazie.met ei.en dunne plakjes casslerrib.ongerookt.
In huis bezig geweest.niet echt druk,maar nu is man snot verkouden .blijven we het weekend ook maar binnen.
Twee daagjes kalm aan .en dan hoop ik dat het ook beter gaat. Vind dat gesnotter wel n lange na sleep hebben. Ik snotter ook nog steeds.dat is nu al n week. Maar niet ziek.en dat ben ik ook niet geweest.
Beetje lamlendig . En vervelend .maar dat ben ik wel vaker. :rofl:
Fijne avond.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal 🤗

Chris, nu man dus ziek, sterkte, mannen zijn net een tikkeltje erger zielig hè! 🤭 Wat jij hebt moet ff slijten.

Coetje, IKEA is leuk! Leuk carnaval voor je jongste!

Viva, awhhhh 😍 lieffff!

Zenzeo, fijn inderdaad! Nu februari en dan hopen dat het heerlijk voorjaar wordt. Al moet ik zeggen gisteren in Zeeland veel wind, maar uit de wind en ☀️ was het echt lekker!

Het lukt mij niet hier dagelijks te schrijven. Heb een drukke week, crematie. We rijden al bijna iedere dag 300 kilometer op en neer om dat huis leeg te maken etcetera. Crematie was netjes en mooi, maar hoop emoties etcetera. Veel regelwerk + steun geven.

Het gaat verder goed! Teddy is iets te dik, ik krijg ook op mijn donder. Het is ook zo, geef haar lekkere dingen die ze wel mag maar te vaak en te veel! Ze heeft mij door... Als ik de kooi in kom en naar haar ga, weet ze al dat ze wat krijgt, bij vriend niet 😳 wat zou jij doen als hamstertje? 🤣😂 Vanaf vandaag ga ik dus minderen, goed de vriendschap zal wel naar 0 punt bevriezen!

Gisteren, kippenpoten met spitskool en pasta met saus.

Nu: yoghurt met cacaopoeder, banaantje en havermout. Beker thee en beker koffie koffiemelk.

Ik neem zo nog ontbijtkoek.

Goed, ik wil hier dus heel graag blijven meeschrijven, alleen lukt het niet dagelijks.

Een fijne zondag allemaal 🤗
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .ja H.B.mannen zijn wel zieliger.als ze verkouden zijn ,verkoudheid bij n man .is minstens zo erg als n kind krijgen bij n vrouw. 😀
Ik vind het altijd leuk om te lezen wat je schrijft .gewoon blijven schrijven .als je tijd hebt. Geen verplichting .👍groetjes aan Teddy.😅

De temperatuur valt ook best mee momenteel.heb ook al sneeuwklokjes zien bloeien afgelopen vrijdag.heb in huis bloeiende tulpen. Nu alleen nog zon .

Ontbijt koffie. Rozijnenbol.n hele grote.en n broodje half boterhamworst en half Rambol.

Fijne zondag .vandaag dus echt zondag .en niet zoals ik gisteren al de halve dag heb gedacht.
Maak er wat leuks van . Binnen of buiten .als het droog is .ga ik misschien nog n rondje lopen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Hb,gewoon lekker meeschrijven als het jou uitkomt!
De liefde van Teddy gaat dus ook door de maag :P

Hier regent het en ik voel me een beetje verveeld en slecht geslapen door vriend zijn gehoest.Als dat vanavond weer zo is ga ik bij oudste liggen :proud:
Zometeen wat huishouden en verder niet veel.

Fijne zondag!
Alle reacties Link kopieren
Ontbijt buiten de deur gehad. Nu in de auto onderweg naar een feest. Jongste en middelste liggen te slapen, ik hoop dat oudste ook nog even slaapt.

Fijne dag allemaal! :bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
Koffie en een broodje Philadelphia.

Kon niet in slaap komen vannacht en toen het wel lukte sliep ik tot in de ochtend.
Vreselijk, zo krijg ik nooit een goed slaapritme.

Moest lachen om je lijnende hamster!
Alle reacties Link kopieren
Gossie en ik heb voor het eerst in n week weer heerlijk geslapen. Heel vroeg in slaap gevallen .moest op kwart over een naar de wc.dacht dat het al veel later was. Wat n heerlijkheid om er dan weer in te gaan en nog lang verder mogen slapen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Patat .kroket.mayo.toetje yoghurt,
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Middelste heeft kapsalon gemaakt,ik had een broodje shoarma en wat frietjes.

Nu lekker douchen en op tijd naar bed.
Alle reacties Link kopieren
Hier visstoofpotje.
Straks ff netflixen.
Alle reacties Link kopieren
Wat kijk je op Netflix Zenzeo?

Ik heb lekker gedoucht en nu nog even chillen op de bank.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net een vers brood uit de machine gehaald. Lekker.
Ik kijk The restaurant. Ik vind het een fantastische serie, op elk gebied.
De verhaallijn, het acteren, echt indrukwekkend.
En het zit psychologisch zo goed in elkaar!
Alle reacties Link kopieren
Een boterham met Kips vega snijworst.
Dat koop ik dus niet meer. Muf smaakje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven