Wat eet je op dit moment deel 18

23-12-2019 07:35 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in het nieuwe "wat eet je op dit moment" topic.
Het 18e deel alweer wat we weer gezellig gaan volkletsen :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Even snel,

Mijn vriend had gisteren z'n portemonnee verloren, we kwamen van het huis in Vlissingen dat leeg gehaald moest worden net terug thuis. We hadden nog getankt en hij heeft toen zijn portemonnee op de auto van het dak laten liggen. Die is vervolgens een stuk in Vlissingen tijdens het rijden van het dak afgevallen. Er zat veel brief geld in en ook al zijn belangrijke pasjes. Toen wij terug in Schiedam waren en net aan het parkeren waren werden wij gebeld door de politie Zeeland, nu was mijn beste vriend ook vanuit Zeeland naar Rotterdam aan het rijden, dus mijn hart zat in mijn keel, dacht het ergste van het ergste, wat bleek een eerlijke vindster zag de portemonnee op de weg liggen en heeft direct gehandeld! We zijn wederom weer op en neer 300 kilometer heen en weer gereden om de portemonnee op te halen. In de berm hebben we nog naar pasjes gezocht die er uit geslingerd waren op 1 pasje na alles terug gevonden! Wij zijn zo blij!!! Maar vooral een pluim voor deze meid die zo goudeerlijk is! Als dank daarvoor hebben wij haar 20 euro gegeven en wel duizend maal bedanken gegeven! Wat een lieverd is zij zeg!

We waren gesloopt! Dit moest ik echt even delen, want veel geld! Creditcard pinpas noem maar op!

nu; 🍞 met roomboter en eieren. Beker thee en beker koffie koffiemelk.

Fijne (werk) dag
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Wat fijn van de eerlijke vindster Hb! Scheelt je een hoop gedoe en geld.

Ik ga een ochtend werken,even kijken hoe dat gaat en dan kan ik vanmiddag thuis rustig aan doen.

Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.
Fijn dat er eerlijke mensen bestaan H.B.👍krijg je weer vertrouwen in de mensheid.
Coetjedoet rustig aan,

Ik heb ook geen drukte .ben nog moe. En dat zo vroeg op de morgen.doe kalm aan vandaag. Misschien straks even op de bank.

Ontbijt was n boterham met paté.
En n halve rozijnenbol.hebben nu reuzenrozijnen bollen .vorige week mini’s .
Zijn zo groot dat n hele gewoon te veel is. En dat zeg ik niet snel .
Ook koffie natuurlijk.ga straks de krant lezen .met nog n koffie.
Fijne dag. :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Twee witte bollen met ham en een beker thee.

Hadden vanmorgen ontruiming, ik had BHV dienst. Dus het was mij het ochtendje wel weer.

Zometeen nog een crisis overleg en een stage gesprek.
Alle reacties Link kopieren
nou viva dat was idd een drukke ochtend dan! hopelijk verloopt je middag zonder bijzonderheden.
hb wat een geluk zeg dat de portemonnee is teruggebracht, en dat alles er nog in zat! fijn dat er nog eerlijke mensen zijn :-)
coetje ik hoop dat het werken gelukt is en dat het nog niet te snel was, blijf aan je gezondheid denken he!
chris ik ben ook zo moe, kan maar niet wakker worden vandaag.. maar dat komt omdat ik gisteren veel te laat in bed ben gegaan, eigen schuld dus.. we hebben it deel 2 gekeken maar zagen pas toen we al halverwege waren dat die film bijna 3 uur duurt :-o oeps dat wisten we van te voren niet, anders hadden we een andere film uitgezocht. maar goed nu zaten we er helemaal in en daarna kon ik natuurlijk ook niet meteen slapen, dus ik heb het nog 1.15 zien worden en om 6 uur word ik altijd wakker van de bovenbuurman zijn wekker en zijn gestommel :-|

ik heb vanmorgen gewerkt en heb me nu net omgekleed, ga zo naar manege 2 voor een proefles. ik ben benieuwd of het me daar beter bevalt! :-)
Alle reacties Link kopieren
Succes Liz.benieuwd hoe deze bevalt.

Ik ben ook nog steeds moe .probeer wel even op de bank te slapen .maar lukt toch niet. En Ik lag er best bijtijd in.
Hier piept af en toe de zon door de wolken. Het voorjaar lijkt er aan te komen.
Weinig te vertellen verder.eet af en toe n stukje koude kip uit de oven.
En vanavond dan eindelijk die spruitjes🤢ik neem wel appelmoes .
Ga nog maar even rustig zitten. Niet veel zin om nog wat te doen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hoe was het Liz?

Werken ging oke maar merk dat ik nog weinig energie heb dus vanmiddag ook nog even gerust.

Wij aten ook spruitjes Chris.Vond ze niet meer lekker,denk dat de tijd een beetje voorbij is.

Nu koffie en dan even douchen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de spruitjes nooit meer echt lekker.heb zelf appelmoes gegeten .met n paar aardappels en n klein stukje draadjes vlees.

Viva beetjecbij gekomen van de drukke ochtend ?

Lig al in bed, moeten morgen weg. Ga nog even lezen en dan slapen.
Trusten 😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Mijn les was echt zo fijn en de manege is zo leuk met lieve mensen, mooie paarden en alles! Ik mocht zelf het tempo aangeven dus dat was fijn, na 10 minuten wennen aan het paard heb ik gedraafd en het laatste kwartier heb ik zelfs gegallopeerd, het paard reed zo fijn dat ik dat wel aandurfde :-)
Ik was echt nat van het zweet toen ik er af kwam, heel wat anders dan bij de manege van vorige week dus.. echt fijn! :-)
Hier blijf ik dus lekker, eerst wat privelessen en na wat lessen wil ze er 1 of 2 bij mijn les indoen zodat het een groepsles word. Ze geeft nl maar max 3 mensen tegelijk les, wat ik echt heel fijn vind :-)
Ik was met het galloperen wel even mijn stijgbeugel kwijt, dat was even eng maar gelukkig ben ik er op blijven zitten en kon ik mijn voeten er weer in krijgen nadat ik het paard heb teruggeschakeld naar de draf.
In de les na mij gingen ze een buitenrit maken, daar was ik wel even jaloers op want dat wil ik ook wel! Maar dat komt nog wel. Iig superfijn om te weten dat ze dat regelmatig doen tijdens de les!
Alle reacties Link kopieren
Goed dat je vanmiddag nog even hebt gerust coetje, zo'n longontsteking hakt er ook nog wel in..
Chris hopelijk ben je morgen minder moe, ik hoop dat je wat leuks te doen hebt morgen?
Ow en nemen jullie nou gewoon van mij aan dat spruitjes sowieso vies zijn, dat scheelt jullie weer een teleurstelling als jullie ze eten ;-)
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal,

Viva, dat is een hectische ochtend!

Coetje en Chris, die vermoeidheid die jullie beschrijven hadden wij ook en mijn beste vriend ook. Alleen verder dan dat geen andere symptomen.

Liz, fijn dat je het leuk hebt gehad bij deze manege! Lekker genieten.

Nou inderdaad, er zijn nog eerlijke mensen! Chris dat geeft zeker moed.

Teddy heeft het klimmen uitgevonden, nu durft ze alleen nog niet naar beneden, dus ze laat zich vallen!! Gelukkig zachte bodembedekking, dus ze land zachtjes. Ook haar naam snapt ze, ze reageert er op. Het een heel lief leuk en grappig hamstertje!

Goed vandaag weer werken.

Eten gisterenavond; vissticks, Italiaanse roerbak en rijst

Bytheway ik luste vroeger wel spruitjes, maar tegenwoordig smaken ze nergens meer naar, ronduit bah bah bah!

Nu: 4 boterhammen 2 met 2 plakken jonge kaas en 2 met een bol mozzarella. Beker thee en beker koffie met koffiemelk.

Fijne (werk)dag.
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Wij zijn al in het ziekenhuis voor de onderzoeken van vriend,hopelijk gaat het nu goed.

Geen ontbijt op,dat doen we zo hier. :P

Tot later vandaag en een fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Mogge succes coetje en vriend.
Heb ik toch gelijk dat de spruitjes steeds viezer worden. Vroeger at ik er nog wel eens n paar maar nu!!!!

Gaan zo weg .er is niks geheimzinnigs aan..man brengt wel eens n bestelling weg voor buurman .
Zijn voor ons leuke uitjes.en de benzine wordt betaald .zo komen we nog eens ergens .maar wil er in verband met herkenbaarheid het niet te uitgebreid over hebben,
Broodje op de vuist. Tot later :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Dat is toch fijn Chris om elkaar zo te helpen.Geniet van jullie dagje weg.

Ruzie gemaakt in het ziekenhuis,niet echt sjiek maar ik(en vriend) werden totaal niet serieus genomen terwijl wat ik vertelde allemaal in zijn dossier staat.En ik laat me niet voor dom mens uitmaken.Cardioloog is erbij geroepen en toen moest mevr toch wel toegeven dat ik wel degelijk gelijk had.Protocollen zijn leuk maar werken niet voor iedereen.
Hebben ook geen broodje meer gegeten maar zijn bij de bakker gestopt.

Liz,wat fijn dat deze manege je wel goed beviel!

Ik werk zo wat thuis,jongste heeft studiedag dus die is ook gezellig thuis.
Vanmiddag komt er een vriendje.
Alle reacties Link kopieren
Zijn nog thuis .gaan pas met n uurtje weg 🤭dacht vroeger was al wel vroeg op..

Liz wat fijn dat het zo leuk was .deze manege. Top,

coetje. Nee niet echt chiq. maar soms moet je daar op je strepen staan.
Ik hoor de laatste tijd ook veel ruzie op de huisartsen posten. Ligt ook veel aan de assistentes. Niet altijd.
Als ik dan dat van zenzeo hoor .dat ze niet zo kan afspreken .maar telefonisch moet doen . Dat vind ik dan pure arrogantie.
Maak ik mij echt boos over.
Nu is het wachten op man. Dus de groeten 🤗
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Ja, dat niet kunnen afspreken vond ik echt een paarse krokodillenverhaal!! Moet er eigenlijk wel om lachen.

Vervelend van die fittie met de cardioloog.
Ik heb nu een geweldige cardioloog; betrokken, geïnteresseerd, aardig ook. Verbazingwekkend, gewoon.
Daar kijk je dan gewoon van op.

Laat op, helaas, en nu aan de koffie en een broodje Philadelphia.

Veel plezier, Chris! Het weer ziet er goed uit. Wel koud.
Alle reacties Link kopieren
De fittie was met een assistente,wij hebben ook echt een fijne cardioloog gelukkig!

Broodje haring en broodje filet americain gegeten met een cappuccino.
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag nog even gewerkt thuis en wat wasjes gedraaid.Vriend en kinderen eten aardappels,bloemkool met een kaassausje,witte bonen in tomatensaus en een karbonaadje.Ik heb een salade.
Alle reacties Link kopieren
Hier macaroni ham en Philadelphia. Mme Jeanet erdoor. Liga milkbreak toe.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn thuis, dag prima verlopen .hier Chinees gehaald .loempias en babipangan.
Plus bami.
Heerlijk gesmaakt.
Was best n lange dag. Ook wel moe alle twee .

Als je dat soort overhalen over artsen vertelt tijdens n verjaardag .komen er vaak meerdere van dat soort dingen los.iedereen heeft wel iets mee gemaakt :rofl:

Moest zelf vroeger bij de huisarts mij uitkleden in het onderzoek kamertje .stuurt ie zo de volgende patiënt naar binnen. En kerel iets ouder dan ikzelf .weet niet wie er harder is geschrokken. Die kerel.de arts of ik. :rofl: die arts was altijd zo druk .ook in zijn doen en laten.
Had m wel willen vertellen .als je de volgende keer iemand stuurt.dan graag een van je leuke zoons .

Nu even t.v kijken .en straks lekker lezen in bed .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Wat en sufferd, die arts!! Hahaha!
Lekker, hoor, Chinees.

Net een broodje uit de machine gehaald.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Dan sta je wel even raar te kijken bij de dokter Chris :P

Ik ga deze ochtend op de zaak werken,hoef maar tot 12u en dan probeer ik morgen weer een hele dag.

Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.

Fijne woensdag!!
Alle reacties Link kopieren
Naar de kapper geweest.het was weer tijd.
Thuis koffie met n boterham met paté gegeten.
Moet nu opruimen overal door het huis. :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Gelukt met opruimen Chris?

Werken ging oke,vanmiddag nog even op de bank gelegen.
Omdat de kinderen allemaal op rare tijden moeten eten gooien ze een pizza in de oven.Vriend eet bami en ik een salade met gerookte kip.
Alle reacties Link kopieren
HB, je bent echt gek op je hamstertje, niet? Leuk is dat.
Ik at gemakkelijk, kip korma met rijst.
Heb erg last van mijn benen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven