Wat eet je op dit moment deel 18

23-12-2019 07:35 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in het nieuwe "wat eet je op dit moment" topic.
Het 18e deel alweer wat we weer gezellig gaan volkletsen :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hans! Kom je ook weer meeschrijven?

Chris, kan Thee nog steeds niet op het forum komen? Als je haar spreekt, doe haar alsjeblieft mijn groeten :heart:

Kop thee en een stuk boterkoek.
Alle reacties Link kopieren
Zal ik doen cookie. Ik spreek haar nooit. Maar chat vaak met haar tijdens wordfeud.en appen wel eens .

Wijn zijn thuis gebleven .man voelde zich niet zo goed . Niks aan te doen .andere dag maar gaan.

Ik ben nipu in n boek begonnen .van Jennifer Donelly . Ooit heb ik in het verleden de Thee roos van haar gelezen.
En nu lees ik de Winterroos van haar. Het is wel n zelfstandig te lezen vervolg .en komt er nog n deel drie achteraan die heb ik ook al gedownload .het zijn heerlijke boeken .dus ik ben weer even onder de pannen .
Zal thee eens even n berichtje sturen .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Met spreken bedoelde ik ook appen of Facebook hoor :)

Volgens mij heb ik dan het derde boek gelezen, 'De Wilde Roos'.
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan zo pannenkoeken eten. Heb het beslag al gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
En man gaat na het eten als het droog is fietsen met twee fietsmaten. Als het gaat regenen gaan we in de woonkamer borrelen :)
Alle reacties Link kopieren
Het tweede boek is prachtig cookie .maar dat was het eerste ook .
De moeite waard om te lezen .
Ja eigenlijk wist ik wel wat je bedoelde cookie .heb intussen thee n berichtje gestuurd .neem aan dat ik vanavond nog wel van haar hoor .


Wij hebben bami gegeten .smaakte ook prima .
Ijsje na. Ijs is hier n bak hertog maar ik wat uitschep in n bakje .
Maar wil nu wel n keer weer iets anders .
Fijne avond . :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Lekker, bami.

Ik keek net even hoe laat de zon hier vanavond onder gaat. Om 22.02 uur! Heerlijk, zo lang licht.

En zondag al de langste dag :)
Alle reacties Link kopieren
Vanavond kip kerrie gegeten. Man en kinderen aten samen. Ik zat erbij met een kom yoghurt met fruit, omdat ik weer wilde hardlopen. Dat ging mij best goed af vanavond. Daarna gegeten en gedoucht.

Nu kruip ik mijn bed in.
Welterusten allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Goed van dat hardlopen, Viva!

Ik lag er gister even voor 0.00 uur in, was ik om 4.30 uur al klaarwakker :facepalm:
Toen ben ik opgestaan en beneden lekker op de bank gaan hangen met een boek. Rond half zeven ontbeten met een banaan en een wit puntje met ei. En toen gaan wandelen, het is hier 18 graden en al heel zonnig.

Fijne dag dames!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Wat goed van het hardlopen Viva!

Cookie,dat is wel heel vroeg! Ben je dan vanmiddag niet moe?

Ik lijk wel een hamster die een half jaar eten voorraad in haar wang bewaart :rofl: Eigenlijk niet om te lachen want ik verga nog van de pijn terwijl de kies eruit is gehaald.
Net gebeld en vanmiddag terug naar de tandarts.
Stom want vanmiddag ook een klein feestje voor middelste hier.
Nu eerst even werken vanuit huis.

Ontbijt was een breaker,krijg mijn mond bijna niet open.
Alle reacties Link kopieren
Meestal wel Coetje. Maar ik kan eigenlijk niet slapen 's middags, alleen als ik echt heel moe ben. Maar ik doe het vandaag gewoon lekker rustig aan en dan vanavond rond een uurtje of half elf naar bed.

Koffie en een plakje cake.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .oh wat naar coetje.sterkte .

Viva goed van jou .je bent n topper..

Cookie als ik smiddags slapen wil moet ik op bed gaan liggen .dan lukt het vaak wel.ook al gewandeld 👍

Ontbijt was thee.met nabroodje salami en paté.

Ik word zo afgehaald .probeer er n gezellig dagje van te maken .eindelijk weer gewoon n dag vrouwenpraat. 😀

Fijne dag
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier lieve Chris!
Alle reacties Link kopieren
Fijn Chris, lekker even op pad.

Twee bruine boterhammen met kaas.
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het met je wang, Coetje? Nog dik?
Chris gezellig vrouwenpraat!

Net als Cookie boterhammen met kaas. Vier stuks. Met een Radler.
Alle reacties Link kopieren
Dus voorlopig weer gevuld, Zenzeo? :-D

Hier nu een split ijsje. Het is weer heel lekker weer!
Alle reacties Link kopieren
Nou, net nog twee bananen op :mrgreen: .

Zeker mooi weer!
Alle reacties Link kopieren
Wij eten zo truffelravioli.

Hoop dat Chris een leuke dag gehad heeft en Coetje nu minder/geen pijn meer heeft.
Hoi allemaal, ben ik weer eens. Vandaag staat er andijviestamp op het menu. Sorry als ik niet reageer op iedereen. Hoe ervaren jullie het beetje loslaten van de strenge maatregelen? Ik als bevrijdend, afgelopen maandag geknuffeld met een goede vriend, schijt aan de anderhalve meter even.

Moest afgelopen maandagmiddag met mijn oude moedertje naar het ziekenhuis voor bloedprikken en een hartfilmpje. Hele eenrichtingsverkeertoestand getekend op de vloeren en anderhalve meter lukte zelfs dan nog niet. Omdat mijn moeder dementerend is wilde ik overal met mijn neus er bovenop staan, gelukkig werd dat getolereerd. Op de terugweg hadden we honderden meters moeten omlopen, ben tegen de richting gelopen en dat mocht ook met een broos mensje achter de rollator.
Alle reacties Link kopieren
Stamppot andijvie is altijd lekker! Zomer of winter.

Ik eet watermeloen.
Alle reacties Link kopieren
Wond weer schoongemaakt,hopen dat het nu beter gaat.
Ga wel zo op bed liggen.
Tot morgen!
Alle reacties Link kopieren
Coetje, wat een gedoe, ik hoop dat de pijn snel afzakt!

Chris, ik hoop dat je een gezellige dag hebt gehad.

ZZ, kan je al wat meer positief effect merken van de medicijnen? En goed van je dat je met de fysiotherapeut weer bezig bent.

Thee, ik zwaai ook even naar jou.

Liz, hoe is het gegaan met de nieuwe begeleider van je zoon?

Cookie, dat was inderdaad erg vroeg! Heb je nog geslapen overdag?

Dries, wat een dag zo in het ziekenhuis. Gelukkig deden ze niet moeilijk. Hoe waren de uitslagen of krijgen jullie die nog?

Vandaag oudste met de fiets naar school gebracht en gehaald. Maar man wat had ik een spierpijn 😂 niks gewend. Man was vanmorgen thuis aan het werk, smiddags had hij een afspraak, dus dat kwam mooi uit.

Vanmiddag met de kinderen in de speeltuin gezeten. Was heerlijk weer vond ik.

Vanavond aten wij een wok van allemaal restjes groenten en met kipfilet erdoor. Ben vanavond bezig geweest om een fotoboek te maken voor de jongste. Best nog een werk, maar wel een leuk tijd verdrijf. Nu nog een glas water met verse munt.
Alle reacties Link kopieren
Oh coetje wat heb ik medelijden met je .niks erger dan pijn in de mond.🥴🥴

Zenzeo je eet goed momenteel .plus het nodige fruit..heb je al minder pijn in de pootjes?

Viva jij krijgt je beweging toch wel.fietsen lopen .maar de spierpijn kwam van het lopen eergisteren?denk dat je heel fit bent.

Ja het was n heerlijke dag.veel gelopen .en Andrieske inderdaad genieten van wat meer bewegingsvrijheid. Op het eerste terras cappuccino..op het tweede terras.koffie en heerlijke tosti’s. De derde zit ijs..
Ik liep al n tijdje te zoeken naar mooie oorhangers met groene glazen hangers..en vandaag geslaagd. 👍kleine groene knopjes er bij gevonden .want heb in elk oor twee gaatjes . Kan ik mijn zwart met groene jurk aan.met de oorhangers. Helemaal top.
Veel gelopen .veel gezeten en veel gekletst .en prachtig weer.
Dat je zo weer op het terras kon zitten .ja daar heb ik van genoten. En natuurlijk in winkels en op straat afstand bewaren .maar het is weer veel prettiger,en als iedereen zich er nu goed aan houd .hoop ik dat we van die Corona afkomen. Bah wat n nare tijd.
Ik had mijn moeder ook niet alleen gelaten Andrieske. .al had ik er voor op de vuist gemoeten.😀 Net wat je zegt zo.n broos vrouwtje licht dementerend zou gewoon in paniek raken.
Nou meisjes ik ben moe. Even puzzelen en lezen .fijne avond. :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Chris,wat een heerlijke middag had jij.Daar knapt een mens van op!

Ik ben al minder hamster gelukkig en de pijn is ook minder.
Fijn want ik heb een afspraak met een klant vandaag.
Ontbijt koffie en een bakje griekse yoghurt met wat aardbeien en blauwe bessen.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen,

Ook goed geslapen Coetje? Ik heb geslapen tot even na half acht.
En nu eet ik een krentenbol met kaas.

Fijne dag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven