Restaurant Amsterdam omgeving Bilderdijkstraat

11-02-2020 22:00 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier ben ik weer met een vraag om lekkere eettips. :)

Eerder ben ik via de forummers al terechtgekomen bij Witlof in Nijmegen en Sarban (voorheen Zaher) in Den Bosch.
Beide restaurants bleken subliem.

https://www.restaurantwitlof.nl/4

http://zaher.nl/menu/


Welke tips kunnen jullie mij geven om in Amsterdam te eten? Prijsindicatie: tot ongeveer 30 euro voor een driegangenmenu.
Omgeving De Clercqstraat / Bilderdijkstraat.
snoesje666 wijzigde dit bericht op 13-02-2020 08:43
7.33% gewijzigd
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Meatless District! Superlekkere vegaburger met friet.
(Niet heengaan met hardhorend gezelschap.)

Of Razmataz?
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
may_ka schreef:
11-02-2020 22:16
Meatless District! Superlekkere vegaburger met friet.
(Niet heengaan met hardhorend gezelschap.)
Butternut squash risotto klinkt lekker.

Of Razmataz?
Prijzig, maar lijkt wel lekker.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Iemand ervaring met Happyhappyjoyjoy of Ramona?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Subliem 3 gangen eten in Amsterdam wordt lastig hoor, als ik eerlijk ben. De Japanner en Amoi zou ik aanraden.
Alle reacties Link kopieren
Snoesje666 schreef:
11-02-2020 22:27
Iemand ervaring met Happyhappyjoyjoy of Ramona?
Ik met HHJJ, vond het mega over priced voor matig Aziatisch eten. Heb gewoon teveel lekker goed betaal Aziatisch eten in mijn leven gehad. Meer de ervaring dan kwaliteit-voor-je-geld vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind HHJJ wel leuk maar niet superbijzonder en wel vrij duur.

Ramona ken ik niet.

Op hetzelfde pleintje als Razmataz kun je trouwens ook lekkere mezze eten bij Orontes West.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
Orontes West
Octopussalade en zeebaars klinken wel lekker.

Ik zit me op internet al helemaal lekker te maken, maar heb de ervaring dat de viva-forummers vaak goede adviezen geven.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
SanPellegrino schreef:
11-02-2020 22:29
Ik met HHJJ, vond het mega over priced voor matig Aziatisch eten. Heb gewoon teveel lekker goed betaal Aziatisch eten in mijn leven gehad. Meer de ervaring dan kwaliteit-voor-je-geld vind ik.
Dank je! :)
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
De planning is één keer prijzig uit eten, en verder betaalbaar maar wel lekker.
Helaas ben ik niet superrijk.
:)
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Snoesje666 schreef:
11-02-2020 22:49
Orontes West
Octopussalade en zeebaars klinken wel lekker.
.
Voor octopus kun je ook naar Sjas in de Chasséstraat en voor mezze gaat er niets boven Sham in de Witte de Withstraat. En mijn favoriet sinds lange tijd is Café Cook in de James Cookstraat.

Er zit véél leuks in die buurt :)
Alle reacties Link kopieren
Dank je!

Ik had al een gevoel dat het een aardige buurt was qua eten en hopelijk ook shoppen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
O ja, Café Cook is ook leuk (maar zou ik niet meer als in die buurt bestempelen)
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
Tips voor de omgeving zijn ook welkom.
:)
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
may_ka schreef:
12-02-2020 07:24
O ja, Café Cook is ook leuk (maar zou ik niet meer als in die buurt bestempelen)
Idem, maar heerlijke sfeer en fijn eten en goede bieren en wijnen. Echt een fijne plek!
Ook fan van cafe cook. Als je iets uit de richting wil gaan zit je hier goed.

Meer in de omgeving is Zouk en De Italiaan. Vind ik beide fijne plekken.
Sham kende ik niet. Kom vaak in deze straat dus deze komt op mijn lijstje.
Alle reacties Link kopieren
Sjas krijg ik de menukaart niet geopend.

De freekeh bij Sham klinkt lekker.

Café Cook lijkt ook interessant, ook als lunch.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Net iets verder

Volt in de Pijp, 10 minuutjes met de tram van/ naar Bilderdijkstraat. Echt heel goed, bediening is super maar zit altijd vol dus je moet reserveren. Volgens mij staan die in de Gault Millaut gids en kan je wel eten voor ongeveer 3 tientjes.

Eens met de rest over Hhjj. Sfeer is prima maar eten best prijzig voor hetgeen je krijgt. Bediening ook slecht ingewerkt. Wij kregen als vegetariër dus iets met garnalen, maar dat zat in deeg dus zaten we op die zooi te kauwen. Vantevoren al gevraagd, nee dit was echt de.... Je neemt een hap en je denkt er klopt iets niet, nee dit is echt de... Toen maar een leidinggevende gevraagd. Dat is de garnaal. Echt, nooit weer.
Alle reacties Link kopieren
broodtrommel schreef:
12-02-2020 10:08

Eens met de rest over Hhjj. Sfeer is prima maar eten best prijzig voor hetgeen je krijgt. Bediening ook slecht ingewerkt. Wij kregen als vegetariër dus iets met garnalen, maar dat zat in deeg dus zaten we op die zooi te kauwen. Vantevoren al gevraagd, nee dit was echt de.... Je neemt een hap en je denkt er klopt iets niet, nee dit is echt de... Toen maar een leidinggevende gevraagd. Dat is de garnaal. Echt, nooit weer.

Onverwacht garnaal eten lijkt me inderdaad niet fijn.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Onder de 30 euro voor 3-gangen in Amsterdam en het moet subliem zijn en aardige bediening.....mag ik even lachen...
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
12-02-2020 10:33
Onder de 30 euro voor 3-gangen in Amsterdam en het moet subliem zijn en aardige bediening.....mag ik even lachen...
1. De prijs is een richtlijn. Ik denk niet dat een menu van 79 euro me gelukkig maakt.

2. Ik heb al leuke tips langs zien komen.

3. De eerdere tips van forummers voor Den Bosch en Nijmegen bleken subliem.

:)
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
12-02-2020 10:33
Onder de 30 euro voor 3-gangen in Amsterdam en het moet subliem zijn en aardige bediening.....mag ik even lachen...
OK toegegeven, je bent misschien een tientje meer kwijt als je echt een voorgerecht wilt maar probeer Volt eens. Ik heb geen aandelen maar de wisselende kaart is altijd erg smaakvol en creatief. Het is niet zo standaard wat je krijgt en er is altijd wel een leuke variant op. Wij nemen overigens altijd een broodmandje en dan nog enkel voor OF na gerecht. Is meer dan zat qua eten. De bediening is echt uitstekend met verstand van zaken.
Niet al te ver van de Bilderdijkstraat in de Kinkerstraat: Beyrouth. Heerlijk je buik vol eten aan Libanees eten. Geen hele sfeervolle ambiance, maar het eten vond ik erg lekker.
Alle reacties Link kopieren
Snoesje666 schreef:
12-02-2020 10:25
Onverwacht garnaal eten lijkt me inderdaad niet fijn.
Het was niet fijn aangezien het me daarvoor 25 jaar gelukt is om te ontwijken voor zover ik weet, maar je zal er maar allergisch voor zijn..

Kom zelf wel over die ene hap heen, maar als je iets niet weet vraag het na. De tafel naast ons vroegen zich al af waar die garnalen balletjes bleven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven