Wat eet je op dit moment deel 19

19-06-2020 14:25 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit topic praten we al een lange tijd over wat we eten en drinken. Begonnen in telegramstijl, maar inmiddels kletsen de vaste meeschrijvers wat af!

Hier komen we vandaan: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-18/l ... ges/454685

Iedereen is van harte welkom om mee te komen schrijven :cheer2:
cookielover wijzigde dit bericht op 10-12-2020 00:28
89.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Spreek je af met de dichtstbijzijnde winkel in Nederland .en vraag je of ze wekelijks je boodschappen klaarzetten nadat jij besteld hebt via de mail..dat je het alleen af hoeft te halen .
Ja ik noem ook maar zo iets op Liz .weet het ook niet .ik heb makkelijk praten ik zit niet in die situatie .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Hier zijn we al een uur wakker, dit keer was ik eens eerder dan zoon.
Ontbijt was appelpap en koffie en zoon heeft havermout met banaan op.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Liz,wij hebben hier ook pickup points,is zoiets bij jou in de buurt niet?
Dan hoef je alleen je bestelling maar af te halen.

Ik werk thuis vandaag,moet zo wel even wat dingen ophalen op de zaak.
Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.

Liz jij was er al erg vroeg bij, Lekker een appelflap.

Hier komt er zo een nichtje van 13 online les volgen, op zolder bij man. Hadden ze gisteren samen afgesproken haha.
Over uurtje komen nog 2 nichtjes. Daar moet ik even op oppassen, leuk voor dochter ;-)

Ontbijt wordt een ik 2 volkoren boterhammen 1 met kipfilet tuinkruiden en 1 met kaas
Alle reacties Link kopieren
Geen appelflap lieve maar appelpap :lol:
Alle reacties Link kopieren
;-D je kunt wel zien dat ik net wakker ben. Ik dacht nog wel, en dat op nuchtere maag hahaha. Maar ja dat ze lekker zijn is wel zo hahaha
Alle reacties Link kopieren
Ik zie ineens dat Coetje ook inmiddels al langs is geweest :-$
Zelfs in het kleine dorp hier hebben we pick up point.
Vind je het fijn om thuis te werken Coetje, of lastig met de kinderen thuis?
Alle reacties Link kopieren
Ik werk liever op de zaak Lieveke,kan me dan beter concentreren.Thuis is er altijd wel iemand die mij nodig heeft :P
Morgen ga ik wel naar de zaak,dan is baas er niet.Zo wisselen we elkaar af.
Jij veel plezier met alle nichtjes!
Alle reacties Link kopieren
Ah heeft idd een pick up point zie ik, maar dat is vanaf 70 Euro. En ik wil nou net wat gaan bezuinigen op de boodschappen.. dat wordt hem dus niet. Pech gehad,dan moet ik toch maar zelf de winkel in blijven gaan. Het is ook niet dat ik er geen tijd voor heb ofzo dus ik moet ook niet zo zeuren.
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag .ben al bij de tandarts geweest .deed geen pijn.eet wel rijstepap .wat is appelpap?
ik denk trouwens dat het meer lastig is voor jou momenteel dan
dat je zeurt . In verband met je letsel .
Zoiets bedoeling ook pick up point .maar aangezien ik nooit online bestel wist ik ook niet van het bestaan .al is dat in grote lijnen hetzelfde wat momenteel alle winkels proberen te doen .

Beetje in huis aan het rommelen.wasje, kastje en laatjes netjes maken .al ben ik niet zo heel actief .morgenochtend weer op tijd er uit bloed prikken .
Maar tijd genoeg hebben we gisteren tijdens de persconferentie weer gehoord.
Ik vraag mij af hoeveel van die Corona varianten er nog op ons afkomen .

Kan mij voorstellen coetje dat ze je thuis steeds iets vragen .want je bent er toch ,😁maar zo kun je moeilijk werken .

Lieveke zit jouw man in het onderwijs ?of is het gewoon lekker rustig bij jullie .

Ga nu weer even wat doen .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Chris nee hoor, die werkt bij het UWV. Vonden ze gewoon gezellig een keer hahaha.

Coetje dat geloof ik Ja dat ze steeds wat komen vragen ;)

Dochter is nu mee om te spelen bij nichtjes, maar ze huilde nog al volgens bericht net. Als zo blijft haal ik haar zo op, is niet zo goed voor een .moederhart :lol:

Net vitrage afgehaald om te wassen en ramen gezeemd.
Nu lunch broodje gezond en een kom preisoep die mijn vader net kwam brengen :-D
Alle reacties Link kopieren
Appelpap is havermout met appel, rozijnen en kaneel Chris.
Fijn dat je de tandarts weer gehad hebt en dat het geen pijn deed :-)
Morgen dus weer naar de arts, hoop dat alles daar ook weer goed is voor je zodat je er weer even tegen aan kunt.
Alle reacties Link kopieren
Lieve jij bent actief zeg, goed bezig! Hopelijk draait dochter toch nog bij en hoef je haar niet op te halen..
Alle reacties Link kopieren
Lieveke druk in het huishouden .ach dat moeder hart toch .🥰je wil wel alles van ze weg houden wat ze aan het huilen kan maken .

Lijkt mij wel wat die pap Liz .
En aangezien ik prei ontzettend lekker vind .zal ik de prei soep ook wel lekker vinden .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Zal even het topic omhoog halen .was zo ver weggezakt kon het amper terug vinden .
Gegeten hebben we hachee aardappels en appelmoes .
Fijne avond en tot morgen 😴😴😴
chrisjoh wijzigde dit bericht op 13-01-2021 22:24
1.07% gewijzigd
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je de tandarts weer achter de rug hebt Chris.

Liz,gelukt met de boodschappen.Merk je iets van de tape?

Ik heb gedoucht en ga zo op bed liggen,morgen vroeg beginnen.
Kinderen aten pasta pesto,vriend en ik kom snert.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Ja coetje, boodschappen zijn gelukt :-)
En de tape helpt ook, ik was er niet meer zo mee bezig maar dacht gisterenochtend nog goh normaal zou ik nu meer last hebben dan normaal omdat we dinsdag zo lang in de auto hadden gezeten en ook best een stuk moesten lopen van de parkeerplaats naar het zh omdat we de achteringang moesten nemen. En dat heb ik nu dus niet :-)

Zoals jullie zien ben ik alweer vroeg uit bed, ik werd wakker van de vogeltjes en heb de slaap uit. Ik word nog eens een ochtendmens :lol: ;-)
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik vond de wekker niet fijn vanochtend 😁

Liz,wat goed dat je er baat bij hebt! Wanneer moet je weer naar de fysio?

Ik ben op de zaak,mijn kantoor moet even opwarmen dus ik loop even wat rondjes.
Ontbijt thuis koffie,straks wat crackers.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, een kop koffie en een beschuit met kaas. Het heeft goed gevroren vannacht, heb zin in sneeuw.
Alle reacties Link kopieren
Morgen moet ik weer coetje.
Chris was bij jou alles goed vanmorgen bij de ha?
Ik eet een waldkornbroodje en drink mijn 2e kop koffie. Zoon is er weer even ingedoken, hij heeft al therapie gehad en ik heb ondertussen de lidl bezocht voor werkkleding voor vriend en getankt. Dat wou mooi zo qua tijd :-)
Ik kon het portier van zoon niet open krijgen vanmorgen dus hij moest aan de andere kant zitten in de auto, wat hem veel stress heeft gegeven dus dat moet hij nu even verwerken. Zo stom dat alle deuren los konden behalve de belangrijkste voor ons :-? Ik kan desnoods nog wel aan de andere kant instappen en doorschuiven achter het stuur als het moet, geen probleem maar voor zoon is dat een heel ding om te begrijpen natuurlijk..
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag.Ik krijg de uitslag pas volgende week Liz ze belt mij. Maar maak mij geen zorgen .
Moest nuchter prikken en daarna koffie met n warm knoflook stokbroodje .

Fijn dat het tapen toch werkt Liz.
Lees steeds met enige verbazing hoeveel impact de kleinste verandering in het leven van je zoon heeft. Best interessant voor n leek.
Zo veel gradaties in autisme .ik heb je wel verteld dat kleinzoon ook n vorm van autisme heeft. Hij kan zich niet oriënteren .als ie ergens naar toe moet .kan ook de weg niet onthouden .gelukkig kan ie goed met de computer en de telefoon. En op elke telefoon zit tegenwoordig navigatie .
Ja coetje moeilijk uit bed kunnen komen heb ik ook last van .komt bij mij ook doordat ik het allemaal n beetje saai en zinloos vind .
Als het voorjaar er maar een keer is veranderd dat wel weer.

En vooruit Viva voor jou en de kinderen hoop ik dat er sneeuw komt 😂

Ik mag niet meer zo snel typen .dat kan mij iPad niet aan.krijg vaak reactie dat mijn interpunctie bijzonder en vreemd is 😅maar dat doet de iPad zelf .dus beter controleren .
:bye: :bye: :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Die appelpap klinkt lekker, Liz! Hier vanochtend een appelflap, van AH :P Is zoon een beetje bijgekomen?

Als er sneeuw komt, dan graag een dik pak. Dat het er nog een beetje mooi uitziet. Geen natte troep alsjeblieft :hihi:

Vandaag is het ook wel goed weer, maar koud!
Alle reacties Link kopieren
Heb net een tosti met kaas en salami gegeten. Nu ff thee drinken. Vanavond kipcordonbleu met worteltjes en aardappelpuree.
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
Alle reacties Link kopieren
Met deze post is het topic vol, dus ik heb een nieuw deel aangemaakt: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-20/l ... ges/473099

:jump: :cheer2: :jump:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven