Slagroomtaarten

11-06-2021 09:03 175 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een onzintopic, want ik zie ze weer voor bij vliegen op Linkedin foto's.

Slagroomtaarten, wie vindt die dingen nou eigenlijk lekker??? Op een kinderfeestje is het tot daar en toe, dan zal ik ook nog wel een beleefdheidsstukje nemen. Maar in een professionele setting, bij een jubileum of wat voor mijlpaal dan ook....Ik snap dat ze praktisch/goedkoop zijn. Maar gruwelt niet iedereen er van als er weer zo'n ding wordt binnengedragen inclusief de stukjes mandarijn en kiwi op die eindeloze laag slagroom die zo stijf is dat je er bijna op moet kauwen??

Ik ben oprecht benieuwd :mrgreen:

Slagroomtaart, lekker??

Totaal aantal stemmen: 199

Heeeeerlijk (57%)
Walgelijk vies bah! (31%)
Anders??? (12%)
Alle reacties Link kopieren
Oh ik vind ze oprecht lekker!!
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Ik vind er ook niks aan. Geef maar een goede tompouce!
Alle reacties Link kopieren
Best lekker, maar het haalt het niet bij een lekker zelfgebakken cheesecake of appeltaart

Ik vind trouwens heel veel vlaaien van Multivlaai erg lekker, daar gruwen sommigen ook van
Inderdaad smerig, ik neem nooit.
Alle reacties Link kopieren
Slagroomtaart van de echte bakker vind ik wel lekker voor een keertje. Maar heb liever een vruchtengebakje.
Alle reacties Link kopieren
Zwartepiste schreef:
11-06-2021 09:06
Ik vind er ook niks aan. Geef maar een goede tompouce!

Een keer kwam een projectpartner aanzetten met een slagroomtaart van een meter bij een meter na het binnenharken van een of andere funding. Stel je voor dat het tompouce was geweest van 1 bij 1m :heart:
Ik vind het heerlijk :cheer:
Alleen wel met marsepein en niet met dat andere spul.
Geef mij maar een stuk slagroomtaart alles beter dan appeltaart.
.
anoniem_400865 wijzigde dit bericht op 26-06-2021 00:08
99.27% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Minto schreef:
11-06-2021 09:11
Als kind durfde ik niet te zeggen, dat ik het niet lekker vond.
Dus elke verjaardag weer zo'n homp.
Moscovisch gebak is dat lichtgele spul.

Mijn tante vroeg: "Wil jij dit mandarijntje?"
Ja, dat mandarijntje wilde ik wel.
Dat was het enige lekkere aan die hele taartpunt.

:lol: ik vind dat chocolaatje nog wel te doen en daar houdt het dan op voor mij
Alle reacties Link kopieren
Minto schreef:
11-06-2021 09:11
Als kind durfde ik niet te zeggen, dat ik het niet lekker vond.
Dus elke verjaardag weer zo'n homp.
Moscovisch gebak is dat lichtgele spul.

Mijn tante vroeg: "Wil jij dit mandarijntje?"
Ja, dat mandarijntje wilde ik wel.
Dat was het enige lekkere aan die hele taartpunt.

:lol: ik vind dat chocolaatje nog wel te doen en daar houdt het dan op voor mij
Ja ik ben dol op slagroomgebak.
Vers of diepvries maakt mij niets uit.
Ik heb dan weer niets met appeltaart of vruchtenvlaai.
Niks aan, slagroomtaart. Ik sla het altijd af, ik eet het niet voor m'n plezier dus dan eet ik het liever niet.
Bijna alle andere taart lust ik dan wel weer graag :).
Led-lampje schreef:
11-06-2021 09:10
Geef mij maar een stuk slagroomtaart alles beter dan appeltaart.
Dat heb ik nou ook, vooral warm appelgebak krijg ik niet weg.
Alle reacties Link kopieren
Wat een overdreven OP, net of niemand van slagroomtaart houdt.

Slagroomtaart, yum. Slagroomtaart van Multivlaai, double yum.
Ik niet, nooit gevonden ook.

Maar ik vind bijna alle taart en snoep sowieso niet zo veel aan. Niet te zoete worteltaart wel, maar eigenlijk liefst alleen die mijn zus maakte vroeger.

Ik sla taart bijna altijd af.
Alle reacties Link kopieren
Oh my, een dyonaisetaart van een goede banketbakker: hemels! Heb je wel eens een ECHT goede taart gegeten? Of heb je het over zo’n supermarkt ding met droge cake en ananas enzo? Dat is idd niet lekker.
LaLoupe schreef:
11-06-2021 09:25
Oh my, een dyonaisetaart van een goede banketbakker: hemels! Heb je wel eens een ECHT goede taart gegeten? Of heb je het over zo’n supermarkt ding met droge cake en ananas enzo? Dat is idd niet lekker.
Ik wel. Mijn zus zat in de taarten, zeer lekkere taarten.

Maar je moet gewoon wel van van ( bepaalde) taart houden. Dat doet gewoon niet iedereen. Ook niet van hele goed gemaakte.
anoniem_404927 wijzigde dit bericht op 11-06-2021 09:31
1.99% gewijzigd
Ik vind het lekker! Weinig gebak wat ik niet lekker vind overigens.
Ik vind slagroomtaart wel oke. Niet heel speciaal. Zou het zelf nooit kopen maar als ik het op mijn oude werk wel eens kreeg dan at ik het wel op. Maar ik vind een Bossche bol dan lekkerder, of een stuk cheesecake, carrot cake, chocoladetaart, iets met marsepein. Ik lust qua taart bijna alles wel. De kleine appeltaartjes van de AH vind ik heerlijk, al eet ik daar meestal alleen de korst en de bodem van op.

Tompoezen vind ik wel oke, maar ook niet heel bijzonder. Bij de Deen hebben ze hele lekkere witte chocolade en frambozen vlaai. :-9
Alle reacties Link kopieren
FeeLucifer01 schreef:
11-06-2021 09:29
Ik wel. Mijn zus zat in de taarten, zeer lekkere taarten.

Maar je moet gewoon wel van van ( bepaalde) taart houden. Dat doet gewoon niet iedereen. Ook niet van hele goed gemaakte.
Haha ja dat snap ik. Ik ben een veelvraat hehe. Maar ik vroeg me af of to zo’n echt goede taart ook niet lekker vind. Voor mij zit daar namelijk wel verschil in.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk! Alleen dan wel met een klein laagje jam en bakkersroom!

Wij kregen laatst een slagroomtaart van een goede bakker, maar schoonmoeder had speciaal zonder jam besteld. Toch een stuk minder spannend.
LaLoupe schreef:
11-06-2021 09:33
Haha ja dat snap ik. Ik ben een veelvraat hehe. Maar ik vroeg me af of to zo’n echt goede taart ook niet lekker vind. Voor mij zit daar namelijk wel verschil in.
Ik vind zelfs de slagroomschnitt van de AH lekker. Marsepein en fondant eet ik niet, net als chocolade.
anoniem_63b69dd0648a4 wijzigde dit bericht op 11-06-2021 09:36
4.58% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vind appeltaart of vlaai lekkerder, maar ik vind slagroomtaart echt niet vies. Zeker niet als er een laagje jam of pudding tussen de cake-lagen zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven