Wat heb jij vandaag gegeten? Deel 29

07-08-2007 16:29 796 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou dames, ik weet niet of we onze oude berichten nog terugkrijgen, maar hier een nieuwe op ons eigen fancy-pancy forum! Vind het wel stylisch..
Alle reacties Link kopieren
dinsdag, dag thuis geopereerd doet erg zeer.. kan niet zitten hehehe

nou voor vandaag: en trouwens gister is het allemaal nog erger geworden

met veel meer dingen erbij herhaal het even niet want vandaag was het

weer een beetje erg shit maar toch t kan nog wel erg ongezond

als ik pijn heb wil ik het weg eten ofzo :S



O: 2br.boter.stroop + appel

T: schaal yoghurt + glas bloedwijn (is voor me haaruitval)

L: 4br.boter, kaas/pindakaas + 8biscuitjes en 1eetlepel brinta

T: kom! yoghurt + 3sultana's

A: 3br.boter kaas/jam + 3sultana's

T: gevulde koek + schaaltje caramel ijs
Alle reacties Link kopieren
hee meiden

deel 28 bestaat ook nog bijj gezondheid

of zouden we hier verder gaan ?

pijler is wel passend toch ?

we zien wel hoe iedereen erover denkt
Hoi,hoi maar weer eens.Ben een tijdje niet geweest.Had enorm veel te doen maar ben jullie niet vergeten.Ik zit sinds eergisteren in Noorwegen met mijn vriend waar ik het enorm naar mijn zin heb.Ik spreek Deens met de Noren aangezien de taal op de Deense lijkt.Het is een mooie taal en het land is prachtig.Eergisteren ariveerden we in Bergen en gisteren namen we de trein naar Oslo.De rit duurde 7 uur maar het was erg prachtig om de het landschap te zien.Nu zijn we tot morgen in Oslo.Nemen dan de trein anar Trondheim waar we een nacht blijven en dan gaan we met de boot van Trondheim weer terug naar Bergen waar we 4 nachten zullen blijven.Eergisteren waren het 14 graden en het regende.Nu zijn het 28 graden en zit ik hier in mijn zomerkleding.Noorwegen is 3 keer zo duur.Voor een wijntje op het terras betaal je al gauw 5 of 6 Euro en eten is ook duur.Maar het lukt aardig.Zag toevallig in Bergen een mooie grote maten winkel en de dames hier met een maat meer zijn vaak leuk gekleed maar de rest dus ook.Ik heb het hier na mijn zin.
Ik zit hier toevallig in het uinternetcafé van het hotel in Oslo.Ziet er raar eruit hier.Waar kan ik jullie vinden?Verder hier superleuk.Al is het duur dan zijn we erop voorbereid.Moest wel ff zoeken.Ik denk aan jullie en bij deze een dikke knuf!!!
Denk dat het het beste is om hier verder te gaan of niet soms?Al zou ik liever het oude forum terug willen hebben.
Alle reacties Link kopieren
Heb mijn eerdere berichtje maar gekopieerd:



Is echt even wennen dit forum. Maar gelukkig doet ie het wel.



Vandaag gewerkt en best wat gezeik gehad. Had dus gezegd dat ik maandag niet kon komen werken omdat vriendje het liever niet had en omdat we koffer in willen pakken en zo. Gelijk begon mijn baas al zacht te pushen of ik toch niet kon komen, het was toch maar een paar uurtjes etc. En na een poosje zei die zelfs dat ik niet alleen maar kon komen werken als ik zin had... Dus dat maakte met best wel verdrietig, ben tenslotte alleen aangenomen voor de zaterdag en werk tig dagen extra zonder problemen en dan nu dit gezeik omdat ze voor de maandag niemand hebben terwijl voor mijn gevoel mijn vakantie samen met mijn vriend dan gewoon begonnen is. Die 3 weekjes op jaarbasis samen worden ons nog niet eens gegund. Kijk nu dus niet echt uit om morgen te gaan werken, heb gezegd dat ik er wel nog over na zou denken maar wil eigenlijk gewoon vrij.



Toen ik net 5 minuten thuis was van het werk kwam het meisje van het forum langs en hebben we elkaar voor het eerst in real life gezien. Ze had ook nog wat lekkers voor de hamsters meegenomen en hebben gewoon heel leuk zitten kletsen. Had ook nog koekjes gekocht van verkade fijnproevers, toffee crunch, heb er 2 van op maar wat zijn die dingen lekker zeg. Voelde me wel beetje schuldig dat ik alweer doordeweeks snoepte, gister 4 blokjes chocola en vandaag 2 koekjes, zo weeg ik over 4 weken zeker meer dan vorige week....



Net kwam de postbode ook nog het pakketje met het klimtoestel voor Yoshi brengen, is echt een gaaf ding en ga hem strakjes lekker in de kooi hangen.



Als vriendje en ik vanavond energie hebben dan maken we het graafhuis voor Doxi ook nog even af, moeten dan even op en neer rijden naar zijn ouders huis maar dan zijn alle hamsters weer verwend!



Zo, ik hoop dat jullie ook gauw weer langs komen om te posten!



Straks meer...
Alle reacties Link kopieren
dit lijkt mij een prima plek om door te gaan!



vandaag:

9.00 uur: 2 volk. beschuitjes becel light en oude kaas

11.30 uur: broodje met vlees met bbqsaus uit de magnetron, mini quiche aardappel/spek, kiwi

13.00 uur: kleine friet met fritessaus

17.00 uur: kiwi, cup a soup romige mosterd, hlave zak hamka's

zo bij een vriending eten, weet nog niet wat het wordt...
Nou,dan blijven we toch lekker hier of niet soms?Hoe is het weer trouwens hier bij jullie?Okay,denk dat ik maar zo de lift pak en naar mijn vriendje ga die boven ligt te slapen.Later gaan we ergens iets typisch Noors eten.Heb trek in vissoep of reindiervlees met aardappelen en groente.Eet hier gezond met ertussen een ijsje.Lopen ook erg veel.Hebben vandaag al veel gelopen.

Hoe gaat het verder met iedereen hier?En wat vinden jullie van het forum?Is toch effe enorm wennen...Een dikke knuf uit Noorwegen!
Alle reacties Link kopieren
:hello: Hai die kanjers!!!!



Nou ik moet eerlijk zeggen dat ik ook behoorlijk moet wennen aan dit forum en ik hoop dat het nog wat overzichterlijker gaat worden allemaal! Vaak verlang je alweer meteen terug naar het oude vertrouwde, maar het zal wel een kwestie zijn van wennen hihi. En het topic past idd het beste hier bij eten, lijkt me wel logisch eigenlijk. Maar eerst even het goede nieuws....ik ben namelijk weer 3 ons aangekomen en ik begin nu echt wel vertrouwen te krijgen dat het goed gaat komen met mijn gewicht. Ik ben natuurlijk nog veel te licht en moet minimaal nog 15 kilo aankomen, maar de eerste 2 kilo zitten er inmiddels alweer aan! Dus me= very happy!!! En als verrassing heeft mn vriendje vrijgenomen voor morgen en gaan we naar Walibi World!!! Dus morgen ben ik hier niet van de partij haha.



geraldine: Wat leuk dat je evntjes langskomt vanuit het mooie Noorwegen. Het klinkt allemaal fantastisch daar, al is het wel schrikbarend duur! Wat leuk dat ze het Deens ook goed kunnen volgen zeg, en die wandelingen lijken me prachtig daar. Hopelijk blijft het daar zo rond de 28 graden want dat is natuurlijk goed vertoeven!



Alysaa: Jeetje wat is jouw baas een egoist zeg. Als het meneer niet uitkomt moet je dat maar meteen voelen. Ik zou me er niet te druk om maken als ik jou was en je hebt de goede keuze gemaakt hoor. Ga je nu dus ook niet schuldig voelen hoor lieverd! En dat je lekker 2 koekjes hebt genomen is ook volkomen normaal hoor en daar zul je niet inene kilo's van gaan groeine gekkie. Was het forum meisje irl ook wat je van haar verwacht had? En wat vond ze van al jouw hansterspulletjes enzo?



Skifreak: Wat ene heerlijke lijstjes heb je weer!!!



Emma: Ik hoop dat je mn berichtje nog wel gelezen hebt en dat je je foto nog wel gaat plaatsen voordat je je broek terug gaat brengen, want volgens mij staat ie je hartstikke goed en moet je niet zo onzeker zijn want je bent een hartstikke knappe meid!!!



En nu ga ik gauw verder want de telefoon gaat en moet nog wat regelen haha.... Tot snel (ik denk donderdag als het forum het doet....)



Bye bye!!!
Alle reacties Link kopieren
Hm, er gaan nog een hoop dingen fout bij dit nieuwe forum, maar ik denk wel echt dat we er heel erg op vooruit gaan.

To be very honest vond ik het vorige forum namelijk op heel veel punten juist heel onhandig.

Bijv. door een persoonlijke avatar alleen al word het persoonlijker, kan je iemand sneller 'identificeren' aan een tekst. :) Maar wie weet zeur ik - veelvoudig forumgebruiker, maak graag van alle mogelijke opties gebruik om iets snel te kunnen lezen. :D



Anyway, mijn dag vandaag was hels. Haha, heb veel te veel slechte dingetjes gegeten, maar goed, ik vertel mezelf maar gewoon dat het een keertje mag. :)



9.00 uur 3 boterhammen - ham, pindakaas/honing × 2

11.30 uur stukje kwarktaart (de helft van een normale punt)

14.30 uur pistolet met kip en ei/ sla/ tomaat/ bbq-saus

9.00-14.30 uur zak schepsnoep van 250 gram (oops)

En dan ws rond 19.00 uur eten we snijboontjes, gebakken aardappeltjes en rood vlees. :)



Verder genoeg gedronken. Alleen die zak snoep i.c.m. m'n taart vond ik a-relaxed. Maargoed.



Nu heb ik ws net alle samenvattingen gemist waar ik vorige forum nog om vroeg :( dus ik hoop ook dat we hem nog terug krijgen. :D



Groetjes, Fenna!
Alle reacties Link kopieren
Nou hier ben ik ook weer.



Net heel de tijd met vriendje over maandag gehad, het zit me gewoon zo dwars, aan de ene kant wil ik voet bij stuk houden en gewoon lekker thuis blijven en vakantie houden maar aan de andere kant hebben ze wel echt een probleem en wil ik ze dan maar weer uit de brand helpen. Maar waarom mag altijd iedereen vrij en moet ik maar komen opdraven?

En heb vandaag dan wel aangegeven maandag niet te willen/kunnen maar ik weet dat ik daar morgen vast nog gezeik over krijg.



LIjstje



O: magere yoghurt met muesli (300ml/100gram)

L: 1 pistolet halvajam + appel

T: 2 toffee crunch koekjes

A: filetlapje, aardappels en spinazie



En liefst zou ik vanavond een hele berg chocola eten... Ga me maar inhouden.



@PTT: Veel sterkte! Ik hoop dat het meevalt en dat een operatie voldoende zal zijn. Kan me voorstellen dat het wel even schrikken is maar hopelijk komt alles goed.



@Geraldine: geniet maar lekker van je vakantie~!



@Micksel: Super!, Zie je dat het eindelijk de goede kant op gaat! Ik hoop echt dat het zo blijft doorgaan voor je! En wat super lekker achtbanen morgen! Jij gaat vast een harstikke leuke dag hebben! Geniet er maar goed van!

Tja, vind de kwestie met mijn baas heel moeilijk, heb het hierboven ook al beschreven maar vooral de opmerking die die op het laatst maakte van jij kan niet altijd werken als je alleen zin hebt deed me gewoon pijn. Want op maandag werk ik nooit dus het zou puur extra zijn en ik werk al zo vaak extra en nu krijg ik voor mijn gevoel een beetje stank voor dank. Alleen omdat die andere 2 collega's met kinderen zitten moet ik maar op komen draven maar dat ik bijna op vakantie ga is niet belangrijk...

De hamsterspulletjes vond ze heel leuk, zij heeft zelfs 8 hamsters en runt samen met een ander meisje een knaagdierenopvang dus daar heel veel over gepraat. Ze had ook nog wat lekkers voor mijn hammies meegenomen dus die hadden ook niet te klagen. We hebben ook veel over ratjes gepraat, ben nog steeds aan het denken om misschien ratjes te nemen maar weet nu al wat vriendje gaat zeggen als ik het vraag.

Ze was wel echt ontzettend aardig! Maar ze bleef maar raak kletsen, kon er af en toe geen speld tussen krijgen terwijl ik op zich ook wel kan kletsen als ik me op mijn gemak voel. Maar verder was het wel erg leuk! Hebben nu afgesproken dat ik een keertje naar haar ga en langs de opvang. Dus leuk vooruitzicht!



@Fnaatje: Af en toe een slecht dagje moet kunnen toch? Volgende dag beter hoor! En vanaf nu gewoon weer volgen dan ben je gauw weer helemaal bij!
Alle reacties Link kopieren
het zal ook wel goedkomen alyssaa, ze sporen niet voor niets massaal die ziekte op, in het ziekenhuis zeiden ze dat ze slecht te genezen kankersoorten niet met bevolkingsonderzoek opsporen.

daar hou ik me dan maar aan vast.

( voor wie het niet gelezen heeft in deel 28 mijn vader heeft op één van de 7 onderzochte plekken een tumor aan zijn prostaat en hij krijgt of bestraling in het ergste geval of een operatie ).
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat jullie hier zijn. Wat raar zo zeg met dit nieuwe forum. Voel me net alsof ik verdwaalt ben. Is echt wennen. De nicknamen zijn zo klein dat je goed moet kijken wie iets geschreven heeft. Zag zo gauw het andere topic niet, dus reageer hier maar even.



Einzel, waaraan ben je geopereerd of heb ik iets gemist? Ik schrik helemaal niet van je laatste lijst hoor. Was lees ik nu bloedwijn voor haaruitval? Nooit gehoord dat dit ertegen helpt. In deze tijd van het jaar zijn trouwens veel mensen in de rui.



Geraldine, fijn dat je het naar je zin hebt in Norwegen. Wat een prijzen daar zeg, niet normaal.



Alyssaa, wat vervelend van je baas. Als je al meer uren werkt dan eigenlijk de bedoeiling was, dan snap ik niet dat hij nog zeurt. Logisch dat je morgen niet echt met plezier werken gaat. Zou ik ook hebben. Hoop wel dat je evengoed uitkijkt naar je vakantie. Want die moet je niet door zoiets laten verzieken, zou zonde zijn!



Micksel, gefeliciteerd met de 3 ons. Leuk dat jullie morgen een dagje naar Walibi World gaan en weer zo lief van je vriendje.



Ik lees dat het oude topic nog bij gezondheid staat. Ga toch maar ff teruglezen.
Alle reacties Link kopieren
Heb het voor mezelf verpest; eerst doppinda's gepakt maar toen nog honger en dus 4 blokjes Zweedse chocola maar dat was nog niet genoeg en toen nog 8 blokjes op. Nu is ie gelukkig op maar weer een slechte dag dus. En dan hou ik mezelf voor dat het niet erg is omdat toch alles wat open ligt op moet voordat we naar Egypte vertrekken, grr baal baal.



@Gillie: Tja, ik heb maar een 4 urencontract dus werk bijna altijd meer dan mijn contract zegt. Maar ik werk nooit op maandag, en gister was ook pas de eerste keer in de vakantietijd dat ik op maandag hoefde te werken.

En kijk nog steeds uit naar mijn vakantie hoor! Dan ben ik tenminste van het gezeik af! Zo wordt het ook niet leuker om te werken en had al genoeg van het winkelwerk maar nu steeds meer. Jammer dat de baantjes niet voor op het rapen liggen...
Alle reacties Link kopieren
Zo net lekker avondgegeten en lekker cappuccinootje gedronken, en ik plaats zo al mn lijstje want ik ga heel vroeg mn bed in. Ik ben helemaal op (behoorlijk druk dagje gehad) en morgen wil ik natuurlijk helemaal fit zijn. Eigenlijk mag ik nog helemaal niet naar pretparken of dit soort activiteiten doen van de artsen. Ik zou dan minstens 45 moeten wegen, maar mn vriend en ik vonden dat ik na het harde werken en blijven vechten, dat we zo'n dagje ook wel eens verdienen. En je moet af en toe ook een beetje kunnen genieten van het leven. Vandaar deze keuze, maar we doen rustig aan hoor.



Alysaa: Wat balchelijk toch van je baas. Ik kan me daar zo kwaad om maken. Ze weten ook exact hoe ze op gevoelige zieltjes moeten inspelen zeg en jij bent daar dan weer de pineut van. Ik zou, hoe moeilijk ook, toch voet bij stuk houden, al is het alleen al om te laten zien dat je jouw niet op een manipulerende manier ergens voor te strikken. En het zal je een schuldgevoel opleveren hoor, want ik ben zelf net zoals jij, maar als je straks maandag toch daar staat te werken baal je al gauw genoeg als de geeneens extra waardering voor je hebben en de volgende x doen ze het gewoon weer. Dus meis, maak je niet te druk en blijf maandag gewoon lekker bij je vriendje en dan moeten ze maar zelf eventjes wat harder werken. Ze gaan zelf toch ook dicht en met vakantie? Dan kan het toch ook? Nou dan lossen ze dit ook maar op en laat je niet als voetveeg behandelen hoor, daar ben je veel te goed voor! Wat leuk zeg dat het zo goed klikte met dat meisje. En jeetje, 8 hansters dat is nogal wat. Wel supercool van der dat ze een opvang heeft. Mn vriendinnetje heeft ook altijd ratjes gehad en ik vond ze echt superlief. Maar ze werden altijd wel erg snel ziek en ze schijnen kankergevoelig te zijn. 3 van haar 7 ratten zijn daaraan overleden, dat is wel heel erg zielig. Maar ik zie nu al die reactie van je vriend idd haha. Dat wordt hem op zn wenken bedienen tijdens de vakantie ben ik bang hihi. Enne, meis maak je niet druk om die chocolade. Waarschijnlijk was je bloedsuikerspiegel enorm laag omdat je te weinig had gegeten overdag. Want 1 pistoletje als lunch is natuurlijk niet echt veel om een hele dag op te werken. Maar nu ga je gewoon weer gezond verder, net zoals je tegen Fnaatje zei!



Fnaatje: Lekker toch een beetje snoepen? Ja ik kan me voorstellen dat je er eventjes van baalt, maar af en toe moet kunnen hoor. Iedereen heeft weleens een eetattack en morgen heb je weer een gezond dagje. Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf geen samenvatting had gemaakt (ik wil niet iedere x deze taak hebben want ik krijg nu al van die rsi vingertjes haha) en volgens mij had de rest dat ook niet gedaan. Maar waarschijnlijk ben je zo bij joh als je weer mee gaat lezen. Hoe gaat het verder met je lichaampje/pols/buikje? En hoe was het bij de masseur? En bevalt het wonen in Amsterdam je goed?



Ptt: Ow ik had dat helemaal gemist maar wat erg voor je vader dat ie toch een tumor heeft. En tis misschien wel een beetje een dooddoener, maar dit is idd een goed te behandelen ziekte. Veel mensen in mn omegeving hebben deze aandoening en allemaal ( het zijn er 5 in totaal) zijn na jaren nog steeds in ons midden. Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat het gauw beter zal gaan allemaal. Ook hoop ik dat je van je dierbaren en (misschien) ook je vriendje veel steun kan krijgen. Jammer dat jullie een soort ruzie hadden, maar ja vrouwen en ongesteldheid zijn nou eenmaal wat gevoeliger. Weet je meteen hoe hij in zn schoenen staat toch? Nogmaals sterkte!!!



Gillie: Ja ik moet ook onwijs wennen en ben ook nog niet helemaal happy ermee. Maar er zal nog wel het eea aangepast worden hoop ik en dan willen we niet meer anders!



Einzel: Lieve schat ik schrik me wild. Waar ben je aan geopereerd dan? Toch niet weer aan die arme teentjes van je he? Zorg maar lekker goed voor jezelf en probeer het eten en je gedachtes niet aan elkaar te koppelen maar lekker op tijd naar bed gaan en jezelf verwennen met een lekker tijdschriftje. Je lijstje was trouwens helemaal niet schrikbarned hoor, maar juist reuze netjes! En wist je dat haaruitval ook veroorzaakt wordt door ondergewicht?



Nu nog eventjes mn lijstje. Er komt vast nog wel wat bij, maar morgen ben ik hier sowieso niet en ik denk dat ik al weet waar ik zin in heb strakjes dus zet ik dat er bij haha, en dan leg ik dat meteen bij mn bed neer en daarna ga ik heerlijk slapen want ik ben echt moehoe. Pfff komt vast door al dat gedoe met het ziekenhuis en boodschappen en hondje en al die afspraken en regeldingetjs...geeuw...ja bedtime :jump:



Vandaag:

O grote kom met banaan, honing, rozijntjes, rijstmeusli, en vanilleroomkwark/ beschuitje marg. hagelslag puur/ beschuitje marg oude kaas/ meuslibol marg. en pindakaas/ beker adez ananas

T kaneelthee met rietsuiker en 5 kokoskoekjes

L zonnebloempittenbol 2 stuks met 1 hutenkase, tomaat en komkommer en parmezaanse kaas/ 1 met hutenkase, appel, en walnootjes/ beker chocoladevla/ appeltje/ glas perensap

T 1 meusli-notenreep met laagje chocolade, 1 zakje yoghurtrozijntjes, flesje bosvruchtensap

T zakje so crispy met ketchup, handje studentenhaver, paar stukje haring met zout en zuur en 1 rose

A gepofte aardappel met zure room en bieslook, spercieboontjes met piunda-ketjapsaus en pindacrunch, vegetarische balletjes met zigeunersaus en 1 appelsap/ toe was: zacht en luchtig framboos met dot slagroom (zelfgemaakt)

T cappuccino en groot brok chocolade met caramel en crunch

T (strakjes) warme anijsmelk met honing en grote meusli-chocolade koek en waarschijnlijk nog wat cappuccinochocolade
Alle reacties Link kopieren
Nou, moet wel ff wennen hoor, wat een gedoe dit nieuwe forum. En het laad allemaal zo traag op. Nou ja, we moeten het er maar mee doen.



Kan trouwens de oude reacties niet meer terugvinden. Emmaviva, heb jij mijn info van de ad nog meegekregen of niet? Anders typ ik het overnieuw.



Gisteren naar een vriendin geweest, was jarig, erg gezellig, maar wel 2,5 uur reizen met de trein (ze gaat steeds verder van me afwonen). Lekker gegeten en gedronken.



Gisteren gegeten:

2 eg (jaja) bth met jam, koffie melk

cappo

kkwark met zemelen, muesli, ontbijtmix, noten en rozijnen

cassis, aardbeienbavaroise

veel pistachenootjes, 2 palmbier

tomatensoep met ballen en veel stokbroodjes met kipsate, gorgonzola, brie en tomatentapenade en mini cornetto

koffie melk

glas limonade



vandaag tot nu toe

fruit en fibre met yoghurt

k2 koffie melk/suiker, grote koek (geen idee hoe deze heet)

3 roggebrood met kaas, sandwichspread en vruchtenhagel, mineola

cornetto

cappo en 2 speculaasjes, 2 pepermuntjes

tortilla met prutje van gehakt, kidneybonen, ui, mais, tomaat, champignon en veel kaas, yoghurt met zemelen en roosvicee

en net veel gemengde noten en cashewnoten en nu ben ik te vol helaas
Alle reacties Link kopieren
@ micksel

vriendje is wel lief voor me hoor, hij heeft alleen een andere manier om het te laten zien, toen ik eindelijk zei dat ik ongesteld was en daarom waarschijnlijk ruzie zocht vond hij dat heel grappig en vroeg zich af waarom ik het niet meteen gezegd had en vandaag heeft hij een uur met me over mijn vader gepraat dus eigenlijk is hij heel lief.

ik weet dat mijn vader beter word met mijn verstand, ik ken ook genoeg mannen van zijn leeftijd die het overleefd hebben, ik ben nu ook langzaam aan het idee gewend dat hij ziek is, ook al omdat hij beter wordt.
Alle reacties Link kopieren
Hey dames



Pff wel even wennen hoor, dit nieuwe forum.



Maarja...



Micksel: het gaat misschien niet snel, maar het gáát!! 2 kilo meid, super! En ga maar lekker genieten van je dagje met je vriend.



Alyssaa: kom op, beetje assertiviteit tonen! Het is je goed recht om 'nee'' te zeggen tegen je baas. nee is nee, en in principe moet ie het daar mee doen en ben jij hem geen verantwoording schuldig, zeker niet als je alleen maar bent aangenomen voor de zaterdag. Een beetje aan jezelf blijven denken hé!



Einzel: waaraan ben je geoppereerd?



Oke, mijn lijstje voor vandaag:



O: muesli bol honing, perzik, aardbeisinaasappelsap

T: sultana hartig

L: bakje rauwkost, dubbele bth tapenade/komkommer, appel

T: magere yogurt met chocopops, reepje bonbonbloc, handje doritos met salsa

A: lasagna met courgette en geitenkaas (heeeerlijk, in geen tijden lasagna gegeten!), plak veniettta ijs (of hoe je het ook schrijft)



En neem zo nog wat fruit of crackers, heb namelijk net een dik uur (65 minuten) hardgelopen en het ging echt lekker! Heb alweer zin in donderdag om te rennen.



Fijne avond!!
Alle reacties Link kopieren
wat een rot forum, dit zou echt een goeie reden kunnen wezen dat ik niet meer kom

vind het echt vervelend lezen..



:-S..





nou geopereerd aan me beide BILLEN.. zat in beide een abses, wat er niet goed uitzag..



lekkerdan, heb je net een vriend ga je ff leuk vertellen dat je geopereerd word aan je reet.. mmm lekker dan :\



naja :-D gister was niet zo denderende lijst..



doeidoei einzel
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden



Even mn lijst voor vandaag, kijken of ik dit wel snap ;)



Ontbijt: restje sinaasappelyoghurt, bth met appelstroop

tussen: banaan

Lunch: krentbol en een bakje optimel

tussen:- (optreden)

Diner: neem een salade mee, tis alleen varken aan t spit wat je daar krijgt ;)



x Maimai
Alle reacties Link kopieren
Morgen!



Ik ben ook niet zo weg van dit nieuwe forum. Zo donker en onoverzichtelijk en hoe krijg je in godsnaam de tekst in een kleurtje?



Alyssaa, je was al die tijd best streng voor jezelf dat het nu niet verwonderlijk is dat je opeens gaat snaaien. Een goed excuus dat alles nu op moet haha. Zonde als er vanalles ligt te bederven of weg moet bij thuiskomst. Ik hoop dat het werken een beetje meevalt vandaag. Erg lullig allemaal van je baas. Hij zou blij moeten zijn met zo iemand die extra uren draait. Maar helaas, sommige mensen denken alleen aan hun eigenbelang zoals je baas.



Micksel, ik vind het dus niks dit forum. Wil terug naar het oude...snif. Die artsen hebben natuurlik wel een beetje gelijk dat ze je willen beschermen voor (wilde) uitstapjes e.d. Maar ik denk dat je dat zelf ook weet en er rekening mee houdt. Ook je vriend zal je in de gaten houden en temmen als dat nodig is. Je zegt zelf al dat je af en toe ook mag genieten en dat betekend niet alleen thuis zitten. Zo'n dagje moet kunnen. Veel plezier in Walibi World. Pas goed op jezelf vandaag en maak er een schitterend geniet dagje van!



Einzel, als je vriend(jes) echt om je geven zijn ze nu juist extra lief en zorgen een beetje voor je. Hoe staat het nu met de liefde, nog steeds 2 of heb je er 1 gekozen?



gister



1/4 meloen, volk bth becel, kaas, komkommer, volk bth becel, jam, gr thee

2 snoepjes, rb thee

2 volk bth kipfilet

appel

volk spaghetti met spinazie, philedelphia, kruiden, 2 gebakken zalmhompen, yoghurt met honing

2 plakken volk okoek, rb thee, rode wijn
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!



Dadelijk weer werken... En daarna mijn studieboek ophalen bij de boekenwinkel en even wat boodschapjes doen, gelukkig niet veel nodig want er is nog zoveel in huis wat voor volgende week op moet zijn :D



@Einzel: Beterschap



@Poupee: Ik weet dat het goed is om nee te zeggen maar heb geen zin om er een hele ruzie/strijd van te maken. Wil daar tenslotte nog langer dan vandaag werken, andere baantjes zijn ook niet zo makkeljk te vinden en anders moet ik lenen. Maar ik wacht gewoon af wat mijn baas of zijn vrouw er vandaag over zegt. En anders bied ik wel aan tot 16.00 te werken, is niet lang zat maar dan hoop ik dat hij dan nee zegt en dan ben ik van het gezeik af (was een ideetje van mijn vader :D ) Gewoon de schuld terug naar hem schuiven zeg maar ik kijk eerst wel of ik er nog wat over hoor en anders zeg ik niks.



@Micksel: Tja, af en toe een beetje ondeugend zijn moet ook kunnen he ;) Je kan niet altijd luisteren naar wat de dokters zeggen en ik vind het echt heel knap dat er 2 kg bij zit. En in Walibi is er ook ontzettend lekker eten dus dan eet je daar maar gewoon veel lekkere dingen en evt een rolstoeltje dan zul je toch niet afvallen? Anyway, geniet er maar gewoon ontzettend van en ga maar lekker vaak in de Goliath want die blijft toch het leukste!

Ik ben in eerste instantie ook van plan om gewoon voet bij stuk te houden oftewel ik zeg er niks meer over, heb gister mijn standpunt al duidelijk gemaakt en ik wacht wel totdat hun er wat over vragen. En anders maak ik er een compromis van, ideetje van mijn vader, gewoon zeggen dat je tot 16.00 wilt werken en daar hebben ze nog niet veel aan dus wss dat ze dat dan afkaatsen maar dan is de schuld verschoven. Maar goed dadelijk nemen ze dat wel aan en dan moet ik wel 3 uurtjes werken maar ja. Ik wil er ook niet al teveel ruzie over maken, het maakt de sfeer er natuurlijk niet gezelliger op. Maar ik zit nu wel meer te denken om echt te gaan switchen van baan. Denk dat ik na mijn vakantie maar is actief ga rondkijken voor wat anders.

Hahaha, vriendje doet net alsof ie het woord ratjes niet hoort! Dus moet nog even kijken hoe ik dat tactisch aanpak maar vrees dat het niet gaat lukken. Had hem al wel de kooi laten zien waar ze dan in moeten en dat vond ie er wel goed uitzien maar meer zei ie er niet over, alleen dat ie het niet in de woonkamer vond passen maar ja, ik ga eerst bij die opvang kijken wat daar zit en als ik verliefd word kan ik wat beter zeuren :D
Alle reacties Link kopieren
@Gillie: Hihi, een heel goed excuus maar kwam er al achter dat er echt nog teveel yoghurt staat, teveel beleg en teveel aardappels. Dus mijn moeder gaat volgende week nog blij zijn. Vind het zonde om weg te doen en had ook al tegen vriendje gezegd dat ie maar 2 plakjes vleeswaar op zijn brood moest doen, vond ie wel stoer!

Maar ook qua snoep/chips liggen er nog een aantal dingen open en komend weekend krijgen we nog bezoek dus dan nog wat extra lekkers erbij halen dus het zal sowieso niet zo'n gezonde week worden. We beginnen ook echt allebei in de vakantiesfeer te raken, gewoon lekker genieten en zo. En echt gemakkelijker denken alhoewel vriendje wel moet overwerken deze week omdat ie echt wat af moet hebben, arme hem...

En tja, ik had van mijn baas niet zo lullige reactie verwacht en nu jaagt ie me alleen maar weg omdat ik nu dus wel echt op zoek naar ander werk ga. Is jammer maar zo is het voor mij ook niet leuk om te blijven werken. Zie er als een berg tegenop om dadelijk te gaan :S Maar ja, iets anders vinden is ook nog niet zo gemakkelijk helaas.
Alle reacties Link kopieren
Hallo kom ook weer eens mijn lijstje plaatsen :hello:



Maandag:



O: 2 bruine bh's met becel, 1 kaas en 1 appelstroop en koffie melk en suiker.



T: Appel en een schaaltje vanillie vla met hagelslag erdoor.



M: 2 bruine bh's met becel 1 met kaas en 1 met appelstroop.



T: een stroopwafel en koffie melk en suiker.



A: gebakken krieltjes met een kipfilet en een salade met tonin, feta kaas, gekookt ei n sla met saus erdoor.



T: een split en over de hel dag veel thee en water en rivella.





Dinsdag:



O: 2 pittabroodjes met becel en beide kaas, mok koffie melk en suiker.



T: Appel en banaan.



M: 2 bruine bh's becel, 1 met kaas en 1 met pure hagelslag.



T: Raket ijsje en een mak koffie melk en suiker.



A: 3 pitta's met boter en 3 gekookte eieren, een hele komkommer met een sausje van mayonaise en tomatenketjup en over de komkommer eerst wat zout en peterselie.



T: een stroopwafel en verders weer veel thee water en rivella.



Woensdag tot nu toe:



O: 3 witte bh's met becel en pure hagelslag beker koffie met melk en suiker.



De rest moet ik nog even goed over nadenken, als het maar lekker is haha :cheer2:



Fijne dag allemaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven