Jazzie en Bolletje gingen ervoor????

08-08-2007 20:11 145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai Meiden Eeerst kon ik een week niet op het forum komen en nu kon ik het topic niet terug vinden



Hoe gaat het met jullie ,heb ook niet alles kunnen lezen?

Jazz,al terug van vakantie?

Bolletje jij was meen ik drie kilo afgevallen?



Ben weer gestopt met roken ivm hartkloppingen Hartfilmpje gemaakt en die was goed gelukkigmaar ben erg onzeker en angstig

Ook gisteren op de weegschaal gegaan en weeg nu 97 kilo



Hoop jullie gauw weer te spreken !



Liefs Funneplom :hello:
Alle reacties Link kopieren
He Funneplom!!



Gelukkig heb je weer gevonden....ik hoop dat de rest ons ook snel kan vinden!! Ik weet niet of Jazzie alweer terug is maar het zou best wel weer eens kunnen.... Balen zeg he dat ons topic gewoon verdwenen is. Heb ook nog een mail naar de angel gestuurd maar het lijkt erop dat het gewoon kwijt is....



Dus dan maar opnieuw beginnen....zal ik ook weer een schema proberen te maken?? Heb je dan je gegevens nog een keertje? Want dan weet ik weer wat ik erin moet zetten...



Goed dat je weer gestopt bent met roken!! Moeilij is het he?? En dan ook nog afvallen...je wil eigenlijk misschien wel teveel!! Heeft je man de weegschaal maar weer verstopt??? Wel lekker dat je trouwens toch weer bent afgevallen, laatste keer was het geloof ik 98,5??



Bij mij gaat het redelijk, gister hele slechte dag maar super gezellig. Uitje met collega's gehad dus veel snacken maar goed mag wel een keertje!!



Hoe is het met de rest?? Hoop dat jullie ons kunnen vinden Slagroom, streepjescode, Jutta en Jazzie!!



Liefs, Bolletje!!



ps. waar staan de emoticons dan??
Alle reacties Link kopieren
Haai Bolletje :smooch:



Blij dat ik je weer gevonden heb,stille hoop dat het Slagroom,Jutta,Jazzie ook wel lukt!

Kon ook ons oude topic niet terug vinden dus ben maar hier begonnen \\:-)//

Ik woog vorige keer inderdaad 98.5 kilo

Man heeft weegschaal nog niet verstopt hahaha

Emoticon[typefout] vind je als je uitgebreid wilt reageren[onderaan je pagina]

Moest ook ff zoeken ;-]





Loop weer een beetje te kloten met hartkloppingen dus heb afscheid genomen van mijn peuk

En laat het gewicht even over mij heen komen,doe mijn best en zondig niet

Heb een hometrainer en nieuwe fiets gekocht

Fiets nu elke avond ruim een half uur en vind het echt lekker





Tot snel weer :smack:
Alle reacties Link kopieren
Jazzie is weer terug en heeft jullie gevonden hoor! Kom vanavond uitgebreider terug, ga nu boodschappen halen. Hoop dat ons oude topic teruggevonden wordt, was even schrikken toen ik hier voor het eerst keek...



Tot vanavond! :smooch:
Alle reacties Link kopieren
:worship: Joepie gevonden \\:-)//



Gezellig Jazzie is ook weer terug van vakantie!!! :cheer2:



Heb je het lekker gehad?? (#)



Ga nu gauw dochterlief uit bed halen en boodschappen doen..tot snel 8:-)8
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Ik heb jullie gevonden! Gelukkig! :)

Wilde maandag al mijn tussenstand doorgeven, maar kon iedere keer niet inloggen. En woensdag lukte het weer niet, maar gelukkig nu wel!

Lekkere vakantie gehad Jazzie?

Nu moeten we maar op nieuw beginnen he? Raar dat het weg is, maar ik niet hoor! ;)





Streepie
Alle reacties Link kopieren
Sorry Plom, zie nu van je hartkloppingen.

Hoop dat het snel wat beter met je gaat...
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden, jammer dat onze andere topic weg is. Ik dacht even dat ik het gevonden had, maar er stond alleen het openingsbericht van Bolletje en verder helemaal niets... :-( .



Wat rot Plom dat je weer van die hartkloppingen hebt. Zal voor je duimen dat je het niet nog eens krijgt!



Hoe is het verder met iedereen?



Wij zijn gisteravond om middernacht thuisgekomen. Vlucht heen en terug ging perfect, geen vertraging gehad. Mooi weer gehad, alleen de laatste dag was het erg bewolkt. Jammer, we hadden nog even langs het strand gewild om bij te bruinen, maar dat ging nu niet. En dan duurt wachten lang.. we zouden nl. om 17.00 uur opgehaald worden met de bus.

Maar ja, gekleurd zijn we toch wel! We hebben het verder heerlijk gehad. Zoonlief had een snorkelset gekregen, hij vond het fantastisch, de rest van de vakantie hebben we alleen zijn rug gezien ;-) . Verder lekker naar het strand geweest, vissen uit ons hand laten eten (kinderen om ons heen om dat met snorkel, onder water te bekijken), heerlijk geluierd, gelezen, gezwommen, uit eten geweest, gelachen, gedronken :cheers: en uitgeslapen.

Vriendlief moest vandaag al weer aan het werk, ik maandag weer.



Morgen ga ik met mijn ouders en zoon naar het asiel om een nieuwe kat uit te zoeken. Als het goed is komt dinsdag het kleine, zwarte monster.



Tja, over mijn gewicht... Ik weet dat ik met iets van 115.2 kg begon, maar weet niet meer precies hoeveel (weinig) er vanaf was. Heb vanmorgen op de weegschaal gestaan en was nu 112.6 kg. Dus volgens mij niet zo heel veel aangekomen.

Ik weet ook niet meer precies wat we allemaal in het staatje hadden staan, maar zet bij mij maar begindatum: morgen, lengte 1.76m, gewicht 112.6 kg, streefgewicht 75 kg. Weet niet meer wat we er nog meer in hadden staan...
Alle reacties Link kopieren
Poe ik vind het nog wel wennen hoor dit Forum...Kan nog niet alles lekker vinden, maar goed het zal wel wennen!!!



Fijn dat Streepje ons ook gevonden heeft....nu alleen Slagroom en Jutta nog....



En iedereen die verder mee wil schrijven natuurlijk!!



Klinkt lekker Jazz die vakantie van je! En wat goed dat je zo weinig aangekomen bent! Is Sonja stiekum ook meegegaan op vakantie??



Ik heb vandaag een mega snaai dag! Het is maar goed dat er weinig in huis is want ik vreet alles op....ook dat zal wel weer overgaan....



Sorry meiden, heb ff snel gekeken naar een tabel maar dat snap ik nog niet, dus ga ff zoeken of iemand anders dat al uitgeprobeerd heeft en waar ik e.e.a. kan jatten...



Maar nu mijn bedje in, ben gebroken....



Tot later!! Liefs, Bolletje :duckie:
Alle reacties Link kopieren
Zag trouwens op mijn ticker dat ik op 112.9 kg zat, ben ik dus 0.3 kg

afgevallen @-(
Alle reacties Link kopieren
Hee Meiden :)



Jazzie,hoe was je vakantie? Begrijp ik het goed,ben je afgevallen?

Streeppie,ook weer van de partij X-D !

Moet wel wennen aan het nieuwe forum meiden,jullie ook?



Vanavond weer fietsen als het weer meezit.

Hebben jullie nog plannen?

Hoop dat Jutta ons gauw weer vind!



Vanacht sloeg mijn hartje weer op hol,balen,geeft veel onrust.

Probeer er nuchter over te denken en das niet makkelijk



Bolletje,hoe gaat het met je schildklier?





Tot snel weer!!



Funneplom :heart:
Alle reacties Link kopieren
Sorry Jazz! Zie dat je vakantie heerlijk was,las erover heen
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ik ben zo brutaal geweest om te kijken of het lukt een tabel te maken.

Ik zal zo een voorbeeld proberen.

Later reagereer ik 'inhoudelijk'! :-)



X
Alle reacties Link kopieren
*
Alle reacties Link kopieren
*
Alle reacties Link kopieren
*
Alle reacties Link kopieren
naamstart datumstart gewichtstreef gewichtnu kgnu datumtotaal
VOORBEELD1/5/20071008085,17/514,9
Alle reacties Link kopieren
GELUKT! Wat vinden jullie ervan?

voor 14,9 zou natuurlijk nog een - moeten ;)
Alle reacties Link kopieren
*
Alle reacties Link kopieren
naamstart datumstart kgstreef kgnu datumnu kgtotaal
Bolletje............
Jazzie............
Plompiedom............
Streepjescode............






Zo vind ik hem beter. Ga nu eten maken!!! :) Tot later!
Alle reacties Link kopieren
Zooo streepje!! Wat goed!!! :worship:



Fijn dat het gelukt is met de tabel... \\:-)//



Oke. hier komen mijn gegevens:



Start datum:18/06/2007 (geloof ik)

Start kilogram: 130,6

Streef kilogram: 99

Nu: 06/08/2007

Nu kilogram: 122,6

Totaal -8,0



We hadden er ook nog iets tussen van vorige week, zodat je kan zien wat je per week afvalt....Kijk maar of je dat er nog in wilt en kunt krijgen!!



Wat balen zeg Funneplom van je :heart: , niet leuk dat hij zo doet....Hopelijk zijn de hartkloppingen snel voorbij....ga je nog bij de huisarts toe??



Vandaag weer een enorme baaldag! Het lijkt wel alsof het bij mij steeds fout gaat in de week na mijn menstruatie...Niet leuk!! Het is dat er nu ECHT niks meer te snaaien in huis is (gister alles wat ook maar een beetje eetbaar was al opgegeten). Ik heb helemaal geen honger maar zo'n snaaidrang!! :-@



Ik ga vandaag maar weer eens vroeg naar mijn :zzz: . Die schildklier gaat echt niet goed. Gatver, ben de hele dag al zoooo mooeeeeeeeeee.....Maar ja wie weet dat een weekendje slapen goed doet!!



Jullie nog leuke plannen dit weekend??



Liefs en groetjes van Bolletje :duckie: (ik vind deze zoo leuk)
Alle reacties Link kopieren
Eens even kijken of dit wat is:





naamstartstreefvorighuidigweektotaal
Bolletje18/06/07 130,699?06/08/07 122,6?- 8,0
Jazzie............
Plompiedom............
Streepjescode02/07/07 100+- 30 kg29/07/07 - 5,906/08/07 - 6,2- 0,3- 6,2
Alle reacties Link kopieren
Hai meiden,



Wat denken jullie van deze tabel?



Het blijft verdacht stil m.b.t. Jutta en Slagroom.... Hoop dat ze ons nog vinden!



Vervelend te horen dat het niet goed gaat met de schildkier en hartkloppingen. :( Hoop dat jullie je allebei snel wat beter gaan voelen...

Wel goede berichten van Jazzie over de vakantie. Zo te lezen heb je het erg leuk gehad en zelfs nog afgevallen!



Bij mij gaat het op zich wel goed. Deze week iedere dag fanatiek aan het sporten. Helaas is het afvallen niet zo hard gegaan de laatste 2 weken (waarschijnlijk toch door verjaardag van Streepjesman en het niet zo veel sporten). Ik merk wel aan de spiegel dat er wat af gaat. Ik heb net als motivatie een nieuw badpak (tankini-bovenstukje, broekje en omslagrokje) besteld in een aantal maten kleiner. :)



Dit weekend wordt een lekkere rustige. Vorige week al druk genoeg met twee keer een verjaardag vieren (eerst vrijdag met familie en zaterdag met vrienden). Waarschijnlijk morgen even naar Blijdorp als het weer zo blijft!



Heel veel succes (vooral met de gezondheid) en hou vol meiden!



Liefs en kuz,

Streepjescode
Alle reacties Link kopieren
*
Alle reacties Link kopieren
nog even mijn ticker van afgelopen maandag (voor wat vrolijke kleurtjes) :) :




http://tickers.TickerFactory.com/ezt/t/w0y6cQB/weight.png

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven