Mode & Beauty alle pijlers

FM parfum is het wat?

10-03-2011 09:35 154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij de ladiesnight gisterenavond stond een kraampje met FM parfums. Dit zou echte parfum zijn en zelfs sterker dan de originele. Het zijn dus een soort "kopieen" maar wel met dezelfde ingredienten (zeggen ze). Ik ben altijd wat scpetisch dus heb een beetje op een strookje laten spuiten (het geurtje Jungle van Kenzo). Nu de volgende dag ruikt het toch nog wel erg lekker moet ik zeggen en volgens mij is het ook vrijwel dezelfde geur. Heeft iemand van jullie ervaring met deze FM parfum en waar bestellen jullie het dan???
Ik heb geen ervaring met FM, maar wel met neppers, die worden al sinds jaar en dag op de Rotterdamse markt verkocht voor 5 euro per flesje. Die parfums worden inderdaad gemaakt van dezelfde ingrediënten en ruiken veel sterker en langer dan het origineel. Ik koop al zeker tien jaar geen originele parfums meer en toch ruik ik altijd heerlijk, dus ik zou zeggen, als het niet te duur is, ga er voor.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel parfum van FM, en ben er erg tevreden over!!

Ik bestel het bij een kennis van mij, die contactpersoon is van FM...
Alle reacties Link kopieren
FM is goed, ik heb ze zelf ook en ze blijven heel lang ruiken en ze ruiken precies zoals de orginele geuren.
Alle reacties Link kopieren
Frederico Mahori? (ofzo iets?)



Ik heb zo'n parfum en ruikt heel lekker, en langer dan een origineel!

Krijg er heel vaak goeie opmerkingen over!
Alle reacties Link kopieren
En bestaat er dan een lijst waarbij je kunt kijken welke FM-geur overeenkomt met welke merk-geur? Heb nog nooit van FM gehoord trouwens, maar het klinkt wel interessant!
Alle reacties Link kopieren
quote:chrissiy schreef op 10 maart 2011 @ 09:53:

En bestaat er dan een lijst waarbij je kunt kijken welke FM-geur overeenkomt met welke merk-geur? Heb nog nooit van FM gehoord trouwens, maar het klinkt wel interessant! Dit is de link naar de catalogus: http://www.ilovefedericomahora.com/cata ... grance.pdf
Alle reacties Link kopieren
Ik bestel trouwens via een collega van mijn zus.
Interessant topic! Ik ken FM ook niet maar ben wel benieuwd of er een lijst is waarop staat welk nummer van FM gelijk is aan welke merkgeur.

Uit de catalogus kan ik het namelijk nog niet halen. (ik heb maar twee geuren die ik echt lekker vind en als die er niet tussen zitten, dan is FM voor mij dus ook niet interessant)
Mijn vriend heeft dit ooit geprobeerd met zijn geurtje. Ik vond het op het eerste gezicht (of moet ik eerste geur zeggen?) het zelfde ruiken, maar dat het na een tijdje toch andere tonen had dan de originele geur. Niet vies, maar anders.
Alle reacties Link kopieren
De ene lijkt beter op het origineel dan de ander. Je kunt er evt. eerst proefjes van testen, er zijn in NL diverse mensen die parfum vd FM group verkopen.
Niet alle geuren zijn goed en blijven lang hangen is mijn ervaring. Ik had de Diesel variant, Fuel for life..even in de wind lopen en weg geur..voor mij iig geen FM troep meer..
Alle reacties Link kopieren
X
Alle reacties Link kopieren
x
Alle reacties Link kopieren
X
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook lid van FM, en ook van Maybe parfums.

De geuren zijn echt heel goed. De concentraten komen van Drom.com, waar ook de geurconcentraten van veel van de luxe merken vandaan komen.

En het zijn echt niet de "marktgeurtjes".



Als je lid wordt kun je ook de startermap kopen. Is heel leuk want dan krijg je van alle geuren een proefje en kun je alle verschillende geurtjes testen.
quote:cha1987 schreef op 10 maart 2011 @ 11:55:

De geuren worden in dezelfde fabriek gemaakt als de bekende parfums, en FM group koopt die geuren op bij die fabriek. De bekende merken voegen er daarna 30 procent parfumwater aan toe en doen het in een duur flesje. Terwijl FM Group er maar 20 procent parfumwater aan toe voegt en dit zonder naam en een standaard flesje verkoopt.

.



Dat heb je zelf gezien of dat heeft de FM Group aan je verteld, middels eigen propaganda?

Ik krijg hier toch altijd een beetje een apart gevoel bij...



Verder denk ik dat parfum een luxeproduct is, dus als ik er dan toch geld aan uitgeef, dan doe ik het ook maar goed....
Alle reacties Link kopieren
quote:nimmie2007 schreef op 10 maart 2011 @ 09:50:

Ik heb wel parfum van FM, en ben er erg tevreden over!!

Ik bestel het bij een kennis van mij, die contactpersoon is van FM...Voor mij geldt exact hetzelfde. De geuren blijven (bij mij in elk geval) langer "hangen" dan de originele geur.
Alle reacties Link kopieren
X
Ik bedoel niet dat jij hier loopt te propaganderen, maar dat de FM group dit natuurlijk gemakkelijk kan claimen.

Dit=>

De geuren worden in dezelfde fabriek gemaakt als de bekende parfums, en FM group koopt die geuren op bij die fabriek. De bekende merken voegen er daarna 30 procent parfumwater aan toe en doen het in een duur flesje. Terwijl FM Group er maar 20 procent parfumwater aan toe voegt en dit zonder naam en een standaard flesje verkoopt



Klinkt mij namelijk een beetje in de oren als Tell Sell reclame. Dat zij zeggen dat het zo is, dan hoeft het natuurlijk nog niet zo te zijn.
Alle reacties Link kopieren
De luxe geuren zijn ook veel duurder door de marketingcampagne, vaak met een duur betaald model, en de luxe speciaal ontworpen fles. En het gaat toch om de geur, niemand ziet het flesje.
quote:monaflora schreef op 10 maart 2011 @ 10:05:

[...]





Dit is de link naar de catalogus: http://www.ilovefedericomahora.com/cata ... ce.pdfLigt het aan mij dat hij het niet doet?
Alle reacties Link kopieren
Kan allemaal wel waar wezen, maar als ik mijn favoriete parfum koop, doe ik dat ook omdat het in een mooi flesje zit en in een mooi doosje. Ik betaal daar graag wat extra's voor.

En ik geloof ook niet dat die geuren precies hetzelfde zijn als het origineel. En ook niet dat het langer blijft hangen. Ik heb wel eens een goedkope versie van Tresor gehad vroeger en die werd zo smerig na een uur. Nee, dan geef ik liever een keer wat meer uit want met 100ml doe ik een eeuwigheid. Er zijn zat sites waar je met veel korting parfum kunt kopen.
Alle reacties Link kopieren
ook hier een tevreden gebruiker! Mijn vriendin is een consulente en ik ga gewoon in die map zitten snuffelen en bestel alles wat ik lekker vind!

Vaak krijg ik complimenten dat ik zo lekker ruik en vragen ze wat voor een parfum het is, dan kan ik het echt niet zeggen, want ik weet alleen het fm nummer!

Voorheen was ik anti nep of hoe je het ook noemen wil, maar dit is echt goed spul, en voor het geld koop ik 4 flesjes!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sylphide75 schreef op 10 maart 2011 @ 18:09:

Kan allemaal wel waar wezen, maar als ik mijn favoriete parfum koop, doe ik dat ook omdat het in een mooi flesje zit en in een mooi doosje. Ik betaal daar graag wat extra's voor.

En ik geloof ook niet dat die geuren precies hetzelfde zijn als het origineel. En ook niet dat het langer blijft hangen. Ik heb wel eens een goedkope versie van Tresor gehad vroeger en die werd zo smerig na een uur. Nee, dan geef ik liever een keer wat meer uit want met 100ml doe ik een eeuwigheid. Er zijn zat sites waar je met veel korting parfum kunt kopen.Prima toch dat jij meer wilt betalen ... da's jouw keuze!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven