Mode & Beauty alle pijlers

Kleding laten maken in Turkije, iemand ervaring?

04-07-2011 18:09 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ten eerste, hallo lezers.



Ik heb een aantal kledingontwerpen getekend en zou die graag laten maken (zowel t patroontekenen als t vervaardigen van t kledingstuk zelf) ze zijn gewoon voor mezelf bedoeld, en ik heb navraag gedaan hier in nederland en dat is allemaal ontzettend kostbaar om dat te laten doen. Heeft iemand er ervaring mee in Turkije o.i.d.? Hoe is de kwaliteit en prijs etc..



Alvast dankjulliewel voor de reactie's!
Alle reacties Link kopieren
Ook gevraagd bij de Turkse kleermaker hier?

Volgens mij vraagt die hier best wel schappelijke prijzen.



Want als je het in Turkije wilt laten doen, moet je ook je reis en verblijf meerekenen in de kostprijs.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Hallo Himalaya,



Ja, ik dacht gewoon tijdens een vakantie ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Hay,



ik woon in Turkije, en laat ook regelmatig kleding maken, ik maak meestal een tekening hoe ik het wil hebben, en zoek de stof erbij uit. Het is altijd zo gemaakt zoals ik het in me hoofd had
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Wij laten ook kleding in Turkije maken. Hebben hier goede ervaringen mee.

De prijs en kwaliteitverhouding vind ik zeker goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:audrey86 schreef op 04 juli 2011 @ 18:16:

Hallo Himalaya,



Ja, ik dacht gewoon tijdens een vakantie ofzo. Da's niet verkeerd inderdaad
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ok, wat zou je zoal kwijt zijn voor een jurk laten maken exclusief stof...?
Alle reacties Link kopieren
Ligt er aan wat voor stof je nodig hebt, en hoeveel stof. Een gewone normale jurk zonder teveel stof zal rond de 20 euro kosten
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Alle reacties Link kopieren
Waar laat je dat dan bijvoorbeeld doen?
Alle reacties Link kopieren
Klinkt interessant!



Ik heb heel vaak een bepaald kledingstuk in mijn hoofd dat vervolgens nergens te vinden blijkt.



Ik ben ook wel benieuwd naar hoe je weet waar je dat kan laten doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik woon in turkije, en ik woon in een klein dorpje, en er zitten hier al zeker 5 kledingmakers..Als je naar de grote stad gaat Izmir bijvoorbeeld daar zitten er zoooooo veel. Gewoon een ontwerpje een beetje uittekenen samen met de kleermaken en dan aan de slag!
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Alle reacties Link kopieren
Ok dan :-)
Alle reacties Link kopieren
Naar welke stad wil je op vakantie gaan? En wat voor type kledingstuk wil je laten maken? 'Gewone' kleding of een speciale jurk voor een feest/bruiloft ofzo? Mocht je voor een 'speciale' jurk gaan, weet ik een super-adresje in Antalya.
Alle reacties Link kopieren
In de buurt van Antalya of Alanya is super! T is wel de wat specialere kleding ja.
Alle reacties Link kopieren
Ik zal de moderator vragen om mijn emailadres door te mailen, als je mij dan even mailt, geef ik je de contactgegevens. Wanneer ben je van plan om naar Turkije te gaan? En hoe lang blijf je dan (ivm de tijd die het kost om te maken)? Ik hoor van je!
Alle reacties Link kopieren
Aan Norma Jeane uit deze discussie lijst: graag wil ik in contact met je komen, i.v.m een kleding lijn die ik wil opzetten. Ik ben op zoek naar een goed naai atelier in Turkije, en het liefst een Nederlands persoon ter plaatse. Na wat speurwerk op het net kwam ik bij dit forum uit en zodoende bij jou. Als de mogelijkheden goed zijn, is het ook een mooie verdienste voor jou. Dus als je geintereseerd bent, neem gerust even contact met me op. Tevens heb ik een vriendschap verzoek naar je verstuurd.

Groetjes,

Laylee.
Alle reacties Link kopieren
quote:laylee schreef op 30 januari 2012 @ 12:08:

Aan Norma Jeane uit deze discussie lijst: graag wil ik in contact met je komen, i.v.m een kleding lijn die ik wil opzetten. Ik ben op zoek naar een goed naai atelier in Turkije, en het liefst een Nederlands persoon ter plaatse. Na wat speurwerk op het net kwam ik bij dit forum uit en zodoende bij jou. Als de mogelijkheden goed zijn, is het ook een mooie verdienste voor jou. Dus als je geintereseerd bent, neem gerust even contact met me op. Tevens heb ik een vriendschap verzoek naar je verstuurd.

Groetjes,

Laylee.Hey laylee, sorry ik lees mijn mail net pas ;( ik heb je wel toegevoegd als vriendje. Ik hoop dat je zo in contact kan komen, anders stuur ik wel even mijn mail prive.
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,



Ook zou ik graag in contact komen met een kleermaakster...ook voor mijn eigen kledinglijn

Tips zijn welkom tjindji_@hotmail.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven