Mode & Beauty alle pijlers

welke zelfbruiner

24-08-2011 10:38 20 berichten
Ik zou het plezierig vinden om mijn bruine zomerkleurtje te behouden dus een beetje zelfbruiner kan geen kwaad, iemand een tip voor een mooie, diepbruine, niet te dure zelfbruiner?

Alvast bedankt
Eigenlijk maakt het merk niet zoveel. De meeste zelfbruiners zijn gewoon goed, het is alleen een kwestie van goed inmasseren zodat je niet gaat vlekken. Zelfs de zelfbruiner van het huismerk van het Kruidvat is prima.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een bodylotion met bruiner gebruiken af en toe!
Internagelaktisch
Ik vind het allemaal ruk: het stinkt en word niet mooi egaal, ook niet als ik braaf gescrubt hebt. Ik geef het dus op en loop met melkflessen!
Alle reacties Link kopieren
Lancome. Die heeft ook een mooie glans. 2 dagen smeren, 3 dagen niet. Dan blijft het het natuurlijkst.
Alle reacties Link kopieren
Ja, stinkspul. Gedver.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die van Dove erg fijn, heel subtiel (lichte tot normale huid), fijne geur en mooi glans. Wel altijd je handen wassen erna.
Alle reacties Link kopieren
Het maakt wel uit welke zelfbruiner je gebruikt. Het verschil zit 'm in het percentage van de stof die de huid bruin verkleurt.

Zo zitten in de bodylotions die een 'zomerse gloed' achterlaten op je huid een lager percentage van die stof dan in bijvoorbeeld een potje zelfbruiner.

Hoe hoger het percentage van die stof hoe meer het ruikt en hoe bruiner je huid wordt.



Zelf vind ik de bodylotion van Kruidvat goed werken en als ik (zeer blanke huid) echt bruin wil worden gebruik ik Clarins zelfbruiner.
Alle reacties Link kopieren
quote:I.amsterdam schreef op 24 augustus 2011 @ 13:07:

Het maakt wel uit welke zelfbruiner je gebruikt. Het verschil zit 'm in het percentage van de stof die de huid bruin verkleurt.

Zo zitten in de bodylotions die een 'zomerse gloed' achterlaten op je huid een lager percentage van die stof dan in bijvoorbeeld een potje zelfbruiner.

Hoe hoger het percentage van die stof hoe meer het ruikt en hoe bruiner je huid wordt.



Zelf vind ik de bodylotion van Kruidvat goed werken en als ik (zeer blanke huid) echt bruin wil worden gebruik ik Clarins zelfbruiner.



En hoe heet die stof dan?



Hoe hoger een stof op de INCI (ingredientenlijst) staat, des te hoger het percentage van die stof.
Alle reacties Link kopieren
Laatst heb ik een test gezien bij Kassa, en ik meen dat de kruidvat zelfbruinende bodylotion het beste uit de test kwam.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de spray van Nivea fijn. Niet te donker, en verneveld goed waardoor hij egaal aan te brengen is.
may the bridges I burn light the way
Alle reacties Link kopieren
Heb me tijdens de vakantie en nu nog na het douchen gebruik ik de aftersun creme van het kruidvat. Het heeft een bruinverlengende werking. En ik zie nog steeds mooi natuurlijk bruin.Heb nl weleens met een zelfbruiner gehad dat die een oranje gloed gaf.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze, eenmaal ingetrokken, allemaal stinken. Zonder uitzondering...
Alle reacties Link kopieren
Clarins! Zeker de intense bronze self tanning tint

Heb nog geen betere gevonden..
quote:sara_aras schreef op 24 augustus 2011 @ 23:32:

Clarins! Zeker de intense bronze self tanning tint

Heb nog geen betere gevonden..



Hier sluit ik me helemaal bij aan ! Heb er velen geprobeerd, op zoek naar de holy grail onder de zelfbruiners, en heb hem eindelijk gevonden.

Heb een proefje, maar ga morgen de fullsize halen.

Het is een soort lotion, wat je met een watje moet aanbrengen over je dag- of nachtcreme, perfect !

Doe het altijd 's avonds, en de volgende morgen heb ik een mooie, egale, bruine kleur.
Alle reacties Link kopieren
Ze stinken allemaal. Mijn favoriet zijn de kruidvat doekjes. Zijn nog geen euro per twee doekjes. Een voor je bovenlichaam en een voor je onderlichaam. Wel eerst scrubben! Je kunt he knieën, enkels en ellebogen eerst insmeren met een klein beetje bodylotion, dat voorkomt vlekken. En altijd goed je handen wassen met zeep en een beetje scrub erna.
Nog even een toevoeging: die van Clarins, die Sara_aras noemt, stinkt dus niet !
Alle reacties Link kopieren
Ik ben erg tevreden over de zelfbruinende bodylotion van Dove.
Alle reacties Link kopieren
quote:snoopy1969 schreef op 25 augustus 2011 @ 08:18:

[...]





Hier sluit ik me helemaal bij aan ! Heb er velen geprobeerd, op zoek naar de holy grail onder de zelfbruiners, en heb hem eindelijk gevonden.

Heb een proefje, maar ga morgen de fullsize halen.

Het is een soort lotion, wat je met een watje moet aanbrengen over je dag- of nachtcreme, perfect !

Doe het altijd 's avonds, en de volgende morgen heb ik een mooie, egale, bruine kleur.





Die is echt héééél goed he..

De beste die ik ooit geprobeerd heb ( en zoals jou, zijn dat er veeeeeel :D) Ik verander niet meer! De eerste en enige die me echt een bruin tintje geeft, en geen oranje of geel gezicht
Alle reacties Link kopieren
Heb zelf goede ervaringen met de zelfbruiner van Vichy. Prachtige natuurlijke kleur bruin en nauwelijks geur. Hij is alleen te koop bij de apotheek. Vermoed dat hij een stuk goedkoper is dan Clarins. De kleur houdt zeker een week!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven