Mode & Beauty alle pijlers

In de winter dragen we weer maillots, panty's & kousen

04-11-2011 13:20 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat dragen jullie onder rokjes/jurkjes in de winter? Panty, maillot, kousen? En welke kleur?



Ik draag eigenlijk nooit panty’s: je billen lijken er groter in (worden een geheel ) en de tailleband is altijd zo strak en hoog. De enkele keer dat ik wel een panty draag, rol ik de tailleband terug naar heuphoogte, maar dat zie je onder sommige stoffen dan weer zitten.



Het liefst draag ik kousen dus. Holdups. Blijven altijd prima zitten bij mij (Kuhnert, Mystique 20 den.). Ik vind ze ook sexier dan panty’s en maillots. Soms is dat gewoon even nodig



Qua kleur vind ik zelf huidkleurige kousen het mooist (maar dan wel mat). En ook wat sexier dan zwarte kousen. Ik vind het zelf, maar ik geloof dat mannen dat ook vinden. Ik draag er dan evt nog kniekousen/overknees bij.

(Niemand vindt maillots sexy, denk ik, maar ja: wel wat warmer dan 20 den. Kousen natuurlijk )



Ben benieuwd wat jullie het mooist vinden en/of het liefst dragen en waarom!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb panties, maillots, leggings, you name it I've got it.



Het hangt een beetje af van wat voor rok of jurk, wat ik eronder doe. Een netter jurkje gaat een panty onder, een wollen rok met ruit gaat makkelijk een maillot onder.



Bij echte kou draag ik een maillot onder een pantalon
Heb hier de tip gekregen dat Hunkemuller hold ups in 50 denier verkoopt, de tip voor de winter!
Huidkleurig panty's vind ik persoonlijk meer voor bejaarde dames en prefereer parelgrijs 15 denier. Zwart vind ik armoedig, maar goed, daar zijn de meningen over verdeeld. Hold ups draag ik niet, als ik al kousen draag, dan het liefst met jarretelles, dat vind ik sexy en dat voelt het ook.

In de winter draag ik, zeer onsexy, maillots. Het liefst in lichte kleuren, helaas zijn die dit jaar zeer moeilijk te verkrijgen en ben ik een enigszins gedoemd om het te houden op donker, zoals donkerblauw en grijs.
Alle reacties Link kopieren
Zeker als ik laarzen draag, een thermo legging. Heb diverse kleuren en zie meer voordelen t.o.v. een maillot dan nadelen.



Bij 'leuke outfitjes' wel hold ups of sjarretels maar heb daar alleen 15/20 den van en dat vind ik voor 'gewoon' te koud.



En bij een korter rokje (dat alweer wat opkruipt als je zit) vind ik (ook warme) kousen niet handig. Gordeltjes hoeven niet gezien te worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind huidskleurige panty's echt heel erg lelijk. Je ziet het heel goed en ziet er altijd zo viezig poederig er uit. Draag dan gewoon geen panty. Vind het meer iets voor omaatjes



Kousen vind ik ook niets, kun je net zo goed gewoon een panty dragen.



ik draag antraciet of zwart kleurige panty's, maillots, leggings.



En nee hoor dat vinden mannen niet. Er zijn ook mannen die vrouwen sexyer vinden in een broek, in een legging, jurkje, rokje.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een dikke panty met een laagje fleece aan de binnenkant. Ooit bij de Aldi gekocht.

Geweldig! Het is gewoon warmer dan een broek dragen.
Ik draag sowieso altijd kousen 30 denier, omdat ik minder denier niet mooi vind. In de winter draag ik die ook en anders kousen van 50 denier (oroblu).
Alle reacties Link kopieren


Ja, als ik denk aan de huidkleurige panty's die mijn oma's vroeger droegen: daar zag je de structuur van de panty in, zeg maar. Heel dik, nooit helemaal strak en zo'n grijze waas erover. En dan met die haaltjes er aan :D



De huidkleur in glans vind ik vaak weer te ordinair.

Ik heb meestal 'teint', maar die is eigenlijk te wit voor mij; maar voor hartje winter kan het wel. Heb pas 'cashmere' gekocht: precies de kleur van m'n zomerbenen... voor het einde van de zomer kan die prima.



Bij grijs moet ik zelf dan weer aan omaatjes denken. Of aan de kerk
Alle reacties Link kopieren
Cateau, volgens mij heeft de hm wel lichte maillots, wit/beige?!



Maar dragen jullie jarretels ook onder kleding dan? Ik heb ze alleen ooit een keer gedragen voor een ander doel, maar niet om mee over straat te gaan. Heb toch het idee dat je het ziet zitten en vind het niet zo nodig
Ik draag altijd leggings van pantystof.



Ik heb ze in het zwart of bruin. Ik draag 70 of 100 den. Ik vind het heerlijk, want dan kan ik gewoon sokken aan.
Alle reacties Link kopieren
Grappig die verschillende meningen, ik vind een huidskleurige panty soms juist erg chic en stijlvol! Er zijn wel veel verschillende 'huidskleuren' he. Echt niet allemaal lelijk.
quote:zwitsal_nijntje schreef op 04 november 2011 @ 13:35:

Cateau, volgens mij heeft de hm wel lichte maillots, wit/beige?!



Maar dragen jullie jarretels ook onder kleding dan? Ik heb ze alleen ooit een keer gedragen voor een ander doel, maar niet om mee over straat te gaan. Heb toch het idee dat je het ziet zitten en vind het niet zo nodigDank je voor de tip. Ik ga snel eens kijken.
Ik heb ook wel huidskleurige panty´s, maar dat zijn 15 den en glanzend van het merk Golden Lady (geen idee of ze die ook in NL verkopen).



Mijn leggings zijn altijd prijzig 7.50 per stuk, maar ja. ze zijn wel heerlijk warm.
Alle reacties Link kopieren
quote:pinks schreef op 04 november 2011 @ 13:36:

Grappig die verschillende meningen, ik vind een huidskleurige panty soms juist erg chic en stijlvol! Er zijn wel veel verschillende 'huidskleuren' he. Echt niet allemaal lelijk.



Mijn mening dus ook!

Ik kan zwart ook wel mooi vinden, hoor. Bij deze plaatjes bijv. weet ik even niet wat ik mooier vind:

http://image01.otto.de/hv_format_redesi ... 880871.jpg

en

http://image01.otto.de/hv_format_redesi ... 880872.jpg



(er vanuit gaande dat het kousen zijn; het idee van een panty vind ik vaak al )



...



Toch de huidkleur, denk ik
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 04 november 2011 @ 13:37:

[...]



Dank je voor de tip. Ik ga snel eens kijken.



Geen dank Ik kom ze namelijk best vaak tegen, ik weet alleen nooit waar ik het mee moet combineren. Omdat ik vooral zwart, grijs, blauw, rood draag Maar vond toen een hele mooie!



Succes!



Ik zie eigenlijk bijna nooit mensen met zon huidskleurige panty. Ik vind geen enkele tint mooi daarvan.
quote:Cateautje schreef op 04 november 2011 @ 13:28:

Huidkleurig panty's vind ik persoonlijk meer voor bejaarde dames en prefereer parelgrijs 15 denier. Zwart vind ik armoedig, maar goed, daar zijn de meningen over verdeeld. Hold ups draag ik niet, als ik al kousen draag, dan het liefst met jarretelles, dat vind ik sexy en dat voelt het ook.

In de winter draag ik, zeer onsexy, maillots. Het liefst in lichte kleuren, helaas zijn die dit jaar zeer moeilijk te verkrijgen en ben ik een enigszins gedoemd om het te houden op donker, zoals donkerblauw en grijs.Klik
Alle reacties Link kopieren
Ik vind zwart met een korte rok/jurk meer iets voor een feestje, en die huidskleurige vind ik zakelijker/netter.



Ik herken overigens je paty-probleem alleen van vroeger. Heb het idee dat pantys tegenwoordig veel betere pasvormen hebben, zonder het probleem dat je ze tot je oksels op kan hijsen oid. Lelijke kont krijg ik er ook niet echt van, al zeg ik het zelf
Alle reacties Link kopieren
Ik draag alles, de maillots van nu zitten trouwens veel fijner dan vroeger, dan droeg ik i.p.v. een maillot liever een balletpanty (zwart).
quote:Lucifer1983 schreef op 04 november 2011 @ 13:45:

[...]





Klik geweldig! De laatste keer dat ik bij V&D was, was er nog niets te vinden.
Ik draag zelf in de winter graag maillots onder een rokje of jurkje en die heb ik ik het zwart, donkerbruin, donkerblauw en creme.



Ik heb ook nog zwarte, antrecietgrijze en donkerbruine overtheknees en die vind ik erg leuk bij een zwarte of donkerbruine dikke panty, maar ik twijfel of ik me daar niet een beetje te oud voor voel.



Dunne panty's en kousen vind ik erg mooi, maar daar krijg ik altijd zo'n koud kruis van in de herfst en winter en met nog een onderbroek erover wordt het wel erg onsexy .
Alle reacties Link kopieren
quote:pinks schreef op 04 november 2011 @ 13:36:

Grappig die verschillende meningen, ik vind een huidskleurige panty soms juist erg chic en stijlvol! Er zijn wel veel verschillende 'huidskleuren' he. Echt niet allemaal lelijk.Mijn favoriet in huidskleur (echt mooier bij sommige van mijn jurkjes) blijft de 15 den. van Zeeman, iets van euro 1,29
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 04 november 2011 @ 14:15:

...

Dunne panty's en kousen vind ik erg mooi, maar daar krijg ik altijd zo'n koud kruis van in de herfst en winter en met nog een onderbroek erover wordt het wel erg onsexy .Wie mooi wil zijn...
Alle reacties Link kopieren
Matte huidkleurige kousen met daaroverheen nog kniekousen? Nee, die draag ik echt nooit, dan nog liever met blote benen, haha. Ik draag de laatste tijd meestal rokjes en jurkjes, soms met donkerbruine panty (hema, 20 den, glans), maar meestal met een dikke 55 denier panty of maillot die er qua kleur bij past. En dan naar buiten met bijpassende laarzen. Ik weet niet of dat wel of niet sexy is, ben ik niet zo mee bezig, ik vind het in elk geval leuk staan en lekker zitten.
..
Alle reacties Link kopieren
In de winter draag ik graag maillots.

Momenteel vooral zwart met een kort zwart rokje en korte laarsjes.



In de zomer draag ik het liefst mooie panty's met een fantasie werkje erop.



Sexy kousen en hold-up heb ik ook in huis.

Maar dat gebruik ik eigenlijk alleen voor speciale gelegenheden als er weer eens een man over de vloer is.
Beter te laat dan over tijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven