Mode & Beauty alle pijlers

Hoe dik zijn jouw panty's?

29-12-2007 15:16 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe dik zijn de panty's die jullie deze winter dragen? In het modebeeld zie je veel boven de 40 den panty's, maar de 15/20 den is volgens mij ook nog niet vergeten.

Ben tevens ook benieuwd naar jullie favoriete merk panty.



Groetjes Sandy
Alle reacties Link kopieren
Hi Sandy,

Ik kijk eerst wat voor rok en schoenen/laarzen ik aantrek en daarna zoek ik er een panty bij. Bij een sjiekere rok en pumps vindt ik een dunne panty mooier (15-20 den), maar bij een sportievere look draag ik graag dikkere panties (40 of 70-80 den).



Mijn favo pantywinkel is de Hema. Goede kwaliteit en prijs!

Qua stay ups is Orublu mijn favoriete merk. Ik heb die van 20 den en die blijven redelijk lang goed.
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Hier ook inderdaad afhankelijk van wat ik draag. Bij kort spijkerrokje bijna altijd een panty van minimaal 40 den.

maar bij iets chiquers meestal een wat dunnere.

Vooral voor de dikkere pantys ga ik altijd naar de hema... voor de stay ups en gewone pantys ( dunne) haal ik ze meestal van Dim... die zijn heel mooi qua glans en blijven ook lang mooi.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
dikke pantys blijven langer heel, maar de dunne vind ik mooier (als het me lukt ze zonder ladders aan te krijgen....)
Alle reacties Link kopieren
Ik draag kousen (hold-ups) en die zijn soms 70 den, 50 den of 30 of 15. Hangt er vanaf hoe koud het is....
Alle reacties Link kopieren
ik had 2 weken geleden een jurk aan voor een galadiner, met stay ups van de hema. Nou dat was een regelrechte ramp. Ik stond op na het diner en aan 1 kant bleef hij niet zitten, gleed naar beneden. Ik moest echt moeilijk doen om dat ding weer om hoog te heisen, maar het was een drama. Hoe kan dat? Wat doe ik verkeerd.

Oja bij radar was vorige week een item over panty´s en kwaliteit. ZE deden een test met 10 panty´s. Hema en V&D kwamen als slechts uit de bus, huismerk van de bijenkorf het best.
Alle reacties Link kopieren
Zie ook het topic over kousen, maar ik vind inderdaad die hold ups van de hema vreselijk!!
Alle reacties Link kopieren
Als ik kousen koop is het meestal bij de Hema vind ik toch de meest sterke,

en dan de 40 denier of als het flink koud is de 60 denier.En als ik een dunnere

panty koop dan zijn het meestal die van Orublu van de bijenkorf maar andere zaken verkopen ze ook wel
Alle reacties Link kopieren
Even deze reactie hierheen gehaald.
Annebel schreef op 29 december 2007 @ 14:50:

Kassa had vorige week een onderwerp over panty's. Natuurlijk wat draagcomfort betreft een ander verhaal maar wat betreft de materialen waarschijnlijk ook relevant voor hold-ups/jarretelle kousen van de betreffende merken.



Test panty's Kassa.
Alle reacties Link kopieren
tum tum schreef op 29 december 2007 @ 18:34:

Zie ook het topic over kousen, maar ik vind inderdaad die hold ups van de hema vreselijk!!


Zijn dat van die 'plakkousen'? Die heeft mijn zusje ook, en zij vindt ze heel fijn...



Volgens mij doe ik zelf iets ontzettend verkeerd... Ik draag alleen maar maillots :-$ Heb een hele la vol, allemaal van de hema. Een panty is toch veel te koud in de winter? :-O

Ik heb voornamelijk zwarte maillots, en sommige ook met een werkje erin.

Zelfs met kerst had ik onder mijn sjieke rok een maillot ;-)

Maar goed, dat is mijn stijl, mijn zusje liep ook al op me te mopperen dat ik lelijke schoenen heb. Terwijl zij Otazu-laarzen heeft die ik nooit van m'n leven aan zou trekken :-O
Alle reacties Link kopieren
AgentL, niemand doet iets goed of verkeerd toch? Doe het lekker op jouw manier!

Ik vind die ' plakkousen' ook super, maar dus niet die van de hema, die zakken af en de stof vind ik niet mooi.

Ook mij zul je heel af en toe in een maillot achtig ding aantreffen hoor, soms vind ik dat gewoon even makkelijker, of is mijn rokje te kort voor kousen, ik vind het geen pan als je kantrand eronderuit komt (tenzij je naar een of ander erotische toestand gaat natuurlijk). En in de winter is het ook wel ifjn als je niet met blote billen over straat hoeft... aan de andere kant vind ik het kruis vaak zo irritant (te laag etc) en het elastiek in je middel ook, dat ik daarom liever voor kousen kies.
pantys vind ik ondingen.

Als het echt koud is draag ik een maillot, en dan id met een spijkerrokje of met zo'n scooluniform-plooirokje.



Bij een at sjiekere outfit idd kousen, van die plakdingen. Die van de hema blijven op zich bij mij wel goed zitten, maar die van de bijenkorf zijn wel mooier en pasen beter,

voor de plakkouisen is het belangrijk dat je ze vaak genoeg wast en dat je ze niet aantrekt als je je benen net hebt ingesmeerd met bodylotion. EErst de creme dan helemaal in laten trekken. Anders plakken ze idd niet.



En maillots en panties enkousen moet je eerst flink uitrekken voor je ze aantrekt. Wikkel het ene eind om je ene hand, het andere om je andre en trekken maar. Scheelt ook in het afzakken en kruis-op-je-knieen-effect.
Alle reacties Link kopieren
Nee, dat is waar tum tum, ik maakte ook maar een grapje :)

Ik vind panty's gewoon rotdingen, ze gaan zo snel kapot!

In de herfst of lente draag ik wel pantykousjes, onder een broek en met lage schoenen.

Als ik straks slank ben kan ik ook wel eens plakkousen kopen, ik vraag me af of ze er nu in mijn maat zijn namelijk ;-)



Ik vind de maillots (of hele dikke panty's) van de Hema wel heel fijn. Zolang ik ze niet uit luiheid in de droger doe zitten ze goed, ze passen precies :)

De pantykousjes van de Hema vind ik dan weer ondingen. Na een keer gewassen te zijn zakken ze constant af. Nu koop ik mijn pantykousjes bij de Plus (supermarkt, rood/wit pakje) en die zijn veeeel fijner :)
Alle reacties Link kopieren
Dit zijn mijn favoriete stay-ups:

Allermooiste Kousen Ever!
anoniem_35104 wijzigde dit bericht op 30-12-2007 23:43
Reden: link moet het wel doen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Maar meestal draag ik 20 denier en soms max 40, maar dat is meer zoals meer frummers zeggen hier voor de wat meer sportievere look.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag eigenlijk geen panty's meer, alleen maillots. Ik heb laatst bij H&M twee paar grijze gekocht en ik vind ze superfijn! Daar heb ik wel de voetjes vanaf geknipt, want dat vind ik toch eigenlijk wel vaak zweterig en vervelend (vooral dat randje bij je tenen...).

Bij open schoenen zal ik wel moeten geloven aan de hele maillot, maar dat stel ik dan nog maar even uit ;)
Alle reacties Link kopieren
AgentL schreef op 30 december 2007 @ 16:26:

Nee, dat is waar tum tum, ik maakte ook maar een grapje :)

Ik vind panty's gewoon rotdingen, ze gaan zo snel kapot!

In de herfst of lente draag ik wel pantykousjes, onder een broek en met lage schoenen.

Als ik straks slank ben kan ik ook wel eens plakkousen kopen, ik vraag me af of ze er nu in mijn maat zijn namelijk ;-)



Ik vind de maillots (of hele dikke panty's) van de Hema wel heel fijn. Zolang ik ze niet uit luiheid in de droger doe zitten ze goed, ze passen precies :)

De pantykousjes van de Hema vind ik dan weer ondingen. Na een keer gewassen te zijn zakken ze constant af. Nu koop ik mijn pantykousjes bij de Plus (supermarkt, rood/wit pakje) en die zijn veeeel fijner :)




Hai hai,



Ik ben alles behalve slank, maar draag ook kousen. Bij Ulla Pupken hebben ze ontzettend mooie kousen in een grotere maat. Persoonlijk vind ik dat veel lekkerder zitten dan een panty, al draag ik onder een spijkerrokje (ja ja, ik ben een plus size girl, maar draag wel degelijk rokjes met een paar stoere laarzen eronder) het liefst een 60 denier panty (dit voornamelijk omdat dunnere exemplaren het niet al te lang uithouden met mijn zoontje van 2,5 in de buurt, hahahahahaha..



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Bij Zeeman hebben ze ook echt hele goede panty's en kousen! Ik heb er al overal gekocht (ook bij Hema, Veritas,...) en vaak veel duurdere, maar die van Zeeman zijn de enige die ik echt vaak kan dragen, wassen en blijven dragen zonder dat er ladders in komen! Ik koop licht glanzende panty's (zwart, antractiet of donkerbruin) of stay-ups. Geen klachten over afzakken (maar die van Hema bleven ook goed zitten bij mij)!
's Winters heb ik altijd panties van 40 den of dikker, als het koud is heb ik het liefst van die dikke wollige panties/maillots, hoe warmer hoe beter. Die hele dunne panties van 20 den enzo draag ik eigenlijk alleen als het echt heel netjes moet zijn, dus bijna nooit. :) Ik heb ook veel van die leggings/panties zonder voet, 's zomers ook leuk met ballerina's of pumps. Van die kantachtige of netpanties vind ik ook leuk voor de zomer, als blote benen te kaal zijn, kun je toch zo'n panty aan zonder dat het echt warm zit. Kortom er liggen bij mij tassen vol panties in allerlei soorten in de kast. :D



Mijn favo pantywinkel is absoluut H&M, die panties rekken het best mee in de lengte. Ik ben 1.83 m lang dus dan is dat erg belangrijk. Veel mensen vinden panties van de Hema zo geweldig, maar dat vind ik dus helemaal niet. Nauwelijks lengterek en gegarandeerd kruis op de knieen.
Alle reacties Link kopieren
Ik droeg altijd heel dunne panties vanwege mooier, maar ben tegenwoordig helemaal into de Parijse look: een heel nauwe kokerrok met eronder 60 den. panties. Helemaal leuk!
.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag meestal 40 denier, maar dan tegen mijn zin.

Ik vind panty's namelijk altijd zo vervelend zitten en dan gaan ze vaak nog jeuken ook! Vroeger droeg ik nooit panty's, maar de laatste tijd ben ik vaker rokjes beginnen dragen (vandaar dus).
Alle reacties Link kopieren
Het hangt bij mij van de kleur van de panty af: bij zwarte of gekleurde vind ik iets dikker van 40 den prima. Ik draag ook regelmatig leggings of een maillot onder een rokje. Maar bij huidkleurige panties ga ik voor 20 den. Ik heb verschillende geprobeerd en mijn favoriet is die van de H&M. Lekker elastisch en stevig (in tegenstelling tot die van de hema, ik snap niet dat mensen daar zo enthousiast over zijn, die rekken bij mij dus helemaal niet). Mijn enige probleem is dat ik vreselijk onhandig ben met die dingen, ze gaan nooit langer dan een paar keer dragen mee.
Alle reacties Link kopieren
40 den of hoger, zie je de beenharen niet
Hier zijn de hipster panty & maillot van H&M absoluut favoriet: rekken goed en zitten wat lager, waardoor zich niet zo'n rol vormt in je taille.
Alle reacties Link kopieren
ik draag altijd minstens 40 denier kleur wineblush en het liefst nog 60 of 80 denier dat zijn bijna steun of oma pantys

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven