Mode & Beauty alle pijlers

rayban zonnebril

04-04-2012 18:36 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben verliefd op de rayban zonnebrillen! En dan vooral de pilotenbril. Helaas kost zo'n bril 100 euro of iets meer! En toch verbaas ik mij er steeds over hoe veel mensen zo'n rayban zonnebril hebben.. Niet alleen vrouwen van 20 en ouder, maar ook meisjes van 15 16! Hoe komen ze toch aan het geld? En is het waard om zo veel geld uit te geven aan die zonnebril? Of zijn er ergens goedkopere rayban zonnebrillen?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die pilotenbril een beetje 'geweest' eigenlijk. Originele Ray Ban kost 130. In zat winkels vind je vergelijkbare pilotenmodellen voor 5 euro.
Alle reacties Link kopieren
Nepperts!



Of van pappie en mammie gekregen.. Of sparen van hun weekend baandje
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Baantje*
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Heeel veel nepperds daarzo. En ja van zakgeld he. Als tiener heb je vaak bijna geen uitgaven
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook never zoveel geld uitgeven aan een zonnebril, heb net een paar dagen een zonnebril van 6 euro en die heb ik al gesloopt. Zo gaat het met alles wat ik koop dus ik weiger om nog dure dingen te kopen.
Internagelaktisch
Ik geef een keer in de paar jaar geld uit aan een mooie designer bril, soms wel tot ¤ 450 euro, designer kleding en schoenen koop ik niet, daar koop ik liever elke paar maanden een paar nieuwe van.
Alle reacties Link kopieren
Een paar keer per jaar een nieuwe bril?! Sorry maar is dat niet wat overdreven?
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een aantal "designer" brillen, waaronder een ray-ban, en dat is nog de de goedkoopste.

Hoe? Hard werken en sparen.
Een dure zonnebril voor af en toe zon in Nederland?

Zonde van het geld.

Kijk even op zwarte markt of braderien voor look a likes Rayban
Alle reacties Link kopieren
Of je man is opticien, dan krijg je hem tegen inkoops prijs
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon, sparen. En ik vind een 'dure' zonnebril het geld echt waard. Om de zoveel jaar koop ik een merk zonnebril en hiernaast koop ik elk jaar wel een goedkope zonnebril voor erbij.



De kwaliteit van een merk zonnebril vind ik veel beter. De goedkope zonnebril heb ik er bij voor bijvoorbeeld het strand en dagjes pretpark omdat ik dan niet altijd even zuinig met mijn zonnebril om ga.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Chanel van meer dan 300 euro waar ik al 5 jaar mee doe, verder koop ik zo nu en dan een goedkope van een euro of 6. Ik moet wel zeggen dat de Chanel vele malen lekkerder zit en hij ook veel fijne is voor mijn ogen.



Nep Ray Bans heb je echt overal, ik heb er zelfs een keer een gratis bij de Glamour gekregen. Helaas staan ze me niet...
Ik heb jarenlang goedkope zonnebrillen van de HEMA gedragen, maar aangezien ik door mijn contactlenzen nogal vaak een zonnebril draag tegen de felle zon vond ik het tijd worden voor een echt goede bril met UV-bescherming e.d.



Daarom heb ik 2 jaar geleden deze bril aangeschaft:

Bruine Ray Ban zonnebril



Aangezien het een tijdloze klassieke bril is die echt goede bescherming geeft vond ik het het geld meer dan waard.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 2 echte wayfarers, voor gespaard uiteraard. Maar ik heb er altijd 1 bij me. Netjes in het doosje en gebruik hem vaak. Ben er echt zuinig op. Heb ze beide nu 3 jaar en er zit geen krasje, niks op.



Ik heb ook goedkopere zonnebrilllen gehad. Dingen gingen vaak gauw kapot, nu was ik er vanwege de prijs ook niet echt zuinig mee. Ik vond het een investering maar ben blij dat ik hem wel heb gedaan. Vind het montuur erg stevig en fijn zitten. Merk wel degelijk verschil met een nepper. En omdat hij prijzig was ga ik er zuinig mee om en heb ik vaker de neiging om hem te pakken.
Alle reacties Link kopieren
Mijn rayban was voor 50% afgeprijsd, net na de zomer.. Ja bij een erkende winkel dus geen nepperd!!
Ik heb een Rayban Wayfarer en die is z'n geld meer dan waard. Voor je ogen is hij veel fijner en hij zit heerlijk. Veel beter dan zo'n goedkoop dingetje.
Rayban is zo duur niet hoor. Ga es in een willekeurige zonnebrilwinkel in Parijs of Londen kijken, ben je veeeeeeeeeul duurder uit.



Ik heb een Wayfarer en een Pilotenbril en zou geen andere

willen. Totaal niet vergelijkbaar met goedkope plastic meuk.



Goed glas, mooie vorm, service krijg je er ook bij. Goede UV-bescherming. Nee, ik zweer bij een goede zonnebril.
Alle reacties Link kopieren
100 is veel geld, maar voor een merk zonnebril is het absoluut niet veel geld.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb toen ik 16 was van mijn zakgeld en bijbaantje een fendi van 340 euro gekocht en die gebruik ik nog steeds. Ik ben gewoon zuinig op al mijn spullen en dan kan het wel eens een keertje.



Heb ook een vriendin met (veel te) rijke ouders die om de haverklap zulke dingen van haar ouders kreeg/krijgt. Niet alleen designer zonnebrillen maar ook tassen kleding en schoenen. Overigens nooit jaloers op geweest want ik ben opgevoed met het idee dat zo iemand niet beter is dan jij, maar zo komen die tieners er dus ook aan.
Ik heb altijd een dure zonnebril, hij moet op sterke gemaakt worden. Niets aan te doen helaas. Heb nu geloof ik ook een merk geloof ik, maar geen idee welke
Toen ik mijn ogen liet laseren, besloot ik ook meteen om een goede zonnebril te kopen. Ik wilde mijn ogen goed tegen fel zonlicht beschermen. Het werd een Michael Kors van zo'n 100 euro. Ik ga er nu het derde jaar mee in en ben er nog steeds blij mee. Als je een goede bril wilt hebben, dan valt die honderd euro nog mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog steeds rete blij met mijn gucci zonnebril. Zit mooi, staat leuk, goed glas, nog mooiere koker erbij gekregen (nou ja betaald)

ik deed ook altijd 2 weken met een goedkope zonnebril, raakte ze kwijt, liet ze overal slingeren, ging er op zitten, maar sinds ik mijn mooie "dure" bril heb, ben ik er heel zuinig op.

mijn kinderen kopen overigens op vakantie altijd zo'n nepperd, ik denk dat de meeste jonge mensen dat doen, ze lopen echt niet allemaal met een nieuwe originele.
Always look on the bright side of life
Ik ga voor de originele.Heb 4 designzonnebrillen in mijn la liggen,

echte,maar heb deze niet allemaal in een jaar gekocht.De eerste was een DKNY bril die ik ooit bij Schiphol afgeprijst heb gekocht,

danna een Calvin Klein zonnebril in hetzelfde jaar,maar die draag ik alleen met mijn jaren '70 kleding.



Een paar jaar geleden een Versacezonnebril van 220 Euro en dit jaar een Ralph Lauren zonnebril voor 154 Euro.De eerste 2 heb ik al heel lang en die zijn nu ook echt retro.Voorlopig dan geen zonnebril meer.Is wel fijn om te wisselen.Kleding en schoenen koop ik wel veel vaker,de ene keer goedkoop en de andere keer duur.Ben erg tevreden met mijn zonnebrillen.
Alle reacties Link kopieren
Ik verbaas me er ook wel een beetje over hoor, iedereen klaagt dat alles zo duur is en dat ze zo weinig te besteden hebben, maar ondertussen zie je als je door de stad loopt hordes - ook inderdaad middelbare scholieren - met Uggs en Raybans (of andere merken) lopen. Tja, dat is inderdaad duur en zo gaat je geld wel op.



Ik heb zelf vorig jaar een Rayban gekocht, hoofdreden was eigenlijk dat goedkope brillen mij voor geen meter staan. Ik heb een klein en smal hoofd en een zonnebril van de V&D, H&M of HEMA is een stuk groter en breder dan een Rayban - ziet er echt belachelijk uit. Ik ben overigens normaal ook vrij laks met m'n spullen en raakte ook om de haverklap zonnebrillen kwijt of ze gingen kapot. Maar met zo'n duur ding ben je automatisch wel een heel stuk zuiniger hoor, althans ik wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven