Mode & Beauty alle pijlers

ervaringen fillers Restylane & juvaderm

20-03-2013 18:13 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
ahh vrijdag is het dan zo ver, dan krijg ik mijn lippen opgevuld !!

ben heel benieuwt naar jullie ervaringen...

en de grote vraag hoe pijnlijk is het, en hoelang moet ik kluizenaar spelen??

3 weken geleden heb ik mijn neus -lippenplooi laten opvullen en dan beviel me heel goed,
Alle reacties Link kopieren
Foto van het resultaat lijkt me leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat gedaan, mijn bovenlip met Restylane, en ik heb ruim een week een enorme lip gehad en ook blauw! Alsof ik in elkaar geslagen was, haha! Daarna werd het mooi.



Ik wil het in de toekomst weer doen, met dat spul dat een jaar blijft zitten. Het is alleen rot inplannen, zo`n 1,5 week met zo`n lip.
HI!



Ik heb de kringen onder mijn ogen laten opvullen met Juvederm. Super tevreden!

Ik was erg jong toen ik er mee begon (19jr) dus mijn stofwisseling gaat snel, daardoor moet ik elk half jaar terug komen. Dat doe ik nog steeds heel trouw.



Ben je wat ouder, kun je er langer van genieten.



Het is niet fijn en een beetje raar omdat de huid op die plek erg dun is.

Meestal raken ze een ader waardoor je een blauw oog krijg. Maar dat trekt snel weg.



Aangezien jij je lippen laat doen zal dat wel meevallen. Je mag trouwens meteen make-up op doen. Eventueel om het te verbergen.



Succes!
Oja, vergeet niet je lip elke dag te masseren!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Juvederm in mijn lippen sinds 4 maart jl. Zag er zeker een week niet uit, leek wel een eend. (en scheet zeven kleuren) Na die week was ik toonbaar en na 2 weken was het echt mooi. Wel iets minder vol dan ik had gehoopt, maar dat zal wel zijn omdat ik mezelf iedere dag zie. Misschien dat ik het iets laat bijwerken over een paar weken (dan heb ik 2 weken vakantie, haha).



Pijnlijk was het eigenlijk wel, vooral in de bovenlip. En dat terwijl ik de max. verdoving had. De dagen erna had ik ook nog wel pijn en had ik 2 blauwe plekken.



Ben er verder superblij mee! Beetje vaseline erover, mooi! Succes alvast en geniet van het resultaat!!
Alle reacties Link kopieren
heeey bedankt voor jullie reacties!!

ik heb het laten doen, en moet zeggen dat het me enorm is meegevallen!! ik geef ff de kleine een hapje en dan reageer ik ff uitgebreid en een foto offcourse ±D
Alle reacties Link kopieren
quote:Blackwater schreef op 20 maart 2013 @ 19:04:

HI!



Ik heb de kringen onder mijn ogen laten opvullen met Juvederm. Super tevreden!

Ik was erg jong toen ik er mee begon (19jr) dus mijn stofwisseling gaat snel, daardoor moet ik elk half jaar terug komen. Dat doe ik nog steeds heel trouw.



Ben je wat ouder, kun je er langer van genieten.



Het is niet fijn en een beetje raar omdat de huid op die plek erg dun is.

Meestal raken ze een ader waardoor je een blauw oog krijg. Maar dat trekt snel weg.



Aangezien jij je lippen laat doen zal dat wel meevallen. Je mag trouwens meteen make-up op doen. Eventueel om het te verbergen.



Succes!Waar heb je het laten doen? Is het pijnlijk? Ik ben wel wat gewend maar een canule in je wang richting je wallen
Ik verbaas me er een beetje over dat hier nog geen kritische reacties zijn gekomen. Waarom laat een meisje van 19 haar gezicht opvullen? Ben je niet bang dat je zo'n eendenbekkie krijgt als al die Leco-vrouwen?
Ik denk niet dat je een "eendenbekkie' krijgt als je de kringen onder je ogen laat opvullen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit te denken; wie zijn dan toch die eendenbekvrouwen van leco?
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee! Hoe is het gegaan? Ik heb over twee weken een afspraak voor mijn bovenlip, zie er best wel tegenop ben ook bang dat het pijn doet!
Alle reacties Link kopieren
goeiemiddag,



ben ik weer,

gister toch nog pijn eraan gehad en best gezwollen,

maaar ik zal van het begin beginnen..±D

ik ben in belgie geweest, was ook heeel zenuwachtig en bang voor de pijn, hij heeft me eerst een paar verdoving spuitjes gegeven in de binnenkant van me lip denk stuk of 6 a8 die waren niet pijnlijk ( kun je vergelijken als tandartsspuitjes) het lijkt alsof je hele gezicht opgezwollen is hahah maar als je dan in de spiegel krijgt zie je nik!! heel raar gevoel haha dan na paar minuten vult hij ze en moet zeggen je voelt maar een beetje , maar niet dat je het pijnlijk kunt noemen.. daarna masseert hij ze in, 0,8 cc heeft hij gebruikt voor me lippen en de andere 0,2 cc heeft die nog in mijn mond-lippenplooi gespoten. hij begint rustig en als ik meer wil ga ik terug over 2 weken.. 1 cc juvaderm kost daar 220 euro ( als ik alleen in lippen had gedaan had ik 180 euro betaald.. ) de rit in de auto wel een beetje eende bek haha, maar was nog goed verdoofd, thuis aangekomen begon het steeds pijnlijker te worden en voelde knoebels die was ik weg het masseren maar deed pijn eind van de avond werd steeds dikker, en nu vanmorgen woww wat een resultaat !!! geen pijn meer en ben er apen trots op !!!!



ik heb verschillende fotos gemaakt voor en na , het s,avonds en maak dalijk ene van nu ! ben benieuwt wat jullie van het resultaat vinden :D
Alle reacties Link kopieren
@ boterbloem : 1,5 week :O ohjeee heb je binnen kunnen blijven en heb je het mensen verteld of voor je zelf gehouden ? moet zeggen heb geen blauwe plekken of niks.. tot nu toe dan.



@ blackwater: ik voel nog wel wat knoebeltjes maar moet ik blijven masseren en hoevaak per dag ? moeten ze helemaal weg gaan ?



@ tante jo : daar ben ik dus nu ook bang voor dat ik het dalijk te weinig vind hihi , na hoelang is de zwelling weg dat je weet wat het definitieve resultaat is ??
Alle reacties Link kopieren
quote:betjebig schreef op 22 maart 2013 @ 20:10:

Ik verbaas me er een beetje over dat hier nog geen kritische reacties zijn gekomen. Waarom laat een meisje van 19 haar gezicht opvullen? Ben je niet bang dat je zo'n eendenbekkie krijgt als al die Leco-vrouwen?





wat maakt het uit hoe oud je bent ? of beter gezegd hoe jong ??

ik vind het goed dat ze het heeft gedaan, als ze er nu een stuk zelfverzekerder door is geworden!!! ik zit al mijn hele leven met mijn neus-lippen plooi en daarbij had ik ook nog eens de marionettenlijnen, verschrikkelijk !! lachte niet op foto ( leek zo,n praatpop als ik lachte ) deed mijn hand voor me mond als ik lachte... nu ik het heb gedaan vraag ik me af waar ik op heb gewacht al die jaren ! ik voel me goed ben zelfverzekerder geworden ! en ja de lippen was dan een schoonheids kwestie
Alle reacties Link kopieren
de foto,s staan bij mijn profiel , kreeg ze anders niet geupload.. kon maar 4 ... die van vandaag doe ik strax
quote:givani schreef op 23 maart 2013 @ 13:01:

[...]





wat maakt het uit hoe oud je bent ? of beter gezegd hoe jong ??

ik vind het goed dat ze het heeft gedaan, als ze er nu een stuk zelfverzekerder door is geworden!!! ik zit al mijn hele leven met mijn neus-lippen plooi en daarbij had ik ook nog eens de marionettenlijnen, verschrikkelijk !! lachte niet op foto ( leek zo,n praatpop als ik lachte ) deed mijn hand voor me mond als ik lachte... nu ik het heb gedaan vraag ik me af waar ik op heb gewacht al die jaren ! ik voel me goed ben zelfverzekerder geworden ! en ja de lippen was dan een schoonheids kwestieVan mij mag iedereen doen wat hij zelf wil, maar ik vind het vreselijk zonde van zo'n jong gezicht. Op je 19e heb je nog alle natuurlijke vulling, en ik denk echt dat de meeste mensen opgespoten lippen niet mooier vinden. Bovendien, als je twee van die lijnen (ik kan me er iets bij voorstellen want mijn dochter heeft ze ook, en ik vind het juist een pluspunt) al erg vindt, berg je dan maar als je 30+ bent en de boel serieus gaat rimpelen en uitzakken. Ik had als twintiger ook een heleboel complexen, maar als ik nu terugkijk naar foto's van toen vind ik dat ik er meer dan prima uit zag. Ik hoop dat ik over 15 jaar ook zo terugkijk naar foto's van mezelf van nu
Alle reacties Link kopieren
quote:betjebig schreef op 23 maart 2013 @ 19:10:

[...]



Van mij mag iedereen doen wat hij zelf wil, maar ik vind het vreselijk zonde van zo'n jong gezicht. Op je 19e heb je nog alle natuurlijke vulling, en ik denk echt dat de meeste mensen opgespoten lippen niet mooier vinden. Bovendien, als je twee van die lijnen (ik kan me er iets bij voorstellen want mijn dochter heeft ze ook, en ik vind het juist een pluspunt) al erg vindt, berg je dan maar als je 30+ bent en de boel serieus gaat rimpelen en uitzakken. Ik had als twintiger ook een heleboel complexen, maar als ik nu terugkijk naar foto's van toen vind ik dat ik er meer dan prima uit zag. Ik hoop dat ik over 15 jaar ook zo terugkijk naar foto's van mezelf van nu





Maar niet iedereen die 19 is heeft een mooi gave strakke huid , en waarom zonde, ik vind dat het gewoon kleine correcties zijn wat andere mensen waarschijnlijk niet eens opvalt maar als je er zelf zo ongelooflijk blij mee bent , why not ? en of mensen opgespoten lippen mooi vinden of niet.. denk dat het de kunst is om het natuurlijk te houden en daarbij heb ik het puur voor mezelf gedaan, en niemand die ervan weet maar mijn zelfvertrouwen is op en top , en wat de neus lippen lijn betreft.. iedereen heeft het de een erger als de ander maar in combinatie met marionettelijnen ik vond het verschrikkelijk..

maar goed ieder zijn mening natuurlijk, ik zou zeggen doen !!
een eendenbek, waarom wil je dat?
Alle reacties Link kopieren
oja en ik heb het juist andersom hoe ouder ik word hoe beter ik me begin te voelen juist doordat ik durf aan te pakken wat me jaren dwarszit
Alle reacties Link kopieren
wie heeft het hier over eendenbek ? ik praat over mooie vollere lippen sabbaticalmeds
Alle reacties Link kopieren
Waar heb je het gedaan precies? In NL vragen ze prijzen rond de 450 voor opvullen van lippen.



Ik had ook echt geen eendebek hoor, altijd die oordelen op zo`n rotte manier. Pff.
Alle reacties Link kopieren
in belgie helchteren houthalen , bij dr. n verhelle , lijkt wel of ze stuk kleiner zijn geworden hihi ij het liefste nu erheen erg he !
Alle reacties Link kopieren
@Givani: Na 2,5 week was het resultaat definitief. Het ziet er heel natuurlijk uit, ben er echt blij mee. Maar er mag nog wel iets meer in vind ik. Helaas moet ik dan tot half mei wachten want dan ben ik een paar weken vrij. Anders loop ik voor l*l en weer die smoezen, daar trapt niemand meer in denk ik, haha.
Alle reacties Link kopieren
quote:winkelfanaat schreef op 22 maart 2013 @ 20:09:

[...]



Waar heb je het laten doen? Is het pijnlijk? Ik ben wel wat gewend maar een canule in je wang richting je wallen



Ik laat ook ieder jaar de kringen onder mijn ogen opvullen met een filler. Het is een beetje een vreemd gevoel, maar het doet totaal geen pijn. Je voelt een klein prikje, en daarna voel je de vloeistof/gel onder je huid verspreiden. Daarna even aandrukken met je vingers en that's it.



@Blackwater: ik ben benieuwd waar jij dit laat doen en wat je ervoor moet betalen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven