Mode & Beauty alle pijlers

Goedkope trouwringen

31-05-2013 15:45 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-10-2016 16:38
Reden: spam
% gewijzigd
Het klinkt misschien heel 'duh', maar: www.goedkopetrouwringen.nl



Daar komen onze ringen, waar ik nog steeds erg blij mee ben, ook vandaan. We waren rond de 50 euro kwijt voor twee ringen. Dat waren toevallig bijna de goedkoopste, omdat ik geen behoefte had aan duurdere materialen of steentjes of zo, en met mijn kleine handjes graag een dunne ring wilde. Een paar jaar geleden stuurden ze nog gratis van die meetdingen te leen als service, en de ringen waren er ook best snel.
quote:lilalinda schreef op 31 mei 2013 @ 17:10:

Wij hebben, voor het gebaar, simpele trouwringen bij siebel gekocht. Wren voor 150 euro klaar (voor 2 ringen)Ik zou dit doen. Gefeliciteerd en veel plezier met je bruiloft TO.
Alle reacties Link kopieren
quote:ellemiekje schreef op 31 mei 2013 @ 16:20:

Alvast gefeliciteerd!

Onze trouwringen komen van www.trendjuwelier.nl

In 'onze tijd' hadden ze daar leuke setjes! Wij hebben een setje gekocht dat we bij een juwelier in het dorp gezien hadden, en hebben er bij trend uiteindelijk 2x minder voor betaald



Wij hebben dus wel online besteld, maar dat was niet erg, omdat we de ring natuurlijk al elders hadden gezien. We kregen een ringensetje waarmee je makkelijk je maat kon bepalen. Hartstikke tevreden over!



(edit: wij hebben deze ringen http://www.trendjuwelier. ... ngaktie-9-krt-r401908.htm )



Wij hebben onze ringen ook gekocht bij Trendjuweliers, maar zijn gewoon naar de winkel gegaan.



Echt super, supertevreden!! Werkelijk! Heel speciaal, de tekst is niet gegraveerd maar meegegoten, is zo mooi! En je kunt zelf je ring ontwerpen, of een bestaand ontwerp aanpassen, het kan allemaal en ze zijn echt niet duur.



Ook ervaring bij 123 gold, daar zijn we namelijk eerst heengegaan, voor Trend. Maar gillend weggerend. Ze willen je daar in een achterlijk protocolletje stoppen dat je eerst langs de vitrines moet lopen (ook als je zegt dat je op de website een aantal gezien hebt die je wil zien en niet op zoek bent naar een standaard setje), en vervolgens gaat de verkoopster je een 'Prosecootje' aanbieden.

Bleh, heel nep allemaal, echt zo commercieel.
Alle reacties Link kopieren
Je kan ook iets anders dan wat metaal kopen. Een ring voegt immers niks toe aan liefde tussen twee personen. Commercie verdient natuurlijk goed aan dit rare culturele verschijnsel.
Life is fun. Live it.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zebraa schreef op 08 oktober 2016 @ 15:08:

Je kan ook iets anders dan wat metaal kopen. Een ring voegt immers niks toe aan liefde tussen twee personen.



Klopt hoor, ik ken best veel mensen zonder ring, of een tattoo ipv ring. Een ring is zeker geen must. Natuurlijk zit de liefde niet in de ringen.



Maar vergeet niet dat trouwringen een eeuwenoude traditie is, wereldwijd. Alleen daarom al, en iets tastbaars als teken van de liefde en je relatie vinden veel mensen ringen juist een heel mooi symbool.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie nu je laatste toevoeging: nou en?!
We hebben wit gouden ringen van Anjer. Ons budget was 1000 gulden, dat had ik ooit van mijn grootouders gekregen.

Ze hebben zelf nooit ringen gehad wegens gebrek aan geld en wilde graag dit geld ervoor gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben stalen trouwringen van Xen..en niet gekozen vanwege de prijs, maar omdat we deze het mooiste vonden. Maar ze kosten bij elkaar iets van 300-400 euro.

Maar misschien moet je op zoek gaan naar mooie ringen, zonder 'trouw' ervoor.
Ozo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven