Mode & Beauty alle pijlers

Grote maat trouwjurk

06-08-2013 11:53 112 berichten
Alle reacties Link kopieren
mijn zus gaat trouwen volgend jaar en een trouwjurk is voor haar heel lastig omdat ze best een dikkertje is. bij 1.70 weegt ze zo'n 85 kilo.

Na vier zwangerschappen dikke buik en door leeftijd kwabbelarmen. ze is ten einde raad.



wat zouden jullie aanraden qua trouwjurk? liefst met foto, ik wil haar graag wat opvrolijken



alvast heel erg bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Noem haar in haar gezicht dikkertje, dan zal ze blij zijn dat ze geen contact meer met je hoeft te hebben. Gadverdamme zeg.
Ik ben niet zo'n ster in inschatten, maar 1.70 en 85 kilo is toch niet dramatisch?



Mooie jurk: http://topvintage.nl/nl/v ... swing-dress-wedding-dress
Alle reacties Link kopieren
Eens, als haar omgeving ophoud haar 'dikkertje met kwabbelarmen' te noemen, dat helpt.
Best een dikkertje? Kwabbelarmen? Mag toch hopen dat je in het echt wat vriendelijker spreekt over haar.
Alle reacties Link kopieren
Laat haar gewoon naar een bruidsshop gaan. Er zijn genoeg volle vrouwen die gewoon trouwen hoor.
Alle reacties Link kopieren
Doe even normaal zeg. Je doet alsof ze 125 k weegt.

Dan wordt het inderdaad lastig om een jurk te kopen.



85 kg bij 1.70 is echt niet extreem dan kan je gewoon een leuke jurk uitzoeken bij een standaard bruidsmode winkel.



Ja ze heeft overgewicht maar nu ook weer niet zo veel dat ze door jou een minderwaardigheidscomplex aangepraat moet worden.

Leuke zus ben jij. NOT
Alle reacties Link kopieren
Wat ben jij een zuur wijf zeg TO. Volgens mij ben je gewoon stikjaloers dat jouw zus gaat trouwen. Misschien iets minder denigrerend doen? Jij zal ook vast niet perfect zijn....
There's only one difference between tattooed and non-tattooed people: people with tattoos don't give a shit you don't have tattoos!
Alle reacties Link kopieren
Jij gaat vast een leuk ABC-tje opzeggen op de bruiloft. Je klinkt als een gezellige zus.
Alle reacties Link kopieren
Haha...en ik denken dat je advies over een winkel/atelier wilde. Die heb ik namelijk wel (www.anastasi.nl)....durf nu zelf geen foto meer te plaatsen van mijn jurk. Ik ben 1.75 en was toen ik trouwde 110 kg. Toch vond ik dat ik er super uitzag...maar daar denk jij misschien heel anders over....



En ik sluit me aan bij mijn voorfangers, hopelijk ben je tegen je zus iets aardiger....
Alle reacties Link kopieren
ze zit nu naast me en ook haar mond valt open.

ze heeft maat 46-48, taille is 96 cm, onderkant borst 92, lastig dus.



ik lees hier vaak mee en zie dan goeie tips voorbij komen. dit had ik niet verwacht.
Alle reacties Link kopieren
Met die maten een dikkertje? Buikjes zie ik ook wel eens bij slanke dames. En hou deze opmerkingen alsjeblieft voor je als je haar wil opvrolijken....
Ik was 85 kilo bij een lengte van 1.69 meter. Toen had ik maatje 42. Dat is een hele normale maat, die zelfs niet eens verkocht wordt in de winkels speciaal voor grote maten. Misschien moet je eens langs de opticien, want je ziet dingen duidelijk niet in het juiste perspectief!
Alle reacties Link kopieren
nou zeg jullie gaan lekker los.

ze zit hier notabene naast me en vind zichzelf echt echt een dikkertje. we zijn hartstikke close met elkaar en ik vindhaar super lief en zij mij ook.



en ik vind haar prachtgi!!!
Alle reacties Link kopieren
Trouwens, ik vind meestal echt dat vollere bruidjes er fantastisch uitzien in trouwjurk!
Alle reacties Link kopieren
Zo'n jurk kan een buikje echt wel verdoezelen, verder zijn kanten mouwen een mooie oplossing om je armen wat op te halen. Ik vind trouwens wat je zegt helemaal niet zo gek onvriendelijk, ik kan je intonatie zo niet inschatten. Kwabbelarmen is toch niet zo gek? En die buik kan toch ook gewoon dik zijn? Zie niet in waarom je het beestje niet bij zijn naam mag noemen...
Alle reacties Link kopieren
quote:ElleMony schreef op 06 augustus 2013 @ 12:03:

ze zit nu naast me en ook haar mond valt open.

Waar valt haar mond van open? Van jouw openingspost?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet wat jullie taalgebruik onderling is......

Je beschrijving komt wat ongelukkig over zullen we maar zeggen.

Waarom is ze ten einde raad? Al zoveel afgelopen en niks kunnen vinden.

Er zijn wel heel veel strapless jurken tegenwoordig of met blote armen.

Wanneer je de boven armen wilt camoufleren is een kort bijpassend vestje altijd mooi of een bolero met mouw.

Maar dat zal toch wel te vinden zijn in een bruidsmodezaak?
quote:ElleMony schreef op 06 augustus 2013 @ 12:03:

ze zit nu naast me en ook haar mond valt open.

ze heeft maat 46-48, taille is 96 cm, onderkant borst 92, lastig dus.



ik lees hier vaak mee en zie dan goeie tips voorbij komen. dit had ik niet verwacht.Gezien mijn eerdere reactie, snap ik daar niets van. Maar goed, bij een figuur dat om de middel zwaarder is dan rond de borsten, staat een A-lijn modelletje vaak mooi.
Alle reacties Link kopieren
Overigens kun je in iedere maat een prachite bruid zijn. Dit vind ik een mooie oplossing voor minder charmante bovenarmen:









Is ze al naar een gewone bruidsmodezaak geweest? Met dit gewicht en deze lengte moet dat prima kunnen.
Alle reacties Link kopieren
quote:ElleMony schreef op 06 augustus 2013 @ 12:04:

nou zeg jullie gaan lekker los.





en ik vind haar prachtgi!!!



Goh, in je openingspost rep je over ''dikke buik'' ''kwabbelarmen'' en ''dikkerdje''. Komt inderdaad er gemeend over, dat je haar prachtig vind.



There's only one difference between tattooed and non-tattooed people: people with tattoos don't give a shit you don't have tattoos!
Alle reacties Link kopieren
quote:ElleMony schreef op 06 augustus 2013 @ 12:04:

nou zeg jullie gaan lekker los.

ze zit hier notabene naast me en vind zichzelf echt echt een dikkertje. we zijn hartstikke close met elkaar en ik vindhaar super lief en zij mij ook.



en ik vind haar prachtgi!!!



Haha....lezen wij jouw OP toch iets anders dan je bedoelde. Niets van aantrekken zolang jullie samen weten hoe het zit!!



En check de site die ik net postte. Daar staan real life bruidjes op die zwaarder dan jouw zus zijn.



Veel plezier met de jurkenjacht!
Alle reacties Link kopieren
Wat een trollverhaal.



Nee, als 'dikkerdje' zie je er niet uit als Doutzen Kroes in een trouwjurk. Maar er komen maar weinig Doutzen's bij bruidsmodezaken, dus dit topic is totaal overbodig.
Alle reacties Link kopieren
He zus als je er werkelijk naast zit.

Kom eens voor je zelf op en laat je door je familie niet langer een dikkerdje noemen met kwabber armen en een dikke buik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven