Mode & Beauty alle pijlers

Grote maat trouwjurk

06-08-2013 11:53 112 berichten
Alle reacties Link kopieren
mijn zus gaat trouwen volgend jaar en een trouwjurk is voor haar heel lastig omdat ze best een dikkertje is. bij 1.70 weegt ze zo'n 85 kilo.

Na vier zwangerschappen dikke buik en door leeftijd kwabbelarmen. ze is ten einde raad.



wat zouden jullie aanraden qua trouwjurk? liefst met foto, ik wil haar graag wat opvrolijken



alvast heel erg bedankt.
Volgens mij zoekt TO gewoon een trouwjurk voor zichzelf en heeft ze het verhaal gewoon een beetje aangepast, vandaar dat taalgebruik. Altijd makkelijker om zo over jezelf te praten, toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:ElleMony schreef op 06 augustus 2013 @ 12:20:

[...]



dank voor je reactie en fijn dat je door m'n taalgebruik heen kunt kijken. de bedoelingen zijn goed.



strapless is lastig, ze heeft zware borsten (ojee, ze fluistert nu hangtieten in m'n oor maar dat laat ik maar voor wat het is) en zal dus aan een corset moeten bij strapless. en gezien haar maten (haar taille is breder dan haar borstkas) is dit een uitdaging



Haha zie je maar weer hoe snel communicatie mis gaat alleen schrijvend...

Ik bedoelde juist dat je deze modelen nu veel ziet en dat dat niet handig is bij een voller figuur..... :-)

Misschien korte mouw en een mooi kanten bolero voor over de bovenarm.

Dat is wat er eigenlijk had moeten staan.

Ik moet met mijn cupje f ook niet aan strapless denken, word iedereen zeeziek :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikje86 schreef op 06 augustus 2013 @ 12:31:

Ik denk ook dat ze wel iets meer weegt dat 85kilo, of houd ze lucht vast ofzo in haar lichaam om aan die maat 46 te komen?haar taille is de dealbreaker.
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens op de site van Leijten creations... Die hebben fantastische creaties en alle jurken zijn verkrijgbaar tot zeker maat 50.

Veel bruidsmodezaken verkopen dit merk.



Welke regio wonen jullie?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
2x
anoniem_159613 wijzigde dit bericht op 06-08-2013 12:35
Reden: Dubbel
% gewijzigd
quote:ElleMony schreef op 06 augustus 2013 @ 12:20:

[...]



strapless is lastig, ze heeft zware borsten (ojee, ze fluistert nu hangtieten in m'n oor maar dat laat ik maar voor wat het is) en zal dus aan een corset moeten bij strapless. en gezien haar maten (haar taille is breder dan haar borstkas) is dit een uitdaging



Je hoeft niet perse te kiezen voor een jurk met corset, je kunt ook een corset onder ongeacht welk model jurk dragen.



Sowieso zou ik aanraden om extra veel aandacht te besteden aan de lingerie/onderkleding. Juist dat kan een doorslaggevend effect hebben op hoe de jurk valt.
Alle reacties Link kopieren
quote:sassie67 schreef op 06 augustus 2013 @ 12:32:

[...]





Haha zie je maar weer hoe snel communicatie mis gaat alleen schrijvend...

Ik bedoelde juist dat je deze modelen nu veel ziet en dat dat niet handig is bij een voller figuur..... :-)

Misschien korte mouw en een mooi kanten bolero voor over de bovenarm.

Dat is wat er eigenlijk had moeten staan.

Ik moet met mijn cupje f ook niet aan strapless denken, word iedereen zeeziek :-)

is communiceren op papier niet m;'n sterkste kant nee.

en je ziet inderdaad echt ontzettend veel strapless.



inmiddels wel een mooi kanten bolerootje gezien op internet. dat biedt opties.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik wil je wel een foto mailen... Niet lachen dan he? Ik heb hem namelijk gemaakt op mijn trouwdag dit jaar.. Zit zo'n 40 kg verschil in..

Geef je mailadres maar even..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
@zusenzoo... Knop om, veel heel veel sporten, eetpatroon drastisch aanpakken en trots zijn op iedere kilo die er af is...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
quote:biol schreef op 06 augustus 2013 @ 12:33:

Kijk eens op de site van Leijten creations... Die hebben fantastische creaties en alle jurken zijn verkrijgbaar tot zeker maat 50.

Veel bruidsmodezaken verkopen dit merk.



Welke regio wonen jullie?

helemaal in het zuiden. ook niet heel handig. Leijten hadden we ook al gevonden.



er zijn best veel sites met jurken voor grotere maten maar de real life versies zie je dan niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:biol schreef op 06 augustus 2013 @ 12:35:

Ja ik wil je wel een foto mailen... Niet lachen dan he? Ik heb hem namelijk gemaakt op mijn trouwdag dit jaar.. Zit zo'n 40 kg verschil in..

Geef je mailadres maar even..wow dat is nogal wat. dorry88@hotmail.nl en ik zou niet durven lachen!
Alle reacties Link kopieren
quote:sassie67 schreef op 06 augustus 2013 @ 12:32:

[...]





Haha zie je maar weer hoe snel communicatie mis gaat alleen schrijvend...

Ik bedoelde juist dat je deze modelen nu veel ziet en dat dat niet handig is bij een voller figuur..... :-)

Misschien korte mouw en een mooi kanten bolero voor over de bovenarm.

Dat is wat er eigenlijk had moeten staan.

Ik moet met mijn cupje f ook niet aan strapless denken, word iedereen zeeziek :-)Haha, ik vraag me nu af of mijn gasten het wel meenden dat ze me er goed uit vonden zien....veel te zwaar en een halterjurk met diep decollete.
Alle reacties Link kopieren
Geef je mail ff dan mail ik gelijk wat foto's naar je!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Killerlegs.. al eens aan een kortere jurk gedacht?







Alle reacties Link kopieren
Mijn jurk is ook te koop hoor, mocht ze daar interesse in hebben
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
quote:NummerZoveel schreef op 06 augustus 2013 @ 12:34:

[...]





Je hoeft niet perse te kiezen voor een jurk met corset, je kunt ook een corset onder ongeacht welk model jurk dragen.



Sowieso zou ik aanraden om extra veel aandacht te besteden aan de lingerie/onderkleding. Juist dat kan een doorslaggevend effect hebben op hoe de jurk valt.daarover wilde ik hierna advies vragen maar durf niet meer zo goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mevrouwdekees schreef op 06 augustus 2013 @ 12:40:

Killerlegs.. al eens aan een kortere jurk gedacht?



[img]http://goeswedding.com/photos/Tea-Lengt ... Raquel.jpg[/img]



[img]http://www.dododresses.com/images/sampl ... %20B25.jpg[/img]

die bovenste vindt ze super. ze lijkt er zelfs op (zeg ik, niet zij).



eerlijk gezegd was een kortere jurk nog geen optie. nu wel.
Alle reacties Link kopieren
Ellemoney, kunnen wel allemaal commentaar op je hebben, maar jij wil alleen maar plezier om met je zus een jurk uit te zoeken. Deze site is ook gericht op wat vollere vrouwen en zitten hele leuke tussen:



http://www.aryanfashion.nl/c-944441/gro ... ouwjurken/



P.s ( ik woog 105 kilo en maakte mijzelf altijd maar belachlijk dat ik zwangere buik had enzo, dat is beter dat ik het zelf zeg, dat maakt minder onzeker dan dat mensen het '' denken'' )
Alle reacties Link kopieren
quote:biol schreef op 06 augustus 2013 @ 12:40:

Mijn jurk is ook te koop hoor, mocht ze daar interesse in hebben ik laat he je weten!
De A is van Akelig, want zo praat ik over jou

De B is van BMI, want dat van jou is veel te hoog

De C is van controle over je eetgedrag

De D is van dikkerdje...

De E is van eten...

De F is van Fat op je bovenbenen

De G is van gezond gewicht

De H....



Wie maakt t af? ;)

Wij helpen je wel, hoor TO! Hihi
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbenanoniem1991 schreef op 06 augustus 2013 @ 12:43:

Ellemoney, kunnen wel allemaal commentaar op je hebben, maar jij wil alleen maar plezier om met je zus een jurk uit te zoeken. Deze site is ook gericht op wat vollere vrouwen en zitten hele leuke tussen:



http://www.aryanfashion.nl/c-944441/gro ... ouwjurken/



P.s ( ik woog 105 kilo en maakte mijzelf altijd maar belachlijk dat ik zwangere buik had enzo, dat is beter dat ik het zelf zeg, dat maakt minder onzeker dan dat mensen het '' denken'' )wat een leuke site!
Alle reacties Link kopieren
Kies voor eronder inderdaad een goed passende lingerie.

Ik had een torselet die echt perfect zat en mijn trouwjurk daardoor veel mooier aansloot.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Je hebt mail trouwens!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
quote:ElleMony schreef op 06 augustus 2013 @ 12:16:

[...]



ga je lekker?

fyi maat 46 kun je echt niet in een normale bruidswinkel passen.



en ja ik ben een super leuke zus die erg met haar meeleeft.





natuurlijk kun je wel naar een normale bruidswinkel!

Mijn zus is 1,70 en ongeveer 100 kilo en die heeft gewoon in een normale winkel een jurk uitgekozen.

De jurk die zij wilde passen kwam zelf net van de catwalk en die was er dus alleen in maatje 38. De verkoopsters hebben gewoon geholpen om de jurk (met open rug) toch aan te krijgen voor een eerste indruk. Daarna hebben we foto's gemaakt waarbij we de jurk voor en achter mijn zus vast hielden om te zien hoe het zou worden. Vervolgens is de jurk gewoon in een maat 44-46 besteld en hij is prachtig!



En als je er onzeker over bent, kun je toch gewoon eens wat winkels bellen? Om te vragen of ze ook grotere pasmodellen hebben? En als je zelfs al een specifieke jurk hebt gezien, kun je zelfs vragen of ze die voor je in huis willen halen in een zo groot mogelijke maat op de dag dat je komt passen.
Alle reacties Link kopieren
quote:NummerZoveel schreef op 06 augustus 2013 @ 12:34:

[...]





Je hoeft niet perse te kiezen voor een jurk met corset, je kunt ook een corset onder ongeacht welk model jurk dragen.



Sowieso zou ik aanraden om extra veel aandacht te besteden aan de lingerie/onderkleding. Juist dat kan een doorslaggevend effect hebben op hoe de jurk valt.Dit dus.. ik heb maat 38 (65 kilo bij 1,70) en zelfs ik krijg van de coupeuse een corset en corrigerend ondergoed onder mn jurk, omdat dat gewoon mooier staat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven