Mode & Beauty alle pijlers

stoppen met make-up dragen

06-01-2014 20:28 425 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb altijd wel make-up gedragen, maar het valt me toch steeds meer op dat je het bij heel veel mensen ontzettend goed ziet zitten, en had zo het gevoel bij mij ook dus heb er voor gekozen ermee te stoppen. voel me best kaal maar opzich wel fijn. voelen jullie je ook fijn als je natural bent? x
Nope, ik zie er niet uit zonder oogschaduw en mascara.
En dat je het ziet zitten is nou net de bedoeling.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag zelden make up. Voel me dan ook niet kaal, eerder snel opgedirkt met wel make up op.

Vaak vind ik make up ook niet zo mooi bij anderen, pure schoonheid spreekt me meer aan.
Alle reacties Link kopieren
Nee.
Ik voel me best prima als ik naturel ga, en dat doe ik vaak, omdat ik graag wat langer in mijn bed blijf liggen. Maar voor een avondje weg, etentje, feestje, of op een dag dat ik later naar school moet doe ik altijd eye-liner, mascara op en werk ik mijn wenkbrauwen bij.



Foundation, blusher etc doe ik niet aan, heb een prima huid van mezelf.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag maximaal mascara en lippenstift. En dat niet eens elke dag. Dus neuh ik geloof niet dat ik me "naakt" voel zonder.
Alle reacties Link kopieren
jaa ik vind met mascara/oogpotlood etc niks mis maar het gaat vooral om de foundation poeder etc, ik zie zelden meisjes bij wie je het niet ziet of amper. vooral vriendinnen van mij plamuren op elk moedervlekje een laag foundation en dat vind ik toch echt afschuwelijk
Ik draag lang niet altijd makeup, voel me dan prima, maar vind het ook wel leuk om me een beetje op te tutten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Suze02 schreef op 06 januari 2014 @ 20:30:

En dat je het ziet zitten is nou net de bedoeling.ik heb het meer over de foundation enzo snap dat je mascara hoort te zien ja hahah
Alle reacties Link kopieren
quote:onipaa schreef op 06 januari 2014 @ 20:36:

Ik draag lang niet altijd makeup, voel me dan prima, maar vind het ook wel leuk om me een beetje op te tutten.ja dat dan wel, vooral bij een etentje of feestje vind ik het wel leuk
Alle reacties Link kopieren
Dan lijk ik 16, ipv bijna 26.... Nee dus
Alle reacties Link kopieren
Bedoel je foundation? Dat vind ik zelf nooit mooi staan, je ziet het altijd, die cakelaag. Ik gebruik het nooit, wel mascara, wenkbrauwpoeder en lipstick. That's it, zonder voel ik me wel heel kaal ja.
Alle reacties Link kopieren
quote:arpeggio schreef op 06 januari 2014 @ 20:40:

Bedoel je foundation? Dat vind ik zelf nooit mooi staan, je ziet het altijd, die cakelaag. Ik gebruik het nooit, wel mascara, wenkbrauwpoeder en lipstick. That's it, zonder voel ik me wel heel kaal ja.ja de foundation ja! , ik heb helemaal geen mooie huid van mezelf nja hier en daar rood plekje en puistje maar vind dat toch minder erg als het natural is haha ;d
Oh, we hebben het over plamuur. Dat is jasses, dat gebruikt ik niet.



En degene die geen mascara gebruiken: probeer het eens. Ik beloof een direct resultaat. Van mascara knapt iedereen op.
Ik werk alleen rode plekje bij, soms een wal en wat lichte poeder. En eyeliner en mascara op.. is wat anders dan plamuren.



Maar als jij je echte helemaal naturel lekker voelt, prima toch?



Ik vind vaak onverzorgd ogen, maar misschien omdat de naturel moeders/ vrouwen die ik ken ook voor de rest weinig aan zich zelf doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag nooit make up. Ik word er niet mooier van.

Integendeel zelfs.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Ja, foundation vind ik ook lelijk. Draag het nooit.
I believe in good
Ik doe alleen ooglijntjes, m'n gezicht heb ik nooit dichtgeplamuurd, dat kan volgens mij nooit goed zijn voor je huid als je je porieen volsmeert
Alle reacties Link kopieren
quote:loveeeex schreef op maandag 06 januari 2014 20:42 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="arpeggio in "stoppen met make-up dragen"" class="messagelink">arpeggio schreef op 06 januari 2014 @ 20:40</a>:</b>

Bedoel je foundation? Dat vind ik zelf nooit mooi staan, je ziet het altijd, die cakelaag. Ik gebruik het nooit, wel mascara, wenkbrauwpoeder en lipstick. That's it, zonder voel ik me wel heel kaal ja.</div></blockquote>ja de foundation ja! , ik heb helemaal geen mooie huid van mezelf nja hier en daar rood plekje en puistje maar vind dat toch minder erg als het natural is haha ;d Mensen die de juiste kleur foundation kiezen en het goed op kunnen brengen, zien er niet uit alsof ze een enorme pancakelaag ophebben. Je ziet het niet zitten en het laat je huid egaler lijken. Ik moet er echter wel de tijd voor nemen, vandaar dat ik het niet elke dag opdoe. En het lijkt me ook niet goed voor de huid om elke dag foundation op te hebben. Wel draag ik altijd mascara, eyeliner en lippenstift. Voel me naakt zonder
Some flies are too awesome for the wall
Ik heb een wenkbrauw-mascara, ga met een highlighter over mijn ooglid (alleen langs mijn wimpers), gebruik verder geen mascara. Wel standaard lippenstift of gloss en als ik niet goed geslapen heb gebruik ik een primer.



Bijna naturel dus. En standaard een fijn parfum. Nog nooit commentaar op gehad .



Alleen als we een feestje ofzo hebben maak ik er wel wat meer werk van.
Alle reacties Link kopieren
Voelde me jarenlang beter zonder make-up, toen dus nauwelijks gedragen. Inmiddels ben ik niet meer zo mooi naturel, als ik niets op doe vragen mensen of ik ziek ben. Dus nee, voel me niet zo prettig zonder. Maar gebruik maar heel weinig hoor, net genoeg voor een gezonde naturel look.
Alle reacties Link kopieren
Grappig, ik draag juist wel dagelijks meestal een laagje bb-cream, met wat foundation op de benodigde plaatsen (onder de ogen, rode vlekjes, puistjes).



En een cakelaag is het echt niet, juiste foundation met de juiste kleur. Prima. Niet teveel afpoederen.



En verder juist niets.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag zelden make-up, enkel bij speciale gelegenheden. Vind persoonlijk dat ik er naturel ook best goed uitzie, al denken andere mensen daar misschien anders over. Voordeel is dat ik nooit kan voorhebben dat partner zich doodschrikt als hij mij 's morgens zonder make-up ziet aangezien ik het overdag en 's avonds ook meestal niet op heb.
Als je een goede kleur foundation hebt, en je brengt het goed aan, zie je het niet zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven