Mode & Beauty alle pijlers

Wat doe ik aan op een Marokkaanse bruiloft?

12-05-2014 17:35 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over een 1,5 maand gaat een marokkaanse collega trouwen.

Ik ben van 18:00 tot 01:00 uitgenodigd.



Ik heb gegoogled naar kleding die je op een marokkaanse bruiloft aan kan doen, maar ik kom er niet uit.

Ik heb een aantal korte jurkjes, maar ik denk dat deze te kort zijn (boven de knie) en om in een spijkerbroek te komen lijkt me ook niks.



Heeft iemand een idee wat gepast is qua kleding en schoenen?
I've got nothing to do today but smile.
Alle reacties Link kopieren
Heb er ook nog wat te huur of mag ik dat hier niet zeggen?
Alle reacties Link kopieren
quote:meestmistig schreef op 13 mei 2014 @ 23:24:

Iemoos, gescheiden leuk? Nou gezellig man aan de ene kant, ik tussen de vrouwen, elkaar steeds sms'en of kind opgevangen kan worden. En dan bij het "tussenschot" allemaal neefjes en neven die zich afvragen waar die blonde toch bij hoort. Enig Oh, ik stel mij daar een hele afdeling collega's bij voor zonder partner. Die daar staan toe te kijken hoe Truus van 5c helemaal losgaat met de schoonmoeder
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Sorry kan niet quoten. Snap wat je bedoelt Iemoos, mij vind je er alleen nooit meer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Medina schreef op 13 mei 2014 @ 19:35:

[...]





Hmm, dat vind ik wel interessant. Hoe vind ik haar op Facebook? Een Marokkaanse vriendin van mij gaat trouwen en ik twijfel tussen een Marokkaanse jurk huren of kopen.ik heb je een privé bericht gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
quote:meestmistig schreef op 13 mei 2014 @ 23:36:

Sorry kan niet quoten. Snap wat je bedoelt Iemoos, mij vind je er alleen nooit meer.



had je geen andere meiden die daar waren die je kende ofzo,

ik was met een paar vriendinnen en het was supergezellig hele avond gedanst en lekker gegeten. daar heb ik mijn vriend niet voor nodig hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:diamantje123 schreef op 14 mei 2014 @ 13:13:

[...]





had je geen andere meiden die daar waren die je kende ofzo,

ik was met een paar vriendinnen en het was supergezellig hele avond gedanst en lekker gegeten. daar heb ik mijn vriend niet voor nodig hoor.Ik kan er gewoon niet zo goed tegen dat we als gezin apart moeten gaan zitten, wetende dat mijn man het oersaai heeft in de mannenzaal omdat daar geen muziek is en niet gedanst wordt. En ik hem moet sms'en als onze dochter even naar papa wil. En ik had zat vriendinnen daar, en zodra je die niet had heb je die wel gelijk tijdens de thee ronde. Ik vind het algeheel gewoon heel achterhaald en hypocriet, maar dat terzijde.
Ik ken ook nog wel iemand die dat soort jurken verhuurd, mocht je daar interesse in hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven