Mode & Beauty alle pijlers

Kleren uit china etc bestellen??

15-08-2014 22:19 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Wie heeft er ervaring met kleren uit china etc. bestellen? Welke sites etc? Ik heb gehoord dat je er dan wel 3 weken op moet wachten maar voor spotprijsjes.



Ben benieuwd
*The best and most beautiful things in the world cannot be seen nor touched. They must be felt with the heart.*
Alle reacties Link kopieren
En je vind het geen probleem dat de omstandigheden waarop je shirtjes-uit-China-voor-spotprijsjes gemaakt zijn, om te huilen zijn?

Die spotprijsjes komen ergens vandaan he?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
http://chinesewebshop.nl/ ... jst-van-chinese-webshops/
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 15 augustus 2014 @ 23:09:

En je vind het geen probleem dat de omstandigheden waarop je shirtjes-uit-China-voor-spotprijsjes gemaakt zijn, om te huilen zijn?

Die spotprijsjes komen ergens vandaan he?Ook als wij het niet kopen gaat het gewoon door. Dus waarom dan geen gebruik van maken?
quote:fbjewel schreef op 15 augustus 2014 @ 23:19:

[...]





Ook als wij het niet kopen gaat het gewoon door. Dus waarom dan geen gebruik van maken?







En als je blijft kopen en niet in protest gaat, zal er nooit iets veranderen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Krullevaer schreef op 15 augustus 2014 @ 23:21:

[...]









En als je blijft kopen en niet in protest gaat, zal er nooit iets veranderen.Miljoenen mensen kopen, daar ga jij in je eentje niks aan veranderen hoor. Het is nou eenmaal zo.
Alle reacties Link kopieren
Plus, als je pakket er uit gepikt wordt moet je alsnog invoerrechten betalen. Weg spotgoedkoop prijsje.
Alle reacties Link kopieren
quote:yoshe schreef op 15 augustus 2014 @ 23:50:

Plus, als je pakket er uit gepikt wordt moet je alsnog invoerrechten betalen. Weg spotgoedkoop prijsje.Er zijn al genoeg webshops die opslagplaatsen in Europa hebben.
Alle reacties Link kopieren
Onder de 22? euro betaal je geen invoerkosten. Pas wel op met namaakspul
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor ik heb daar best veel kleding vandaan. Het is overigens geen merkkleding dus van de douane heb je verder weinig/geen last. Heb ook nooit invoerkosten moeten betalen.

Soms gaat het erg snel en heb je binnen een week het pakketje binnen, heb soms ook 6 weken moeten wachten.
Alle reacties Link kopieren
Let qua maatvoering wel op dat het de chinese is! bestel dus minimaal 2 maten groter
Ik vind het geen succes.

Ooit eens voor hartje zomer een lieve jumpsuit voor babymeisje gekocht. Bleek het een polyester stofje te zijn dat loeiheet werd.

En dat voor een echte zomeroutfit.



Overigens vind ik de kleding vaak ook niet mooi. Veel tierelantijntjes waar ik niet van hou en waardoor het er goedkoop uitziet.
http://m.imgur.com/CTlIbQQ



Dit is wat je krijg.
Alle reacties Link kopieren
quote:kenza_b schreef op 16 augustus 2014 @ 12:24:

http://m.imgur.com/CTlIbQQ



Dit is wat je krijg.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
quote:kenza_b schreef op 16 augustus 2014 @ 12:24:

http://m.imgur.com/CTlIbQQ



Dit is wat je krijg.
Alle reacties Link kopieren
Pas op met het kopen in het buitenland en het naar hier importeren!!!

Als het pakket bij de douane oa op Schiphol wordt getraceerd betaal je er nog btw en inklarings kosten over heen, teminste deze ervaring heb ik. Ik had vorig jaar rond deze tijd een nieuwe winterjas besteld in Canada ( ik wilde heel graag een coyote bontjas ), de jas koste mij 9000 Canadese dollar ( omgerekend 6100 euro ) en daar kwam 273 euro kosten overheen aan btw en inklaring
beetje bi is niet bah
Ja leuk! Kinderarbeid stimuleren!





????
Ik bestel ook weleens wat uit China. Wel onder de 22 euro ivm invoerrechten, en alleen bij aanbieders die positief worden beoordeeld. Ben tot nu toe altijd tevreden.
quote:sandraaardbei schreef op zondag 17 augustus 2014 12:06 Pas op met het kopen in het buitenland en het naar hier importeren!!!

Als het pakket bij de douane oa op Schiphol wordt getraceerd betaal je er nog btw en inklarings kosten over heen, teminste deze ervaring heb ik. Ik had vorig jaar rond deze tijd een nieuwe winterjas besteld in Canada ( ik wilde heel graag een coyote bontjas ), de jas koste mij 9000 Canadese dollar ( omgerekend 6100 euro ) en daar kwam 273 euro kosten overheen aan btw en inklaring Die bedragen kunnen niet kloppen. Alleen de BTW over 6100 euro is al bijna 1200 euro!
quote:fbjewel schreef op vrijdag 15 augustus 2014 23:19 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="himalaya in "Kleren uit china etc bestellen??"" class="messagelink">himalaya schreef op 15 augustus 2014 @ 23:09</a>:</b>

En je vind het geen probleem dat de omstandigheden waarop je shirtjes-uit-China-voor-spotprijsjes gemaakt zijn, om te huilen zijn?

Die spotprijsjes komen ergens vandaan he?</div></blockquote>Ook als wij het niet kopen gaat het gewoon door. Dus waarom dan geen gebruik van maken? Wat ontzettend naïef! Echt een walgelijke gedachtengang!
Alle reacties Link kopieren
Ik bestel ook regelmatig. Altijd betalen via Paypal en onder de 22 euro blijven (per bestelling). Mocht het geweigerd worden door de douane, dan kun je bij paypal een claim indienen en krijg je je geld terug. Heb ook allstars gekocht op ioffer. Duurde wel 6 weken maar ze kwamen wel netjes aan. Meestal bestel ik kleine dingen, sokken, sjaals, sieraden, horloges, tassen etc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven