Mode & Beauty alle pijlers

Zalando

04-09-2014 18:05 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Argh, zoveel frustratie.



Laatst heel leuk jurkje besteld bij Zalando. Alleen Zalando stuurt elke keer een maat 44 toe zodra ik een jurkje van Dorothy Perkins bestel in maat 42. De eerste keer geen probleem, dit jurkje viel klein uit en dit viel me later ook pas op. Afgelopen week bestelde ik weer een leuk jurkje, ik moest snel en heb meteen de jurk in de kast gehangen. Dit model jurkje heb ik in verschillende printjes, ik wist dus dat die zou gaan passen. De volgende dag zou ik het jurkje aan gaan doen, hij was alleen veel te groot. Dit vond ik vreemd en toen ik hem uittrok en naar het labeltje keek, bleek het een maat groter te zijn dan ik had besteld. Ik heb Zalando meteen gemailt en krijg nu, 3 a 4 dagen later pas antwoord. Het jurkje mag niet terug worden gestuurd. Dit begrijp ik ook omdat de labels er al af zijn. Dom van mezelf maar zij de verkeerde maat toegestuurd. Ik vind dit enorm zonde en vraag me af of er misschien nog een regel is waarbij ik wel recht heb om dit jurkje terug te sturen..



Even voor de duidelijkheid, ik heb het jurkje alleen gepast en niet gedragen..
Alle reacties Link kopieren
Als de kaartjes eraf zijn heb je denk ik geen poot om op te staan :(
Alle reacties Link kopieren
Ik had laatst een niet nader te noemen kledingstuk besteld en gepast. Zat goed. Ik met een schaar labels eruit geknipt, ook waslabels enz.. Bleek het ontzettend door te schijnen.

Ik heb de labels er weer ingenaaid en gewoon opgestuurd naar de niet nader te noemen webshop. Kreeg gewoon geld terug.
Alle reacties Link kopieren
Was ik ook bang voor... Vind het echt een bar slechte service, In de mail wordt niet eens excuus aangeboden voor het geval dat ze meerdere jurkjes in een verkeerde maat hebben gestuurd. Ben echt kwaad. Het is ook dom dat ik de kaartjes eraf heb gehaald dat geef ik eerlijk toe. Maar zoals ik al zei, ik heb het jurkje in meerdere printjes, deze passen allemaal goed. Dan ga je er ook niet vanuit dat Zalando misschien wel de verkeerde maat heeft toegestuurd..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel vaker dingen zonder label terug gestuurd naar Zalando. Nooit problemen mee gehad. Ik zou het gewoon terug sturen.
Alle reacties Link kopieren
https://forum.www.trosrad ... hp?f=69&t=147354&start=20 dit is een heel vergelijkbaar topic.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de klantenservice van zalando juist top!

Laatst een jas gekocht voor 90 euro. Zou dinsdag bezorgd worden en toen heb ik een mailtje gestuurd dat het woensdag zou worden. Inmiddels was de jas verder afgeprijsd en hebben ze het resterende bedrag gewoon terug gestort op m'n rekening.

Ik vind dit zo'n top actie! Echt blij mee.



En wat zijn de jurkjes van dorothy P leuk he! Jammer dat het bij jou zo rot gegaan is..

Misschien had je het toch gewoon moeten terug sturen en dan zien hoe ze het zouden oppakken...
Ze hebben niet geleverd wat jij hebt besteld en in dat geval heb je volgens het Nederlandse consumentenrecht recht op vervanging of geld terug.



Zalando is echter een Duitse firma met een Nederlandstalige site, weet dus niet of dat dan ook geld.
Alle reacties Link kopieren
Misschien toch een mail terugsturen dat je er niet mee akkoord gaat. Vaak is er meer mogelijk als je echt gaat klagen.
Alle reacties Link kopieren
Goh mijn ervaring is juist heel anders, had een laarsje besteld. Kreeg ik hem binnen, zat er een vlekje op. Foto gemaild, kreeg ik 7,50 terug gestort.

Ik zou gewoon nog eens contact met ze zoeken, hoor.
Alle reacties Link kopieren
En anders... Social media. Via Twitter en fb krijg je veel meer voor elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Toch maar in een gewone winkel kopen en passen?
Alle reacties Link kopieren
quote:labradokus schreef op 04 september 2014 @ 19:38:

Toch maar in een gewone winkel kopen en passen?Ja, moet blijkbaar toch. De volgende keer als ik iets via internet eerste maar kijken of ik het wel binnenkrijg in de maat die ik besteld heb..
Alle reacties Link kopieren
Daar sta ik van te kijken...

Had laatst schoenen voor zoon gekocht maat 37.

Hij heeft ze 2 dagen aangehad maar kreeg pijn in zijn voeten en wilde ze de volgende dag niet meer aan.

Na een week dacht ik eraan om de maat te controleren, hadden ze maat 36 gestuurd.



Had geen doos meer niks.

Mocht ze toch retourneren en kreeg een tegoedbon met korting voor het volgende paar.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon even bellen ipv mailen. Uitleggen hoe het zit. Mijn ervaring is dat ze erg vriendelijk zijn en probleemoplossend te werk gaan. Niet geschoten is altijd mis.
Alle reacties Link kopieren
...
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-04-2018 09:59
Reden: Dit bericht is verwijderd i.v.m. laster.
99.42% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven