Mode & Beauty alle pijlers

Nette schoenen bij jurkje

09-09-2014 22:05 36 berichten
Ik heb binnenkort een aantal feestjes waarbij ik een jurkje ga dragen. Probleem is alleen dat ik niet weet wat voor schoenen ik erbij moet doen. Het is een net getailleerd jurkje. Zwarte pumps staan het mooist, maar door mijn lengte voel ik me daar niet prettig bij. Wat zou ik erbij kunnen dragen?
Alle reacties Link kopieren
Heb je een plaatje van de jurk?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb geen plaatje, maar hij lijkt hier op:

http://www.ladress.com/nl/products/maya-lace
Alle reacties Link kopieren
En een klein hakje?



Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hoelang ben je?
Alle reacties Link kopieren
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik ben 1,80. Een hak van zo'n 10 cm vind ik zelf erg mooi, maar dan steek ik overal boven uit
Alle reacties Link kopieren
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dank je voor het meedenken. Die van Top Vintage vind ik wel leuk.
Alle reacties Link kopieren
Sorry maar die schoenen zijn zo vreselijk seksloos. Zonde van het leuke jurkje! Ik zou het met blote benen en een lief sandaaltje dragen.
Nous, wat een vreselijk lelijke schoenen plak je!
Alle reacties Link kopieren
quote:pimpelmeesje67 schreef op 09 september 2014 @ 22:46:

Nous, wat een vreselijk lelijke schoenen plak je!Het moest netjes en plat dan heb je niet zoveel toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Deze misschien?



www.topvintage.nl/nl/vint ... me-noir-ankle-strap-pumps
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..
Netjes en plat...mmmm. Ik zie het niet voor me.
@barrelroll, die zijn ook leuk al vind ik de hak op het randje qua hoogte.
Alle reacties Link kopieren


16,-
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
quote:whopper schreef op 09 september 2014 @ 22:57:

Netjes en plat...mmmm. Ik zie het niet voor me.Waarom niet? Ik kan niet op hoge hakken lopen en heb toch echt wel nette schoenen.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon simpele ballerina's?
Gewone ballerina's kan wel, maar vind ik niet heel mooi. Beetje lomp op de een of andere manier. Ik denk dat ik toch maar voor een klein hakje moet gaan van een paar cm.
Gewoon een hakje van een paar centimeter. Is mooi juist, beetje lang zijn.
http://shop.hispanitas.co ... -Pump/HI40451/13650/BLACK

Hakje is mooi, maar neus is maar de vraag of dat er leuk bij staat.

Ze hebben ze ook in andere kleuren bij de zomer, maar niet alle maten. Nubuck lijkt me er mooi bij.



Of http://www.clarks.nl/p/20355493








Ja, zoiets als die 2e heb ik 2 jaar geleden terug gestuurd.

Ik durfde ze niet te houden na vernietigende kritiek op dit forum.

Ze stonden erg mooi aan mijn voeten en waren flink afgeprijsd van Clarks. Ik kon er goed op lopen en ze hadden zo leuk gestaan...

Ik heb er nog spijt van. Er zat namelijk een goed voetbed onder met excellente demping.

Het risico dat ik er maar 1 seizoen op zou kunnen lopen (leer en te veel uitgelopen) vond ik qua prijs wel verantwoord.

Jammer,
Alle reacties Link kopieren
Mooi Georgie!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven