Mode & Beauty alle pijlers

Schurende bovenbenen in mijn trouwjurk....

10-08-2015 11:26 54 berichten
Hallo Allemaal,



Volgende week zaterdag trouw ik, mijn jurk is afgepast en hangt zo goed als klaar, inclusief mijn schoenen, sluier, "

sexy" slipje en andere accessoires. Maar een "probleem" waar ik net pas aan dacht zijn mijn bovenbenen. Normaliter draag ik onder al mijn jurkjes een corrigerend broekje tot halverwege mijn dijen, niet eens zozeer voor het corrigerende effect maar met name om het schuren van mijn bovenbenen tegen te gaan. Hoe ga ik dit doen onder mijn trouwjurk? Ik heb al eens gegoogled op bandelettes maar die zijn of alleen in Amerika te bestellen (lees dat duurt te lang), of via een of andere vage website hier in Nl, maar die hebben mijn maat (C) niet meer.



Heeft een van jullie een andere gouden tip? Liefst natuurlijk iets waarmee ik me kan vertonen, zowel bij mijn man als bij mijn zusje als ik met hulp moet toiletteren! Als het niet anders is dan gaat het corrigerende broekje gewoon aan want aan open dijen heeft niemand iets!



Mijn dank is groot!
Alle reacties Link kopieren
Gewoon aandoen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ik had gewoon dat corrigerende broekje aan. Later omgewisseld voor man met dat leuke lingerie setje.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
Gewoon aandoen en even wat talkpoeder op je bovenbenen doen, dat helpt ook.

Fijne dag gewenst!!
Alle reacties Link kopieren
Gewoon aandoen over je sexy slip.

En als het dan tijd is om je jurk uit te doen snel van te voren dat ding uit. Ik zie het probleem niet....
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gewoon dat corrigerende broekje aandoen. En als je je sexy wilt vertonen voor je man dan doe je een kwartier voor je dat doen dat broekje uit. En voor je zus, daar zou ik wat dat betreft geen rekening mee houden, die hoeft je toch niet sexy te zien?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook gewoon een broekje eronder aan trekken voor de dag.

Lijkt mij dat het wel belangrijk is dat het allemaal comfortabel zit.

Voor je zusje hoef je er niet sexy uit te zien als je naar het toilet moet,en voor je man kan je later nog dat sexy setje aantrekken.
Alle reacties Link kopieren
Mbt met hulp bij naar het toilet gaan: ga omgekeerd op het toilet zitten Voelt ff raar, maar is veel handiger met een grote jurk.
Nee mijn zus hoeft me niet sexy te zien, maar dat broekje uittrekken om te plassen, dat lijkt me weer een hoop gedoe. Aangezien het ingebouwde corset van mijn jurk tot op mijn heupen komt, dat broekje tot in mijn taille en de jurk 100 knoopjes op mijn rug heeft. Hoe krijg ik dat ding weer boven?

Ik wil geen spijkers op laag water zoeken, maar ben even liever voorbereid!
Alle reacties Link kopieren
Je hebt daar speciale crème voor, die heeft mijn moeder ook en is via internet te bestellen.
Alle reacties Link kopieren
Broekje vervangen door glad boxertje?
Alle reacties Link kopieren
Misschien kun je Vevina crème proberen? Daar hoor ik veel lovende verhalen over hier op viva, en het is gewoon bij Bol.com te bestellen. Ik heb het zelf nooit geprobeerd, maar dan zit je niet met het gedoe met het korset en de hoogte van het broekje. Ik zou het dan wel even proberen vóór de trouwdag met een gewoon jurkje.
Alle reacties Link kopieren
quote:Calm schreef op 10 augustus 2015 @ 11:36:

Nee mijn zus hoeft me niet sexy te zien, maar dat broekje uittrekken om te plassen, dat lijkt me weer een hoop gedoe. Aangezien het ingebouwde corset van mijn jurk tot op mijn heupen komt, dat broekje tot in mijn taille en de jurk 100 knoopjes op mijn rug heeft. Hoe krijg ik dat ding weer boven?

Ik wil geen spijkers op laag water zoeken, maar ben even liever voorbereid! Misschien extreem maar: het kruis eruit knippen? En dan een gewone onderbroek erover tegen het tochten?
Je kan ook een open kruis in het broekje knippen, dan hoeft het niet uit



Heb je deze vraag ook gesteld in de winkel waar je je jurk vandaan hebt? Zij hebben vast wel iets.
Koop een ander broekje met een lagere taille zodat hij onder het corset zit en uit- en weer aankan om te plassen. Het gaat om je benen toch? Als er een ingebouwd corset in je jurk zit hoeft het broekje niet ook nog eens je buik te corrigeren.



En dan savonds kwartier vantevoren wisselen voor een sexy slipje.
verdraaid mosterd
Alle reacties Link kopieren
Misschien kun je plakkousen krijgen die mooi hoog vallen? Scheelt weer met toiletteren.
Alle reacties Link kopieren
Vevina creme helpt zeker! Dun insmeren en de hele dag geen last van schurende benen.
Een jarretel met hoge kousen vind ik trouwens ook een goed idee!
Alle reacties Link kopieren
Zeker een broekje eronder. Ik trouw zelf over ruim 3 weken en ga toch ook echt zo'n broekje onder mijn jurk dragen. Ik moet er echt niet aan denken om de hele dag plakkende en schurende benen te hebben.

Persoonlijk kies ik op zo'n dag liever voor comfort dan voor sexy
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-08-2015 12:04
Reden: Ongepast en op de man
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]

Ik zag je naam en wist dat er een zure nare reactie zou staan.

Ook slanke mensen hebben schurende benen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-08-2015 12:04
Reden: Quote verwijderd
% gewijzigd
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Dat open kruis knippen is nog niet eens zo'n slecht idee! In mijn spanx body heb ik dat inderdaad ook, dat is prima te doen! Als ik dan een "goedkoop" Hema broekje oid koop, dan is het ook niet zo zonde!



Hold ups had ik aan gedacht maar dan ga je zo glijden in je bruidsschoenen, misschien is het wel een idee om hold-ups te kopen, de rand er af te knippen, dan heb je eigenlijk van die bandalette dingen, of vergis ik me?



Die vevina creme had ik nog nooit van gehoord, maar ik ga eens kijken/lezen!



Dank alvast dames!
Alle reacties Link kopieren
pardon.... "schurende benen" .. open dijen?? wat ?! zal wel aan mij liggen, maar heb hier nog nooit van gehoord...
[...]



Net geloept, de reactie niet eens waard. Zuur mens!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-08-2015 12:05
Reden: Quote verwijderd
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven