Mode & Beauty alle pijlers

Beste shapewear?

27-08-2015 18:48 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allen,

Ik zoek shapewear voor onder een jurkje, oftewel corrigerend ondergoed.

En dan bedoel ik iets vanaf onder de boezem (dus geen bandjes over de schouders), waar hebben jullie (goede) ervaringen mee of juist slechte?

Alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees even mee
Alle reacties Link kopieren
Het liefste wat enigszins comfortabel zit en dus "shaped", mooi hoeft het niet te zijn..
Alle reacties Link kopieren
Ik hou juist van die hoge broekjes van de hunkemoller... MAar het shaped niet echt, het is meer zodat het mooi glad is onder een jurkje
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Alle reacties Link kopieren
Ik zweer bij het corrigerend ondergoed van de Hema. Ik heb verschillende soorten en kleuren hemdjes en een soort van corrigerend onderjurk. Alle oneffenheden ('hobbels en bobbels' worden goed weggewerkt waardoor de kleding erg mooi valt.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon zorgen dat je figuur in orde is (wat niet superslank hoeft te zijn, maar het "model" wat bij je past). Heb je ook geen "shapeware" nodig. Zo simpel kan het leven zijn.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Even een vraagje. Als ik een panty aan heb en een strak jurkje aan heb, dan zie je altijd die naad van de panty over mijn onderbuik lopen. Helpt shape-wear (bv zo'n onderjurkje) hier ook tegen? Of shaped het alleen je vormen een beetje?
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 27 augustus 2015 @ 20:12:

Gewoon zorgen dat je figuur in orde is (wat niet superslank hoeft te zijn, maar het "model" wat bij je past). Heb je ook geen "shapeware" nodig. Zo simpel kan het leven zijn.Nee hoor, ook met een prima figuur kun je net een rol of een flubber hebben die je liever niet zou zien. En dan is corrigerend ondergoed dus een uitkomst.
Alle reacties Link kopieren
Hema rules!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lorelai schreef op 27 augustus 2015 @ 20:33:

[...]





Nee hoor, ook met een prima figuur kun je net een rol of een flubber hebben die je liever niet zou zien. En dan is corrigerend ondergoed dus een uitkomst.



Rollen en flubbers zie je gewoon alleen maar bij mensen die net iets te zwaar zijn en dan denken dat ze een t-shirt of ander kledingstuk moeten aantrekken dat net een maat te klein is (omdat ze het rare idee hebben dat ze een grotere maat kopen niet kan). En dan zie je inderdaad alle rollen en flubbers afgetekend staan.



Mensen die gewoon op hun natuurlijke gewicht zijn, of dat nou superslank of wat steviger is (want dat kan ook) hebben geen rollen of flubbers. Als je dan bovendien kleding in de juiste maat koopt, is er niks aan de hand.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Ah, weer wat geleerd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lorelai schreef op 27 augustus 2015 @ 21:10:

Ah, weer wat geleerd.



Tja, het is heel simpel. Ik ben van nature een gespierde draadnagel, maar als ik een broek net een maatje te klein koop, heb ik ook een muffintop. Dan kan ik twee dingen doen: ofwel een elastieken onderbroek aantrekken om alles samen te persen, ofwel gewoon een broek in de goede maat kopen, zodat het wél goed zit. En ja, dan moet ik die broek een maatje groter kopen, so what?



Zelfde met shirts. Zie ontelbaar veel vrouwen die op zich helemaal niet erg dik zijn ofzo, maar die dan een topje of shirt aantrekken dat nét te strak zit en waardoor je elk rolletje of dingetje afgetekend ziet (en soms worden die rolletjes ook juist veroorzaakt dóór dat te strakke shirt). Nou, koop dan gewoon een maatje groter, zodat het wél goed past, en dan zijn er ook geen rolletjes en dingetjes te bespeuren.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Ok, das een andere dicussie, iemand ervaringen met Maidenform?
Ik zou voor Wolford gaan. Echt heel fijn spul. Niet goedkoop, maar het zit heel mooi, knelt niet en broeit niet.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt maar dat is toch echt boven mijn budget, niemand ervaring met Maidenform?
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaring met maidenform, hier zweer ik bij de shapewear van h&m. Die van de hema vind ik vaak wat opkruipen.



@pejeka, shapewear is meestal niet bedoeld voor onder broeken en shirtjes he, maar vooral voor onder jurkjes. Ik ben zelf vrij slank, maar een strak jurkje staat vaak net wat mooier met een shape-jurkje eronder. Dan heb ik een slankere taille, plattere buik en zie je geen randjes van ondergoed of panty.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een strapless kort jurkje van de Action. Die zijn figuurcorrigerend en niet duur! Of een corrigerend 'panty' taille broekje van de Livera of Hunkemoller.Zit ook nog lekker en verbergt alle rolletjes
Pluk de dag!;-)
Alle reacties Link kopieren
quote:zomerliefhebber schreef op 29 augustus 2015 @ 08:05:

Gewoon een strapless kort jurkje van de Action. Die zijn figuurcorrigerend en niet duur! Of een corrigerend 'panty' taille broekje van de Livera of Hunkemoller.Zit ook nog lekker en verbergt alle rolletjes Ik draag ook het liefst de jurkjes van de Action. Kosten euro 5,69 per stuk. Ik draag de grootste maat zodat t niet je vet wegdrukt en ergens anders weer laat uitpuilen maar je jurken zitten een heel stuk eleganter. Die van mij hebben wel dunne bandjes maar dat stoort niet en met mijn cup f drukt t ook daar niet in.
quote:soundofsunshine schreef op 29 augustus 2015 @ 08:04:



en zie je geen randjes van ondergoed of panty.Dit
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een onderjurkje van de Hema, maar de zijkanten van de bandjes lopen ver naar buiten, waardoor ze én in je vel snijden én aan de zijkant zichtbaar zijn bij mouwloze jurkjes.

Heb nu een broekje van de H&M met pijpjes (begint onder de borst) Die zit wel prettig en mn billen zitten onder een rok/jurk beter.

Heb trouwens een hele gemiddelde mt 38, dus niks vetrollen. Maar het ziet er gewoon mooier uit.
De oplossing voor mij is panty's met een fijne brede band (oroblu/wolford/etc hebben mooie). Zit veel lekkerder zonder dat je je ingesnoerd voelt, maar zorgt er wel voor dat er geen panty-rand (of ondergoedrandjes) te bespeuren is. Ik heb maat 36 dus geen vetrollen, maar dit staat gewoon mooier. Goedkope panty's snijden in je vel en dat vind ik lelijk, of je nou 50 of 500 kilo weegt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wat producten van NO-MI gekocht laatst. Ze zijn ongeveer even duur als die van de HEMA maar hebben wel meer kwaliteit. Ik heb zelf het jurkje Wear your own bra. En dat vind ik het lekkerst zitten, omdat je dan je eigen beha draagt. Panty's zijn ook heel fijn van dit merken en werken goed.
Ik zou toch voort een jurkje gaan want je krijgt anders toch een rol of een aftekening daar waar de stof ophoud op je buik/onder de buste.
En inderdaad, niet die van de hema. Die snijden inderdaad, ook de bodystockings zijn nu 2 jaar geleden veanderd qua model en zitten niet lekker en zeker niet meer zo mooi.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de corrigerende broek van hunkemoller.

Hij komt tot onder mijn borsten en tot boven mijn knie en ik vind hem fantastisch. Kruipt niet op, geen narigheid niks.
She needed a hero. So that's what she became.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven