Mode & Beauty alle pijlers

Nieuwe ervaringen liposuctie e.d.

15-11-2015 12:17 733 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal, ik ben volledig nieuw hier, ben al een aantal weekjes de verhalen en ervaringen aan het lezen en nu zelf maar ingelogd om een topic te starten, dit omdat ik zoooveel vaagjes heb!



Ik ben geïnteresseerd om een liposuctie te laten doen, ik heb geen overgewicht, alles behalve, ik ben 1m60 en weeg 50kg,

toch hardnekkig vetopstapeling op men bovenbenen binnen + buiten en mijn kuiten (zit in de familie) ik overweeg dus aan deze locaties een lipo. Na zoveel gelezen te hebben vind ik nog steeds geen antwoorden op de vragen waarmee ik zit en dat zijn er heel wat :

*ik ben nu bijna 26 en zou rond mijn 31/32 jaar aan een kleintje willen beginnen, wat zijn jullie ervaringen : zou ik nog 5-6 jaar wachten of kan ik toch beter ervoor mijn lipo laten doen, i.v.m elasticiteit van de huid? want eerlijk : 5-6 jaar vind ik nog wel superlang! langs de andere kant heb ik wel bang dat het er over 5-6 jaar als ik beslis mijn lipo te laten doen (na de zwangerschap dan) er verschrikkelijk zou uitzien of toch niet?

*momenteel zijn mijn benen niet zo stevig, ik doe al enkele jaren 2/3x / week oefeningen (infraligne) en zit 4/week 30min op de hometrainer, maar heb bang dat ze nog minder stevig/ blubberig gaan worden, hoe zit dat bij jullie? merken jullie veel huidoverschot/blubberig na de lipo aan de benen?

*Als ik beslis ermee door te gaan zou ik voor bcas kiezen, na jullie ervaringen gelezen te hebben, het zijn wel oude ervaringen, zijn er nog nieuwe dames met ervaringen over Dr.darius?

*eind mei zou voor mij een goede datum zijn omdat ik dan 2 maandjes vrij heb, ik werk in een school en die is toe tijdens de zomer, is het pakje warm en dik of valt dat nog te doen in deze periode?

*zou ik foto's mogen zien, ben zooo benieuwd! :-)



Sorry voor de lange tekst en vragen, maar al bedankt op voorhand!!
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af hoe blubberig en slap jouw benen zijn als je maar 50 kilo weegt. Overdrijf je niet een beetje?
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Hoeveel moeten ze afzuigen? 5ml?
Alle reacties Link kopieren
body dysmorphic disorder?
Je moet gaan sporten, daar worden je benen echt strakker van!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zeker niet dik, ook niet slank, ik ben maar een kleintje, de verhouding van mijn lichaam is niet in verhouding met mijn onderlichaam, heb relatief kortere benen en een iets langer bovenlichaam, ik zou deze ingreep niet gebruiken om af te vallen, maar om te corrigeren. Mijn bovenbenen 'schuren' ook tegen elkaar, en deze zijn nooit stevig geweest, vroeger woog ik 10kg meer, maar ben door weightwactchers deze verloren en blijf nu al enkele jaren op hetzelfde gewicht, geraak alleen van mijn 'probleemzones' maar niet af..
Alle reacties Link kopieren
Lieverd, de bovenbenen van 98 procent van de bevolking schuren tegen elkaar.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Mijn bovenbenen schuren ook tegen elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken 'n vrouw die ook gewoon slank was, maar zich stoorde aan haar buikje en die heeft 't laten sucken.

Bij haar vond ik 't resultaat wel mooi geworden. Ze is overigens wel kindvrij, dus geen idee of het extra striae op zou leveren als je het uit laat rekken door 'n zwangerschap.

Het heeft bij haar wel een paar maanden pijn gedaan.
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
thx redbulletje, ben volledig nieuw hier was beetje teleurgesteld op de reacties die er net kwamen, ik kan me wel in hun plaats stellen dat dat belachelijk klinkt, maar wilde gewoon ervaringen en antwoorden op mijn vragen en dacht hier terecht te kunnen..

wil geen kilo's kwijt, helemaal niet, alleen een beetje corrigeren, daar waar ik het met het sporten en oefeningen die ik doe niet weg krijg.. Had nog al vorige ervaringen (enkele jaren geleden gepost) gelezen van vrouwen met mijn maat, daarom dacht ik... waarom niet aanmelden?
Alle reacties Link kopieren
Denk dat je bij het soort correctie wat jij wil (binnenkant bovenbeen), ook huid moet laten verwijderen. Dat resulteert dan wel in 'n groot litteken.
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
Niemand ziet er van nature uit als in de boekjes. We hebben allemaal wel een of meerdere probleemzones. Je hebt een gezond gewicht, en hopelijk ook een gezond vetpercentage. Vet is trouwens niet alleen maar ongezond, we hebben ook een kleine vetlaag nodig. Alleen kan je dit zelf bepalen waar dit gaat zitten, dat heb je van nature mee gekregen.



En of dat je benen wel of niet tegen elkaar aanschuren heeft vooral de maken met de hoek die je heup maakt en de stand van je bovenbeen. Heb je o-benen dan schuren ze niet zo snel tegen elkaar.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Als je er enorm mee zit moet je gewoon eens een afspraak maken en je vragen stellen. We willen je alleen duidelijk msken dat je heel veel pijn gaat ervaren, met het risico op problemen en dat je ook littekens zult krijgen. En dat er met jouw lichaam niet vreselijk veel verbetering zal komen omdat je al erg slank bent. Daarbij komt dat je 'problemen' ervaart die praktisch iedereen heeft.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Alle reacties Link kopieren
Dit moet denken aan een verhaal een paar jaar terug een knappe jonge vrouw van rond de 50 kg die is gestorven op de operatie tafel bij een lypo. Ze had helemaal geen vet te veel.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
De reden waarom ik dit topic startte is ook omdat ik nog niet 100% overtuigd ben, ik wilde meerdere reacties en vragen beantwoord krijgen e.d., omdat ik een zeer normaal gewicht heb, heb ik ook wel een beetje bang dat er iets zou kunnen mis gaan, maar dan las ik in een ouder topic van nog meerdere dames met dezelfde maten als mij, hoopte deze misschien nog eens te kunnen spreken of ondertussen nieuwe dames en ervaringen.. Ben ondertussen enkele maanden geleden mijn moeder verloren (net 55 geworden!) en zij heeft me laten inzien dat ik meer dingen moet doen en meer moet genieten van het leven, zij wilde ook enkele jaren terug deze ingreep laten doen, maar dat kon niet doorgaan door haar ziekte toen, voel me niet 100% goed in men vel, maar wil me eerst goed informeren vooraleer ik de knoop doorhak, momenteel zit ik 50-50 wel/niet.. tot zolang ik mijn vragen niet zal beantwoord krijgen is het 50 : niet.
Wat zegt je huisarts ervan?



Heb je je al verdiept in de kosten/ al bij elkaar gespaard?
Alle reacties Link kopieren
En of je moet genieten van het leven! Aleen.. Ook mensen die geen perfect lichaam hebben kunnen genieten van het leven!
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Alle reacties Link kopieren
Verhuisd.. de huisarts weet dat ik met mijn 'probleemzones' zit, maar heb nog niet echt over een lipo gepraat met haar,

heb wel al eens een jaartje terug naar een PC geweest, toen ook voor een consult voor een lipo, en die zei dat het geen probleem zou zijn (een hele kundige trouwens; dr.Plovier) (of mag ik geen namen noemen??) ze zouden bij mij namelijk geen 3l ofzo wegdoen, denk eerder aan max 2l, wat neer komt op 400gr. Hiermee ben ik toen niet doorgegaan omdat mijn vriend er tegen was en ook door de ziekte van mijn moeder. Momenteel maakt het mijn vriend niet veel meer uit, hij zou het stom vinden van het geld, maar denk nu ook anders sinds ik mijn moeder verloren heb en zegt nu dat ik moet doen waar ik me beter mee zou voelen, ook weet hij dat het bij mij niet zou zijn om kilo's kwijt te geraken.. Wat de kosten betreft heb ik centen opzij, ookal ben ik nog niet volledig overtuigd, zoals ik al zei zonder antwoorden te vinden en meerdere ervaringen, zou ik er niet mee doorgaan.



Monatala.. idd en dat besef je maar pas als er iets ernstig gebeurd is, het kan zo snel voorbij zijn!
Alle reacties Link kopieren
Heel eerlijk zou ik het ook nog 'ns zonde van 't geld vinden. Voor 't geld wat plastische chirurgie kost kun je 'n mooie verre reis maken.
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
In de theorie hoe jonger de huid is hoe meer collageen het bevat en dus rekbaar.

Wat ik gelezen heb over liposuctie is dat de huid altijd slap wordt na de operatie en duurt ongeveer 6 maanden voordat de huid strak komt te zitten om de behandeld zone.

Jij gaat je benen laten behandelen. Een eventuele zwangerschap gaat weinig invloed uitoefenen op dat deel van je lichaam. Als het je buik was geweest dan is het misschien een ander verhaal.

Als we kijken naar de BN'ers, ze zijn niet allemaal van nature slank en zonder probleemgebieden. Veel van hun laten wat vetrolletjes wegzuigen. Ik zie geen gekke dingen gebeuren wanneer zij kinderen krijgen.

Succes
To ik weet niet of je cellulite hebt of echt alleen maar stevige benen. Je zou ook in een vacuumstep kunnen stappen daar raak je ook die paar cm mee kwijt liposuctie is wel heftig ik heb het zelf nooit mee gemaakt maar heb je al info ingewonnen bij een kliniek?
Alle reacties Link kopieren
Selma1984, ja idd klinkt logisch wat je zegt, als'k enkel men benen zou laten doen, deze niet terug worden uitgerokken tijdens een zwangerschap, heb ook al gelezen dat als je zou bijkomen na de lipo, je dan op andere plaatsten bijkomt, maar niet meer op de zones die al behandeld zijn.



Mano82 heb al enkele toestellen geprobeerd bij bodyweight control, zoals de vacuum en de firmingbooster, maar nergens resultaten te bespeuren bij mij qua stevigheid of centimeter-verlies.. Ben een jaartje terug al eens op consult geweest bij Be-clinic, maar door nu al een aantal weken te lezen hier op het forum, dacht ik voor een lipo aan Bcas, wegens de positieve ervaringen (2007-2011) verder geen nieuwe ervaringen hier..
Als je echt al heel veel gedaan hebt en je vindt het echt vervelend wat ik me ook kan voorstellen als je benen schuren dat het zeer doet dan zou ik het wel over wegen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn bovenbenen ook gedaan, ook de binnenkant.

Artsen halen daar liever niet veel weg.

Helaas schuren ze nog wel tegen elkaar, maar lang niet meer zoveel.

Gemiddeld ben ik 7-8 cm per been aan omtrek verloren.



Heb hier overigens nooit met huisarts over gesproken.



Gewoon kliniek gebeld, intake gehad en gegaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 15 november 2015 @ 13:05:

Dit moet denken aan een verhaal een paar jaar terug een knappe jonge vrouw van rond de 50 kg die is gestorven op de operatie tafel bij een lypo. Ze had helemaal geen vet te veel.Die had in België een liposuctie laten uitvoeren door haar huisarts, niet in een kliniek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven