Mode & Beauty alle pijlers

Heren string nog altijd taboe Waarom

24-02-2016 15:15 213 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn heren strings nog altijd taboe?



Ik ben zelf een stringdragende man van 30 jaar, en vind ze heerlijk zitten.



Oké bij een paar over behaarde billen is het natuurlijk niet aantrekkelijk, gelukkig ben ik rossig en heb bijna geen lichaams beharing.

Maar ondanks lichaams beharing vind ik ze heerlijk zitten, het vrije gevoel van me billen vind ik top. Ik ben op strings overgestapt omdat ik een zittend beroep heb. Boxershorts kruipen altijd zo omhoog in m'n liezen. Dit geeft een knellend gevoel, daarnaast broeit het ook lekker wat vieze geurtjes af geeft.

Sinds ik een string draag is dit over.



Strings worden nog altijd geassocieerd met homo's maar waarom. Dit heeft er niks mee te maken. Ik ben zelf hetero en mijn vriendin vind ze ook mooi.

Ze vind de normale string van bijv emporio Armani of Bruno banani zelfs sexy en het heeft wel iets zegt ze. Maar op de ordinaire reet veter knapt zij en ik ook af.



Zou zeggen mannen probeer er eens een, uiteraard is een goede maat belangrijk. Zodat het niet te strak zit zodat het snijd.



Vrouwen verras u man er eens mee.



Kom op voor de mannen strong zou ik zeggen.

We leven inmiddels in 2016 niet in de middeleeuwen.
Alle reacties Link kopieren
Live life to the fullest
Me billen??????

Verder vind ik een string bij mannen vreselijk, een keer mjjn vader in een string gezien😨😨😨😨😨😨😨😨😨
Alle reacties Link kopieren
Geen taboe, maar oerlelijk bij een man. Dat is mijn mening.




Helemaal mee eens! (als man)

Dacht plaats meteen een selfie om aan te tonen dat het echt wel kan.
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen verras u man ermee????
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Sommige dingen zijn lelijk,omdat ze nu eenmaal lelijk zijn. En ja;een heren string is lelijk. Om het maar niet over libido verlagend te hebben...
Alle reacties Link kopieren
Cor
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Wat kan mij het nou aan mijn reet roesten wat andere mannen voor ondergoed dragen?

Ik heb er toch ook geen enkele last van wat de rest van de wereld denkt over mijn onderbroek?
quote:kerol schreef op 24 februari 2016 @ 15:22:

Wat kan mij het nou aan mijn reet roesten wat andere mannen voor ondergoed dragen?

Ik heb er toch ook geen enkele last van wat de rest van de wereld denkt over mijn onderbroek?Je vrouw/vriendin wel
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamam schreef op 24 februari 2016 @ 15:19:

Me billen??????

Verder vind ik een string bij mannen vreselijk, een keer mjjn vader in een string gezien😨😨😨😨😨😨😨😨😨Daar zal je ongetwijfeld een mega trauma aan hebben overgehouden....holy moly!
Live life to the fullest
Alle reacties Link kopieren
Ziet er toch niet uit!
Alle reacties Link kopieren
"boxers zorgen dat het daar gaat broeien met vieze geurtjes tot gevolg?"

Je verzint het ter plekke hè....



Ennuh strings zijn voor vrouwen ook alweer een tijdje uit de mode...
Alle reacties Link kopieren
Een mannenstring is stom, daarom!
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:loveden schreef op 24 februari 2016 @ 15:24:

[...]





Daar zal je ongetwijfeld een mega trauma aan hebben overgehouden....holy moly!

Als ik mn ogen sluit zie ik het nog zo voor me! . We gingen naar de sauna.... Dat vind ik dan weer niet gek om met mijn ouders naar de sauna te gaan, maar om dan je vader in een rood/zwarte string te zien dat dan weer wel.

Mijn moeder vond het zo stoer van mijn vader😲
Alle reacties Link kopieren
Taboe? Nee hoor, dan maak je het echt interessanter dan het is.

Ik vind het gewoon lelijk.
Alle reacties Link kopieren
Een mannenstring is gewoon lelijk, zelfs om de lekkerste kont!
~ Whatever it is you're seeking won't come in the form you're expecting ~
Het is gewoon spuuglelijk.
Persoonlijk vind ik een man in een string een afknapper, dan kan het nog de knapste man ter wereld zijn, ik vind een strakke boxer persoonlijk veel mooier bij een man.
quote:Lovely1987 schreef op 24 februari 2016 @ 15:36:

Het is gewoon spuuglelijk.Zeg maar spuug en spuug en spuuuuug.
Een string staat bij een man vreselijk truttig.
Nah, gewoon geen fan. Ook niet van slips overigens. Hier krijg ik al helemaal de kriebels van:





Mijn vent blijft maar lekker in de boxers rondlopen.
Alle reacties Link kopieren
Wat de fuck maakt het jou uit of andere mannen wel of geen string dragen?
Alle reacties Link kopieren
Oh en ik vind het spuug en spuuglelijk en sneu staan.
Als mijn man met een string aan thuis komt, schop ik hem de deur uit, verschrikkelijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven