Mode & Beauty alle pijlers

Het Grote Make-Up Inspiratie Topic

06-03-2016 17:34 202 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het topic voor iedereen die het leuk vind om lekker over make-up te kletsen. Plak hier al je inspirerende looks, je handige filmpjes/tutorials, je beste tips, en de producten die nog op je wensenlijstje staan.



Alvast een beginnetje:















Liever elitair dan een pauper!
Ff tvp'tje want heb nu bezoek
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Dan zal ik meteen even mezelf voorstellen.



Type: lichte huid, lichte groen-blauwe ogen, donker haar met donkere wenkbrauwen.

'Mijn' merken: Estée Lauder, The Body Shop.

Hou van: donkere make-up. Op de middelbare school droeg ik mijn make-up gothic (zo kan ik hele mooie spinnenweb-oogmake-up maken ), nu probeer ik het wat meer 'office chic' te maken.











Laatste aankoop: de oogschaduw primer van Urban Decay. Daarvoor (goed, niet echt een aankoop maar een cadeau) de winterspecial van Estée Lauder:









Wenslijstje: één van de naked palette van Urban Decay. Weet alleen nog niet welke (1,2 of smokey).



Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
quote:lux. schreef op 06 maart 2016 @ 17:44:

Ff tvp'tje want heb nu bezoek Ja doeiii, plakken zal je!
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
Beetje lange OP.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gek op make-up. Ik volg bloggers en vloggers, struin allemaal pagina's af en koop ook redelijk veel gisteren nog iets gekocht van Philosophy. Ok, niet echt make-up maar wel om het te verwijderen.



Ik heb trouwens Naked 2, zo blij mee! Ik heb nu mijn zinnen gezet op een highlighter maar hier helaas niet te verkrijgen is van Hourglass.
Joe!

Dit is mijn go-to everyday look. Eyeliner, mascara en donker rode lipstick.

Type: Indo, licht getint, donker haar

Mijn favoriete merken zijn Kat Von D voor Sephora, Urban Decay, YSL en MAC









Alle reacties Link kopieren
Ohh ik mijn favo merk is Guerlain!
Alle reacties Link kopieren
Leuk, tvp!! Moet alleen nog even flink doorposten voordat ik plaatjes mag plakken.
Kennen jullie het merk make up revolution al? Vooral de oogschduw is erg goed gepigmenteerd.



Alle reacties Link kopieren
Estée Lauder heeft ook een speciale poeder voor het jaar van de aap. Veel te duur en niet mijn kleur, maar ik zou hem wel in mijn kast willen hebben, gewoon voor de leuk.









De trends voor 2016. Ik sla ze over.



http://www.cosmopolitan.c ... 2016-hair-makeup-trends/?
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
Leuk!!



Ik ben een beauty liefhebber, ben dol op high end merken. Dior lipsticks ook de chanel, chivency, guerlain, en bobbi brown lipstick liefhebber. foundation op 1 estee lauder, gevolgd door Dior forever.



Er gaat niets boven mijn shimmerbricks en blushers van bobbi brown. Mijn favoriete oog schaduw zijn Dior en chanel, alhoewel ik de laatste tijd mijn urban decay nacked 3 palette alleen nog maar gebruik.



Oog primer van urban decay zag ik al voorbij komen, deze is id geweldig en gebruik ik naast mijn-Stray-Eyeshadow-Primer van benefit regelmatig. Kwasten mac en bobbi brown.



Verder nog lipsticks, blushers, fix poeder en spray van mac. Een boel make up dus nog lang niet alles hier vermeld, waar ik echt van kan genieten door er alleen al naar te kijken
Alle reacties Link kopieren
quote:Dadel_ schreef op 06 maart 2016 @ 18:07:

Kennen jullie het merk make up revolution al? Vooral de oogschduw is erg goed gepigmenteerd.



[afbeelding]Revolution ken ik alleen van de chocolate-palettes. Heb er wel eens naar gekeken maar vanwege de prijs meteen weer weggeklikt. Gebruik jij er make-up van?
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
plakken mag ik nog niet...
Alle reacties Link kopieren
https://www.babassu.nl/sh ... agne-pop-limited-edition/



Deze van becca staat nog op mijn wenslijst
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze liquid lipstick gekocht. Weet iemand daar nog een goede lipliner bij die bij deze kleur past?



klik
Alle reacties Link kopieren
Tvp, moet even wachten tot mijn plaatjesplakaanvraag is goedgekeurd!
quote:Kalliope schreef op 06 maart 2016 @ 18:18:

[...]





Revolution ken ik alleen van de chocolate-palettes. Heb er wel eens naar gekeken maar vanwege de prijs meteen weer weggeklikt. Gebruik jij er make-up van?



Hoe bedoel je vanwege de prijs? Omdat het goedkoop is, kan het niet goed zijn. Bedoel je dat?



Ja hoor ik heb o.a. de golden sugar ultra blush palette, wat oogschaduw en lipgloss. Bevalt prima! Wil er nog wel meer van



Alle reacties Link kopieren
Edit: plakken lukte niet, maar nu wel
Niets te zien.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie het... :(

Zo dan?

http://i65.tinypic.com/33p8w39.jpg



Edit: ok, lukt niet. Ik ga eerst wel even een beetje plaatjesplak-research doen!
Alle reacties Link kopieren
quote:apppie schreef op 06 maart 2016 @ 19:04:





Zo moet het lukken! :D

Even de rest van mijn hoofd van de foto's afgehaald. Ik vind make-uppen echt pure ontspanning, dus in het weekend ga ik altijd los. Net Sleek ontdekt en nu hard aan het oefenen met contouren IMG moet in kleine letters, aan beide kanten, dan doet die het.
Liever elitair dan een pauper!
Ik ben dol op de gel eyeliners van Bobbi Brown. Die blijven de hele dag prima zitten. Ben ook dol op het uittesten van nieuwe mascara's. Ik heb nu de Eye Opening Mascara van BB en die geeft me echt gigawimpers. Heb inmiddels een tinted moisturizer besteld van Nars en ik hoop maar dat ik de goede kleur heb geraden. Ik heb een paar foundations uitgeprobeerd, maar die laten mijn huid droog lijken. Ik heb trouwens ook de Audicious lipstick Anna van Nars. Een prachtige kleur die me gelukkig ook goed staat. Ik kreeg er zowaar complimenten over.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dadel_ schreef op 06 maart 2016 @ 18:32:

[...]





Hoe bedoel je vanwege de prijs? Omdat het goedkoop is, kan het niet goed zijn. Bedoel je dat?



Ja hoor ik heb o.a. de golden sugar ultra blush palette, wat oogschaduw en lipgloss. Bevalt prima! Wil er nog wel meer van



[afbeelding]Ja, zulke goedkope make-up heeft vaak heel weinig pigment. Maar ik zal er de volgende keer in de winkel eens naar kijken, ben nu wel benieuwd.
Liever elitair dan een pauper!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven