Mode & Beauty alle pijlers

Olaplex

04-07-2016 23:14 75 berichten
Hier iemand ervaring met de olaplex haar behandeling?

Ik had heel donkerbruin haar, en vorig jaar heb ik dat gaandeweg naar lichtbruin laten kleuren.

Mijn haar is droog en breekt af.

We verblijven enige tijd in een warm land, dus dat zal mijn haar niet ten goede komen ondanks de maskers, de chi zijde etc etc.

Tevens heb ik wss te vaak de stijltang gebruikt, ook al is die van Chi.



Ik hoorde dat olaplex een fijne haar behandeling is, vandaar mijn vraag.
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd, dus lees even mee..
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter heeft het bij de Kinki kapper gehad. Zij was erg tevreden.
Ik heb zelf al 2x een behandeling gehad tijdens een kleuring en vind het superspul. Mijn haar valt beter en pluist niet meer. Ik heb een lichte slag in mijn haar, dus als ik het borstel, heb ik meestal gelijk een pluiskop. Met olaplex dus helemaal niet meer. Ik zou het zeker aanraden! Het schijnt zelfs zonder een kleuring nog beter te werken, dus ik zeg doen!
Je hoeft het dus niet te doen wanneer het weer tijd is om te kleuren?

Ik doe mijn uitgroei nu weer zelf nl.
Ik heb het een aantal keer gedaan zonder kleuring, bij Kinki. Ik vind het geweldig. Mijn haar was na jarenlange boxbraids wel toe aan een oppepper.
Olaplex kan mij zowat betalen voor mijn ambassadeurschap

Ik ben echt fan
Je hebt 3 verschillende behandelingen, geloof ik. 1 tijdens het kleuren, 1 zonder en 1 voor een thuisbehandeling.
Oke, dan ga ik het maar eens laten doen.

Je kan het dus vaker laten behandelen?
Wat is Olaplex precies?



Guy Tang heeft het er weleens over in z'n video's.
quote:nadanni schreef op 04 juli 2016 @ 23:43:

Oke, dan ga ik het maar eens laten doen.

Je kan het dus vaker laten behandelen?Ja kan vaker..het is natuurlijk geen wondermiddel waarvan compleet beschadigd haar ineens weer geschikt is voor een fotocampagne
Alle reacties Link kopieren
Ik doe altijd een olaplex behandeling bij de kapper na de highlights, daarna voelt mn haar superzacht ipv beschadigd. En tussen de verfbeurten door doe ik het thuis ongeveer om de week, kleur blijft beter en mn haar gaat minder snel pluizen. Ben groot fan!
Ben normaal sceptisch met dit soort dingen maar sinds ik een behandeling heb laten doen bijna geen gespleten punten meer.

Zag op internet dat er een summer package is met twee flesjes no 3 voor 50,- ipv 60,-. Heeft iemand deze al in een kapperszaak gespot? Bij salon B hadden ze hem niet.
Je kan het dus ook zelf doen?

Ik ga eens google'n, waar jehetkan kopen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het een keer laten doen na een kleuring, was er niet zo van onder de indruk. Haar was wel zacht maar vond het oko snel vet en zwaar. Ik gebruik liever een gewoon goed haarmasker.
Je hebt een behandeling bij de kapper met nr. 1 en 2. Vervolgens kun je het thuis onderhouden met nr. 3.



Bij mij maakt een haarmasker mijn fijne haar te zwaar. Hou niet van siliconen in maskers en conditioners.
Oke,behandeling nr 1 en/of 2 kun je dus niet thuis doen?
quote:nadanni schreef op 05 juli 2016 @ 08:57:

Oke,behandeling nr 1 en/of 2 kun je dus niet thuis doen?Voor zover ik weet niet maar als het wel kan, ben ik er benieuwd naar.
Ik ben benieuwd wat het verschil tussen olaplex, keratine behandeling en fibreplex van l'oreal is?



Ik wil het thuis kunnen doen, die olaplex is honderden euro's zo'n kit, of zie ik het verkeerd. Die van l'oreal rond de 20€



Ik heb licht blond haar, kom van zwart, ga richting nanny grey maar het is helemaal kapot. Droog. En breekt af. Ik móet hier iets mee doen. Ik verzorg het super goed, maar als het eenmaal opdroogt is het een drogepluizenbende. Ik móet er veel olie in gooien en dan wordt het weer vet en slierterig en zwaar.

Alleen stijlen lijkt nog een beetje leuk maar is ook weer super slecht.



Ik sta overal voor open.
Heb je hier iets aan?

http://www.beautyjournaal ... -droog-haar-na-blonderen/
Er zijn filmpjes op youtube waar ze het verschil uitleggen en laten zien



Olaplex 1 en 2 zijn sowieso niet verkrijgbaar voor particulieren, alleen 3 kun je thuis doen



Er is wel echt een groot verschil in die zin dat olaplex werkt op de verbindingen in het haar en andere behandelingen 'oppervlakte' behandelingen zijn. Eigenlijk is olaplex niet te vergelijken met keratine bijv, zijn compleet verschillende dingen.
Ja thanx nadina.



Ik wil het sowieso toch maar proberen.

Nu gebruik ik producten met keratine en zijde erin, is prima spul, maar doet te weinig.
Heeft alleen 3 thuis gebruiken wel zin dan?
quote:Yggdrasil- schreef op 06 juli 2016 @ 07:29:

Heeft alleen 3 thuis gebruiken wel zin dan?



Mja, ik zie wel enorm verschil als ik het niet gebruik qua conditie van mn haar

maar ik zou dat aan een kapper vragen, of het voor jou zin heeft om nr 3 te gebruiken

nogmaals het is geen wondermiddel dat al beschadigd haar weer repareert...
Alle reacties Link kopieren
quote:Elisabeth1988 schreef op 06 juli 2016 @ 09:47:

[...]





Mja, ik zie wel enorm verschil als ik het niet gebruik qua conditie van mn haar

maar ik zou dat aan een kapper vragen, of het voor jou zin heeft om nr 3 te gebruiken

nogmaals het is geen wondermiddel dat al beschadigd haar weer repareert...Terwijl Olaplex toch zegt dat je haar na de behandeling altijd goed blijft. Maar dan vraag ik me toch af waar nr 3 nog voor dient:quote:De bescherming die Olaplex biedt, is permanent. Zelfs als je het product niet langer gebruikt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven