Mode & Beauty alle pijlers

Bilvergroting dmv implantaten

29-08-2016 22:14 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik ben op zoek naar mensen die een bilvergroting hebnen gehad dmv implantaten. Zou hier graag meer over willen weten. Ervaringen, pijn, herstel etc.

Hoop dat iemand dit heeft gedaan en zijn ervaringen wil delen.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Veel frikandellen eten. Krijg je vanzelf een achterwerk zo groot als het balkon van tram 3. En kost nog minder ook.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Dit is je 5e topic over hetzelfde onderwerp.
Alle reacties Link kopieren
Nou je mag wel wat van mij hahaha
Pluk de dag, voor je het weet ben je dood
Alle reacties Link kopieren
Je wil een billen net als Kimmy K?
quote:GateKeeper schreef op 29 augustus 2016 @ 22:17:

Dit is je 5e topic over hetzelfde onderwerp.Dat dacht ik eerst ook, maar ze heeft deze topics niet zelf geopend maar alleen er in gereageerd
realself.com, staan van alle ingrepen heel veel reviews. Ik heb geen ervaring verder, maar lijkt me wel dat je naar een goed bekend staande kliniek moet.
Alle reacties Link kopieren
mijn ervaring is dat mensen die dit doen hulp nodig hebben

je zet je leven op het spel voor een stel dikke billen of tieten
Alle reacties Link kopieren
Beste,



Eerder ging het over lipofilling. Dat is heel wat anders. Toch bedankt dat je de moeite genomen hebt om te reageren
Alle reacties Link kopieren
Bedankt strikjesmetsiksels!

Jammer dat heel veel mensen op dit forum altijd reageren met hun (negatieve) mening. Ik vroeg om ervaringen niet om meningen. Maar goed. Toch bedankt voor het reagerem
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen ervaring maar wel fimpjes op youtube gezien waar vrouwen dikkere billen kregen door krachttraining. Heb je echt veel meer bil nodig of juist net wat meer?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb helaas al genoeg kont van nature. Maar succes ermee!
Compleet gestoord als je zoiets laat doen! En inderdaad wat Pejeka zegt.
Ik ken iemand die het gedaan heeft. Ten eerste oogt het bij haar erg onnatuurlijk en ten tweede is 1 van de implanteren steeds gaan verschuiven. Zat ze weer met een scheve linkerbil.

Ze is wel 8x geopereerd voor die ene verschuivende implantaat.



Ik zou lekker squaten en deadlift doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:duopennoti schreef op 29 augustus 2016 @ 22:28:

mijn ervaring is dat mensen die dit doen hulp nodig hebben

je zet je leven op het spel voor een stel dikke billen of tieten



Mwah. Ik heb mijn tieten laten verkleinen. En ja, dat is best een operatie met risico´s, net zoals elke andere operatie. Maar uiers tot op je navel is bepaald niet charmant als je 22 bent. Ik ben gaan sporten en toen best wel afgevallen, behalve... juist. Daar waar je wat meer of minder wilt lukt het meestal niet. En soms zie ik wel eens een vrouw ´zonder´ billen en dan kan ik me wel wat voorstellen bij de wens om wat meer te hebben.



Het is ook nooit goed he .



Verder geen ervaring mee. Maar; borsten bevatten voornamelijk vetweefsel, een implantaat wordt achter de spier geduwd (als ik me goed herinner) en de meesten vinden het wel meevallen. Maar je borsten hoeven natuurlijk niet zo hard te werken als je billen he, daar gaan zo´n beetje alle bewegingen doorheen. Dus ik denk dat je daar wel meer last van zult hebben.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Winkelfanaat. Ik heb idd echt geen billen hihi. Na mijn 2e zwangerschap was er echt niks meer over. Dus trainen wat ik al een jaar doe veranderd helaas helaas niks
Alle reacties Link kopieren
quote:beyoncee2 schreef op 29 augustus 2016 @ 22:35:

Bedankt strikjesmetsiksels!

Jammer dat heel veel mensen op dit forum altijd reageren met hun (negatieve) mening. Ik vroeg om ervaringen niet om meningen. Maar goed. Toch bedankt voor het reageremmeningen heb je ook nodig om een goede afweging te kunnen maken
quote:beyoncee2 schreef op 29 augustus 2016 @ 22:48:

Winkelfanaat. Ik heb idd echt geen billen hihi. Na mijn 2e zwangerschap was er echt niks meer over. Dus trainen wat ik al een jaar doe veranderd helaas helaas niksAls jij goed traint, kan jij ook gespierde billen kweken. Iedereen heeft spieren in zijn billen. Je moet zwaarder trainen en goede voeding (vetten en eiwitten) eten.
Alle reacties Link kopieren
quote:yajes schreef op 29 augustus 2016 @ 22:55:

[...]



Als jij goed traint, kan jij ook gespierde billen kweken. Iedereen heeft spieren in zijn billen. Je moet zwaarder trainen en goede voeding (vetten en eiwitten) eten.Ja het werkt echt. Ik doe sinds een half jaar bilspieroefeningen. En ik krijg echt gespierdere bullen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:yajes schreef op 29 augustus 2016 @ 22:47:

Ik ken iemand die het gedaan heeft. Ten eerste oogt het bij haar erg onnatuurlijk en ten tweede is 1 van de implanteren steeds gaan verschuiven. Zat ze weer met een scheve linkerbil.

Ze is wel 8x geopereerd voor die ene verschuivende implantaat.



Ik zou lekker squaten en deadlift doen.Oh vreselijk! Al zou ik Fjorden voor billen hebben dan ga ik nog liever gruwelijk fanatiek sporten.
Ik zag ooit een filmpje van een vrouw met een bilimplantaat die los van de huidlaag zat. Zij kon hem gewoon omdraaien van de platte naar de bolle kant door hem heen en weer te bewegen met haar handen, brrr..
Dubbel
quote:Eyeofthetiger schreef op 29 augustus 2016 @ 23:17:

Ik zag ooit een filmpje van een vrouw met een bilimplantaat die los van de huidlaag zat. Zij kon hem gewoon omdraaien van de platte naar de bolle kant door hem heen en weer te bewegen met haar handen, brrr..Ik las ooit dat in een sportschool een vrouw met implantaten in d'r kont heel fanatiek ging sporten en toen haar implantaten 'ontploften'
Alle reacties Link kopieren
Je hebt toch gewoon broekjes met vulling te koop? Net als een wonderbra alleen dan voor je billen

Dat is veel veiliger, goedkoper, pijnloos, instant resultaat en bovendien heel handig als dikke billen weer uit de mode zijn!
Alle reacties Link kopieren
quote:Caledoniaxx schreef op 29 augustus 2016 @ 23:27:

[...]



Ik las ooit dat in een sportschool een vrouw met implantaten in d'r kont heel fanatiek ging sporten en toen haar implantaten 'ontploften'



Ik heb wel eens gelezen dat iemand haar rechterhersenhelft in haar rechterbil liet transplanteren en haar linkerhersenhelft in haar linkerbil. Hoewel de operatie succesvol was, was de vrouw niet beschikbaar voor commentaar.



(De reacties worden er niet geloofwaardiger op, wel grappiger )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven