Mode & Beauty alle pijlers

Hoe lang op je hoogste?

10-09-2016 09:43 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang ben jij op je hoogste hakken? Ik trap af: 1,88 m. (1.76 + 12) and loving it.

Hoe lang ben jij op je hoogste hakken?

Totaal aantal stemmen: 100

kleiner dan 1.68 (7%)
1.68 tot en met 1.72 (15%)
1.73 tot en met 1.77 (22%)
1.78 tot en met 1.82 (14%)
1.83 tot en met 1.87 (19%)
1.88 tot en met 1.92 (15%)
langer dan 1.93 (8%)
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt.
1.60m. En loving mijn platte stoere stappers.
Alle reacties Link kopieren
Max 1.75 (hakken 10 cm) Ik ben dus 1.65
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Alle reacties Link kopieren
1.88 op 10 cm hak.
wij slapen nooit.
1.84 (hoogste hakken zijn 12cm). Draag ze vrijwel nooit. Vind hakken niet lekker zitten en vind lang zijn ook niet leuk.
Alle reacties Link kopieren
hoogste hakken 8 cm ben 1.87 van mezelf
Alle reacties Link kopieren
Maaruh to, je hebt het al langer dan een jaar (loepje) regelmatig over je lengte en hakken, is het een obsessie voor je?
Alle reacties Link kopieren
quote:girlpower1993 schreef op 10 september 2016 @ 09:51:

hoogste hakken 8 cm ben 1.87 van mezelfJezus
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Alle reacties Link kopieren
Hè ik zie dat ik een foutje gemaakt heb in de poll.
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt.
1.70 (1.60 zonder hakken)
Hoogste hakken 10 cm, ben 1.83 van mezelf. Helaas kan ik er niet meer op lopen, dus het zijn zitschoenen geworden
quote:ladygaga_xx schreef op 10 september 2016 @ 09:52:

[...]



JezusDie was waarschijnlijk een stuk kleiner. 2000 jaar geleden en Semitisch, he.
Alle reacties Link kopieren
quote:hebjehaarookweer schreef op 10 september 2016 @ 09:59:

[...]





Die was waarschijnlijk een stuk kleiner. 2000 jaar geleden en Semitisch, he.Volgens de lijkwade van Turijn ongeveer 1.80..
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt.
quote:maritk schreef op 10 september 2016 @ 10:03:

[...]





Volgens de lijkwade van Turijn ongeveer 1.80..
Alle reacties Link kopieren
quote:hebjehaarookweer schreef op 10 september 2016 @ 09:59:

[...]





Die was waarschijnlijk een stuk kleiner. 2000 jaar geleden en Semitisch, he.Laat jezus erbuiten
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Alle reacties Link kopieren
quote:hebjehaarookweer schreef op 10 september 2016 @ 10:04:

[...]





Zonder hakken dan hè.
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt.
quote:ladygaga_xx schreef op 10 september 2016 @ 10:05:

[...]



Laat jezus erbuiten Jij begon.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb taxi-schoenen van 15cm, maar de hakken waar ik op loop zijn max 7 a 8 cm. Daarmee ben ik 177cm.
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 10 september 2016 @ 09:51:

Maaruh to, je hebt het al langer dan een jaar (loepje) regelmatig over je lengte en hakken, is het een obsessie voor je?Loep je me wel vaker? Ben ik een obsessie voor je?
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt.
1 meter 84 (172+12) and hating it. Hoewel ik een inloopkast ermee vol heb staan draag ik nooit meer pumps. Ik loop veeeeeeel liever op sneakers. En ik werd non stop lastig gevallen door random vieze mannetjes als ik op hakken liep. Zo raar en overdreven.



Het had echt met die hakken te maken want ik ben nooit schaars gekleed op straat. Een paar keer ben ik zelfs 'aangerand' (billen knijpen of slaan) op klaarlichte dag in de stad en toen was ik er klaar mee. Op hakken zie ik er blijkbaar zwakker uit ofzo. Wat ook wel zo is want ik kan er niet op rennen.



En ik heb een heupblessure gehad ooit, waar ik nog steeds last van heb als ik lange afstanden loop op sneakers of hele korte afstanden op hakken.
Alle reacties Link kopieren
quote:maritk schreef op 10 september 2016 @ 10:10:

[...]





Loep je me wel vaker? Ben ik een obsessie voor je? Dit soort topics zijn opvallend, meestal geopend door of fetisjisten of obsessieven. Je vindt het blijkbaar interessant genoeg om er keer op keer over te beginnen, dus dan is het een ding voor je. Meestal heeft dat te maken met onzekerheid, anders zou het gewoon een vast gegeven voor je zijn. Je opent toch ook geen topics over je kleur ogen, of haar, of de grote van je voeten.
12cm en 1,68 met hakken aan.
Loving kun je eigenlijk niet op die manier zeggen (grammaticaal), MacDonalds is de enige die ermee weg komt.

Verder is het wel bijzonder als iemand het over zijn lengte blijft hebben. Dat lijkt dan wel een pijnpunt, of je bent vreselijk trots. Wat mag natuurlijk, maar trots zijn op een natuurlijk gegeven is best apart.

Desondanks heb ik de poll ingevuld want ik heb ook een leuke lengte, een uitermate charmante 1,59 zonder hakken.
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 10 september 2016 @ 10:21:

[...]



Dit soort topics zijn opvallend, vaak geopend door of fetisten of obsessieve. Je vi ndt het blijkbaar interessant genoeg om er keer op keer over te beginnen, dus dan is het een ding voor je. Meestal heeft dat te maken met onzekerheid, anders zou het gewoon een vast gegeven voor je zijn. Je opent toch ook geen topics over je kleur ogen, of haar, of de grote van je voeten.Dan zal ik het maar toegeven, ik ben een onzekere obsessievelijke fetishist. Mijn volgende topic gaat dan ook over mijn schoenmaat.
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt.
Alle reacties Link kopieren
quote:MinkeDeWit schreef op 10 september 2016 @ 10:25:

Loving kun je eigenlijk niet op die manier zeggen (grammaticaal), Nike is de enige die ermee weg komt.

Verder is het wel bijzonder als iemand het over zijn lengte blijft hebben. Dat lijkt dan wel een pijnpunt, of je bent vreselijk trots. Wat mag natuurlijk, maar trots zijn op een natuurlijk gegeven is best apart.

Desondanks heb ik de poll ingevuld want ik heb ook een leuke lengte, een uitermate charmante 1,59 zonder hakken.Ze is gewoon 176, daar is echt niets bijzonders aan qua lengte. Dat ben ik ook. Draag overigens nagenoeg nooit hakken, en hele hoge vind ik enorm ordinair.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven