Mode & Beauty alle pijlers

Keratine Gold van Jean Paul Mynè

03-10-2016 11:20 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaring met de Keratine behandeling van Jean Paul Mynè? Mijn kapper biedt deze behandeling sinds kort aan en het ziet er ontzettend goed uit, glad en steil haar zonder pluis na behandeling, en het effect zou zes maanden zichtbaar blijven. Ik heb zelf nogal een woeste krullenbos en overweeg een behandeling, maar omdat het nogal een kostbaar iets is wil ik graag eerst wat ervaringen van anderen horen . Anyone?
Alle reacties Link kopieren
Vriendin van mij heeft zoiets ooit gedaan maar het bleef niet heel lang glad en stijl, zij heeft ook veel krullen misschien dat het daardoor kwam, het haar werd ook nogal droog op een gegeven moment.
.
Alle reacties Link kopieren
Die behandeling bestaat al even. Maar, op de NL markt mag de concentratie werkzame stoffen niet zo hoog zijn als in de VS. En daarom werkt de behandeling niet zo goed.



Ik heb de VS behandeling een aantal jaar geleden een aantal malen gedaan, en was wel tevreden over het resultaat, maar later met de minder werkzame stoffen hier in NL werd het inderdaad erg droog. Want je verhit het haar enorm, en dat is gewoon een aanslag op je haar.



Ik had toen Sunliss. Misschien kun je nog beter vanuit de VS een doehetzelf kit bestellen en het zelf gaan doen.
Alle reacties Link kopieren
In deze behandeling zitten geen schadelijke stoffen zoals formadehyde en aardoliën etc en bestaat uit natuurlijke ingrediënten zoals avocado en stamcellen uit appels. Het schijnt je haar dan ook niet uit de drogen. Na een maand of zes zou je alleen de uitgroei hoeven bijwerken, ik ben natuurlijk benieuwd of dat echt zo is.
Alle reacties Link kopieren
[...]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 22-11-2017 04:15
Reden: Spam
99.17% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven