Mode & Beauty alle pijlers

Wie helpt mij met aankleden.

17-12-2016 12:51 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
ceylon wijzigde dit bericht op 03-02-2020 11:52
99.67% gewijzigd
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Zo das een uitdaging met €0,-
Alle reacties Link kopieren




Zo erg is het niet. Maar ik wil dus geen broek van 200 euro aanschaffen.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Koop (ja sorry) eerst een hele goedzittende zwarte pantalon. Dan kom je met je shirts denk ik al wel een eindje. Leuk jasje of vestje erop. Eventueel leuke sjaal of ketting.



En daaronder een leuk hakje (laars of pump)
Alle reacties Link kopieren
Zoiets bedoel ik



Net ontdekt #zalandostyle

http://zln.do/1OeUiQn
Alle reacties Link kopieren
Eens met dat je een goedzittende pantalon moet aanschaffen. En dan kijken wat je in je kast hebt hangen, zodat je daar combinaties van kunt maken. Misschien kun je op pinterest kijken voor wat inspiratie (business outfits bijvoorbeeld)? Voor ons is dit moeilijk, omdat we je kledingkast niet kennen.
Ik snap dat je niet wil investeren zolang je in je proeftijd zit, maar als je bij het niet doorkomen van die proeftijd toch weer gaat solliciteren op dit soort banen, is die investering het toch waard?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou beginnen met kijken op bijv Pinterest naar wat je aanspreekt. Dan ga je bewuster bekijken, wát vind je vooral leuk? De kleuren? Stof? Model? Door zo steeds bewuster te kijken, kun je je eigen favoriete stijl gaan ontwikkelen.

Dat duurt misschien te lang voor je. Dan even een winkel inlopen die je aanspreekt en daar je vraag voorleggen. Kunnen zij jou aankleden.
Alle reacties Link kopieren
Misschien kun je ook kijken in je kledingkast wat je nog wel geschikt vindt? Dat beschrijf je hier en dan kunnen we er misschien een combinatie van maken.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat ik vrij duidelijk was over mijn kledingkast .



Qua jasjes die ik heb hangen moet je denken aan DEZE maar dan in ribfluweel. Om je enig idee te geven. Dat past niet echt bij die zalando broek van Prinses, dus die broek is prima maar kan ik niet combineren.



En de blouses in mijn kast lijken vrij veel HIEROP.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
H&M voor betaalbare opties? Mijn tip zou zijn om geen zwart pak te kopen, maar bijvoorbeeld grijs of donkerblauw. Verder simpel: pantalon of (koker)rok tot de knie of daarover. Misschien wat leukje jasjes en blazers. Koop een broek, een rok/jurk en een of twee jasjes en dan heb je meeeer dan genoeg. Zolang je iets hebt waarmee je kan mix en matchen kom je met weinig stukken al een heel eind.
Is het anders een idee om eerst wat spullen van marktplaats te plukken? Kost haast niets en zit echt mooi spul tussen als je goed zoekt.



Voor inspiratie zou ik googelen op "business casual".
Alle reacties Link kopieren
quote:Ceylon schreef op 17 december 2016 @ 13:14:

Ik dacht dat ik vrij duidelijk was over mijn kledingkast .



Qua jasjes die ik heb hangen moet je denken aan DEZE maar dan in ribfluweel. Om je enig idee te geven. Dat past niet echt bij die zalando broek van Prinses, dus die broek is prima maar kan ik niet combineren.



En de blouses in mijn kast lijken vrij veel HIEROP.



Ja, leuk met een jeans inderdaad!



Phoeh, ik denk toch dat je ietsje moet 'verlichten'. Rib en jeans zijn erg zwaar. Meer voor buiten bijna.



Wat jij nodig hebt is binnenkleding.
Alle reacties Link kopieren
http://www.bonprix.nl/product/broek-zwart-913261/#image

Zoiets? Kan goed met jou type blouses
quote:Ceylon schreef op 17 december 2016 @ 13:14:

Ik dacht dat ik vrij duidelijk was over mijn kledingkast .



Qua jasjes die ik heb hangen moet je denken aan DEZE maar dan in ribfluweel. Om je enig idee te geven. Dat past niet echt bij die zalando broek van Prinses, dus die broek is prima maar kan ik niet combineren.



En de blouses in mijn kast lijken vrij veel HIEROP.





Waarom zouden die jasjes volgens jou niet op die broek kunnen? Omdat het niet precies hetzelfde stofje is? Dat is onzin.



Ik zou investeren in zo'n zwarte pantalon en één of twee goed zittende blouses in een kleur die goed bij je haar/huid past.
Kijk eens bij La ligna, die hebben een goede mix van keurig en kleurig, (modellen vaak goed op de knie etc) en in de sale word het heel betaalbaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Principe-Prinses schreef op 17 december 2016 @ 13:28:

[...]





Ja, leuk met een jeans inderdaad!



Phoeh, ik denk toch dat je ietsje moet 'verlichten'. Rib en jeans zijn erg zwaar. Meer voor buiten bijna.



Wat jij nodig hebt is binnenkleding.



Je slaat de spijker op z´n kop.



En Froufrou, de stoffen hoeven niet hetzelfde te zijn, maar wat Prinses al aangeeft, ze zijn erg winters. Tegenover de kostuums en kleding van de anderen is het echt niet passend (hoewel zij ook wel snappen dat ik voorlopig geen enorme keuze zal hebben, dus behalve een jeansverbod worden er niet echt eisen gesteld).
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
De modern classics van H&M. Spreekt je iets aan hiervan?



http://m.hm.com/nl/products/ladies/modernclassics
Alle reacties Link kopieren
En creeer een taille!
--
Alle reacties Link kopieren
Is dit iets? (Even niet op de prijs letten)



Net ontdekt #zalandostyle

http://zln.do/2hbSxvk



Lijkt me mooi bij jouw zware winterse kleding passen. Sommige vrouwen vinden een witte broek in de winter niet kunnen maar ik vind het juist wel mooi. Ik zag pas een vrouw fietsen met een witte broek, gecombineerd met hele mooie cognackleurige laarzen en donderblauw. Heel mooi en netjes.



Maar, je zou het als een jeans kunnen zien, vanwege het model en de zware stof. Maar ja..
Alle reacties Link kopieren
En anders weet ik het ook niet hoor!
Alle reacties Link kopieren
Dat H&M spul, daar staan wel passende dingen tussen. En prinses, die witte broek is toch echt een jeans. Zoiets heb ik wel in mijn kast (voor frissere voorjaarsdagen).
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ceylon schreef op 17 december 2016 @ 14:37:

Dat H&M spul, daar staan wel passende dingen tussen. En prinses, die witte broek is toch echt een jeans. Zoiets heb ik wel in mijn kast (voor frissere voorjaarsdagen).Ik vind het er in hun catalogus altijd leuk uit zien. Heb je die niet nog liggen ter inspiratie?
Hou je van jurken?



Jurken naar lichaamstype



Mocht je een appel zijn, gezien het genoemde buikje, wellicht staat hier dan iets tussen: Jurken
Alle reacties Link kopieren
Oke. Om te beginnen heb ik nu de volgende combi besteld. In mijn kast hangen nog wel diverse blouses en shirts die ik dan hiermee kan combineren en ik heb nog een donkerblauw, wat sjieker, colbertjasje in een gewoon stofje.



(Puberella heeft het goedgekeurd ).



Hm. Ik kon toch plaatjes plakken....
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven