Mode & Beauty alle pijlers

Goede site voor dure tweedehands tassen

11-02-2017 07:08 24 berichten
Weten jullie een goede site waar je tweedehands tassen van goede merken kunt kopen en verkopen? Dus geen marktplaats, maar meer speciaal op assessoires gericht?
Alle reacties Link kopieren
Designervintage of online veilingen van Christies
Christies is denk ik te hoog gegrepen, voor een duurder segment dan ik zoek.

Wil een tas verkopen die zo'n 800 euro heeft gekost, van een goed tassenmerk, maar niet van een modeontwerper ofzo.



Designervintage is ook meer gericht op Dior en Chanel en dat soort merken. Ook een hoger segment.
Alle reacties Link kopieren
Wat voor merken zoek je?
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee. Probeer zelf tassen van die prijsklasse verkocht te krijgen maar op MP mag je blij zijn met een bod van 80% onder de nieuwwaarde voor een tas die 3x gebruikt is.
Ik wil een tas van The Bridge verkopen.
Alle reacties Link kopieren
Waarom wacht je niet op de sale.

Ik heb in december nog een tas van coach en furla gekocht met een korting van 40%



Bijenkorf heeft ook weleens, buiten de sale, een paar dagen 30% korting op tassen.
Alle reacties Link kopieren
Wardow.de is ook een site op tijdens de sale in de gaten te houden.
Ik wil een tas verkopen, niet een tas kopen.
Alle reacties Link kopieren
Rebelle.com
Post m hier..genoeg tassenfans ????
Als ik Google id de duurste tas van the bridge 700€.

Met een beetje geluk krijg je daar de helft voor maar vrees minder is geen collectable ofzo.

Zou dus toch marktplaats proberen .
Bella Bag
Catawiki
Alle reacties Link kopieren
Ik denk eigenlijk dat er geen markt voor dat soort 2e hands tassen is... dus verwacht geen serieus geld er voor.
Tas heeft 800 gekost zeg je, hoeveel hoop je er nog voor te krijgen? Via zo'n site zul je vooral veel kwijt zijn aan commissie. Dan is MP een stuk voordeliger.
Alle reacties Link kopieren
Als het geen bekend merkis ( en dat is het niet( is het moeilijk op de tweedehands markt. Waarom heb jij erb ooit 800 voor betaald? Kwaliteit wsl. Maar de vintagekoper wil merk en design.

Zou ook geen goede site weten.. probeert gewoon op MP, zie je wel hoe het loopt, hij kan er altijd nog weer af, toch?
Alle reacties Link kopieren
http://www.vestiairecollective.com daar heb ik wel eens iets tweedehands van gekocht.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Alle reacties Link kopieren
quote:violetskies schreef op 11 februari 2017 @ 09:14:

http://www.vestiairecollective.com daar heb ik wel eens iets tweedehands van gekocht.Wel goed opletten wat je koopt. er wordt ondanks de echtheidsgarantie van die site toch een hoop nep verkocht. En voor tassen die in het middensegment vallen krijg je op MP niks. Ik heb dat ook wel geprobeerd maar dan krijg je voor een tas met nieuwprijs 400 hooguit 50. Dan kun je het toch beter proberen op VC ondanks de commissie
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
2ndhandbrand
Alle reacties Link kopieren
800 euro really?
Misschien toch internationaal op ebay?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn louis vuitton tassen verkocht voor een hele goede prijs. Maar die tassen zijn ook gewild

Ik heb de tassen verkocht via fb trouwens misschien is dat een idee?
Bedankt voor alle tips, ik ga ze eens goed bekijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven