Mode & Beauty alle pijlers

Ervaringen bij Soprano Clinics/Skinwizard

28-03-2017 21:53 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik plaatste eerder een toppic of iemand ervaring had met de Soprano ICE laser. Nu kwam ik op Groupon een aantrekkelijke deal tegen voor een leuke prijs bij Soprano Clinics/Skinwizard in Utrecht. Ik huiver altijd even bij Groupon omdat ik denk dat een goede kliniek dat niet nodig zou hebben, maar de aanbieding is toch wel erg aantrekkelijk.



Wie heeft er evaring met het laseren bij deze kliniek?? Onbeperkt is de prijs dus ik zou (als ik 6 weken tussendoor aanhou) 8 x kunnen gaan en hoop dan van het meeste haar af te zijn..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bij hun weleens clearlift laser laten doen. Ik vond de behandeling goed en het resultaat mooi. Ik vond de heren die het runnen wel een beetje vreemde types. De Nederlander is nogal gesjeesd en andere (Engels / Spaanssprekend) is rustiger en vriendelijk. Ik heb nu een fijnere kliniek met echte arts in Adam. Helaas doen zij geen laser.



Zij hebben in Utrecht wel kwalitatief goede apparatuur staan en zij weten er mee om te gaan.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
@viva-amber, vind het niet heeeeeel relaxt als een vent mijn schaamstreek gaat laseren eigenlijk...
quote:Ananasplant89 schreef op 29 maart 2017 @ 08:58:

@viva-amber, vind het niet heeeeeel relaxt als een vent mijn schaamstreek gaat laseren eigenlijk...En als hij gay is?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zijn het partners idd.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
@Yakatani, dat maakt voor mij niets uit eigenlijk.. Vind het gewoon beetje ongemakkelijk ofzo
Je kan best met Groupon een aantal behandelingen doen. Maar dan moet je daarna extra behandelingen bijkopen bij een andere kliniek. Dit heeft te maken met de golflengte van de laser. Na een aantal behandelingen zijn de haren te dun/fijn voor de gewone diode laser en moet je over op alex(andrite) die dan weer niet de dikke stugge haren aankan.


In Utrecht zijn er minstens twee klinieken met Soprano Platinum die die golflengte wel hebben (Pourtous en Lara)
Misschien zijn het er nog meer, dan heb je extra keus.
Die laser daar kan ook de gewone diode golflengte!
Alleen de meeste klinieken bieden alleen diode (of alexandrite) en daarmee krijg je de haren meestal niet goed weg

(Belachelijk eigenlijk dat klinieken dit niet aangeven. Het is raar dat ze doen dat de gewone soprano echt de oplossing is terwijl heel veel mensen dan toch blijven met dunne, fijne haren die niet goed meer weggelasers kunnen worden.)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven