Mode & Beauty alle pijlers

Welke enkelsokken blijven goed zitten?

07-05-2017 09:18 35 berichten
Weet iemand welke enkelsokken goed blijven zitten? Ze schieten altijd onder mijn voet.
Alle reacties Link kopieren
Die van de Zeeman, drie paar voor €2,99.

Blijven perfect zitten bij mij.
Alle reacties Link kopieren
Bij de action heb ik hele dunne gekocht.. 3 euro voor 3 paar.



In mijn sneakers zitten ze prima, in andere schoenen schieten ze onder mijn voet
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Even zonder gein.......ik herken het enkelsokkendilemma en doe zelf het volgende:

Ik draag mijn "gewone" sokken, sla die tot rand schoen om onder voet. Blijft prima zitten, want dubbele stof. En kun je naar eigen wens dusdanig inkorten dat je het deels blijft zien als sok, of dat je de sok helemaal niet meer ziet.
C&A

Ze blijven ook wel mooi (voor zover enkelsokken mooi zijn)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gemerkt dat ik ze ook wat groter moet kopen. Heb zelf maat 39, maar moet dan echt de 40-42 en niet de 37-39.



Die laatste komen dan toch te strak om mijn voeten zodat ze al na een paar stappen onder mijn hielen zitten
"I love not Man the less, but Nature more..."
Alle reacties Link kopieren
H&M heeft ze met een siliconen randje in de hiel. Blijft perfect zitten! Alleen de kwaliteit van de stof is niet zo best.
Winter is coming...
Bedankt voor de tips, sommige had ik al geprobeerd maar ga de rest ook proberen ;)
Alle reacties Link kopieren
Primark heeft microfibre enkelsokken die geweldig zijn. Goed aansluitend, zweten niet en blijven lang mooi. Enige wat jammer is, is de kleur: zwart met neon-accenten of helemaal neon.
Alle reacties Link kopieren
Nooit last vab eigenlijk en heb merken als Adidas, Nike, Esprit, Falke. Heb maat 43 maar koop maat 39-42, ik hou van strak zittend en nog geen enkel merk (ook eigen merken) schieten onder mijn voet in wat voor schoen dan ook, behalve laarzen daar zakt echt alles in af.



Hogere sokken daarentegen zakken altijd af, totdat de sokken tot aan de knie komen dan weer niet.



Mijn insziens is het dus echt een kwestie van hoe je voet, enkel, kuit gevormd is/zijn.
fietsen varen vrouwelijk doen
Ik heb ze al jaren van puma. Die zijn net wat hoger en blijven daardoor prima zitten.

Deze, met een hogere en bredere rand :







Niet deze, die zijn lager en schieten onder de hiel :







Ik let altijd op hoe lang het deel tussen de hiel en de rand is. Is dat heel kort, koop ik ze niet.
Alle reacties Link kopieren
H&M heeft verschillende soorten met een siliconen randje; die blijven bij mij allemaal perfect zitten. Ze hebben ook enkelsokken van een stof met kleine gaatjes er in; die blijven ook perfect zitten.
Ik zweer bij deze zie je ook echt niet boven je sneakers uitkomen, vind dat zelf niet mooi zo'n randje sok boven je sneaker .

https://www.google.nl/sea ... -8&hl=nl-nl&client=safari



Steps sneaker socks bedoel ik dus
Die zwarte van de H&M met 69%katoen. Koop ze wel een maat groter dan normaal en ze blijven goed zitten.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken het dilemma..

Nu heb ik van Hema met zo'n lipje aan de hielkant. Blijft prima zitten
Alle reacties Link kopieren
Hema, de sport enkelsokken. Zitten mooi strak!
tsja.....
De microfiber sokken blijven bij mij ook goed zitten, die gebruik ik met hardlopen maar zijn ook net een cm hoger. En ik wil dus inderdaad graag de lage..



De steps sokken heb ik geprobeerd (van de hema) en schieten ook onder mijn hiel.



Misschien is het inderdaad een kwestie van hoe je voet gevormd is maar ik wil ze graag nog met zo'n siliconenlipje proberen!
Ik heb enkelsokken van de Action. Ze hebben verschillende soorten, dus je moet wel de goede nemen.

Die van mij zijn vrij dik en hebben een soort boordje waarbij het boordje op de hiel wat hoger valt dan aan de voorkant. Ze hebben ook andere enkelsokken, maar die vind ik niet fijn. Dus anders nog eens een andere enkelsokjes proberen bij de Action?

Het zijn er ook 3 in een set, € 2,79. Donkerblauw, lichtgrijs en een zandkleur ofzo.

Ik wil geen andere meer. Heerlijk.

Succes!
Alle reacties Link kopieren
Hema sportsokken, een soort van panty achtig materiaal heeeerlijk
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 07 mei 2017 @ 09:50:

Ik zweer bij deze zie je ook echt niet boven je sneakers uitkomen, vind dat zelf niet mooi zo'n randje sok boven je sneaker .

https://www.google.nl/sea ... -8&hl=nl-nl&client=safari



Steps sneaker socks bedoel ik dus Nuttig topic! Deze sokken wil ik dus ook graag, maar die schieten juist onder de voet. Althans, die van HEMA. Raad jij Falke aan?
Alle reacties Link kopieren
quote:SanPellegrino schreef op 07 mei 2017 @ 10:53:

[...]





Nuttig topic! Deze sokken wil ik dus ook graag, maar die schieten juist onder de voet. Althans, die van HEMA. Raad jij Falke aan?

Jola heeft die ook. En die blijven tenminste echt goed zitten én zie je niet in schoenen.

Zo lelijk, doen alsof je geen sokken aan hebt maar ondertussen wel een randje laten zien. Ik zweer dus bij die sokjes van Jola!
quote:apiejapie schreef op 07 mei 2017 @ 11:35:

[...]



Jola heeft die ook. En die blijven tenminste echt goed zitten én zie je niet in schoenen.

Zo lelijk, doen alsof je geen sokken aan hebt maar ondertussen wel een randje laten zien. Ik zweer dus bij die sokjes van Jola!Ik ook haha ! Werk jij er soms ;)?
quote:sushilala schreef op 07 mei 2017 @ 10:08:

De microfiber sokken blijven bij mij ook goed zitten, die gebruik ik met hardlopen maar zijn ook net een cm hoger. En ik wil dus inderdaad graag de lage..



De steps sokken heb ik geprobeerd (van de hema) en schieten ook onder mijn hiel.



Misschien is het inderdaad een kwestie van hoe je voet gevormd is maar ik wil ze graag nog met zo'n siliconenlipje proberen!Steps is het merk die hebben ze bij de Hema niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat winterqueen al zegt, H&M heeft sokjes met een siliconen streepje bij je hak. Zijn de enige die hier blijven zitten, ik vind ze echt heel fijn!
Alle reacties Link kopieren
Enkel sokken van de Albert Heijn zijn ook fijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven