Mode & Beauty alle pijlers

Corrigerend ondergoed

19-05-2017 13:17 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoewel ik weet dat het een beetje een non-probleem is.
Onder een strakke rok wil ik graag dat kleine beetje buik verdoezelen. Maar de meeste corrigerende onderbroeken duwen mijn billen ook op/weg/zoek en dat wil ik niet.
Kan het nu niet buik weg billen niet

En ja het is een non-probleem want ik weet dat ik niet moet zeuren. Maar na drie kinderen is het toch ook de zwaartekracht. En het wordt zomer. Iemand die het idee heeft. Jurkjes werken wel. Maar dat vind ik straks weer zo warm


wie mooi wil zijn moet pijn lijden kan ook nog natuurlijk :whistle:
Alle reacties Link kopieren
Misschien werkt een corrigerende string wel?
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
Voor een vrouw is dit toch geen non-probleem? Voor de rest lees ik mee :)
ooitverlegen wijzigde dit bericht op 19-05-2017 13:27
2.78% gewijzigd
tyche schreef:
19-05-2017 13:20
Misschien werkt een corrigerende string wel?
Dit.
Of een hemdje.
Alle reacties Link kopieren
Een hemdje?
Het gaat alleen om je buik?
Zelf draag ik corrigerende broekjes met pijpjes, meteen het probleem van schurende bovenbenen opgelost.

Misschien kun je een corrigerende onderbroek/string proberen? Mijn ervaring is dat dit niet de billen maar de buik corrigeert.
Alle reacties Link kopieren
Het is echt alleen mijn buik. Maar die string is wel een goed idee.
Soms is het net dat je denkt. Het mag wel iets minder. Buik inhouden doe ik ook wel maar uiteindelijk moet een mens ademhalen
Alle reacties Link kopieren
Mijnneusislanger schreef:
19-05-2017 13:31
Buik inhouden doe ik ook wel maar uiteindelijk moet een mens ademhalen
:rofl:
tyche schreef:
19-05-2017 13:20
Misschien werkt een corrigerende string wel?
Bestaat dat echt? Zit dat dan niet keihard tussen je billen? Een string zit sowieso tussen je billen, dat weet ik (ervaar ik momenteel :biggrin: ), maar zo'n corrigerend broekje zit toch per definitie heel erg strak? Als dat dan ook zo strak tussen mijn billen zit, denk ik niet dat dat zo aangenaam is. :moon: |-)
Alle reacties Link kopieren
Jitsie schreef:
19-05-2017 14:01
Bestaat dat echt? Zit dat dan niet keihard tussen je billen? Een string zit sowieso tussen je billen, dat weet ik (ervaar ik momenteel :biggrin: ), maar zo'n corrigerend broekje zit toch per definitie heel erg strak? Als dat dan ook zo strak tussen mijn billen zit, denk ik niet dat dat zo aangenaam is. :moon: |-)
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden :-)

Het is dit, of afbeulen in de sportschool (evt. aangevuld met wat operaties)....
Alle reacties Link kopieren
viva1966 schreef:
19-05-2017 14:09
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden :-)

Het is dit, of afbeulen in de sportschool (evt. aangevuld met wat operaties)....
Eh

*adem nog meer in gaat houden*
Alle reacties Link kopieren
Jitsie schreef:
19-05-2017 14:01
Bestaat dat echt? Zit dat dan niet keihard tussen je billen? Een string zit sowieso tussen je billen, dat weet ik (ervaar ik momenteel :biggrin: ), maar zo'n corrigerend broekje zit toch per definitie heel erg strak? Als dat dan ook zo strak tussen mijn billen zit, denk ik niet dat dat zo aangenaam is. :moon: |-)
Ik ga het wel eens proberen. Wie weet valt het mee. Of tegen. Of om..
viva1966 schreef:
19-05-2017 14:09
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden :-)

Het is dit, of afbeulen in de sportschool (evt. aangevuld met wat operaties)....
Oh jeetje... Het is dus inderdaad ongemakkelijk. :-o En ik vond gewoon corrigerend ondergoed al verschrikkelijk zitten. :flag:

Ik ben dan inderdaad maar weer gaan sporten. Ik ben er nog niet helemaal, maar het doel is in zicht en ik durf eindelijk weer aansluitende jurkjes aan. Maar soms is de oplossing inderdaad niet zo gemakkelijk. :frusty:
Alle reacties Link kopieren
Jitsie schreef:
19-05-2017 14:01
Bestaat dat echt? Zit dat dan niet keihard tussen je billen Een string zit sowieso tussen je billen, dat weet ik (ervaar ik momenteel :biggrin: ), maar zo'n corrigerend broekje zit toch per definitie heel erg strak? Als dat dan ook zo strak tussen mijn billen zit, denk ik niet dat dat zo aangenaam is. :moon: |-)

Ook toevallig, dat is mijn hobby.
Skull schreef:
19-05-2017 14:20
Ook toevallig, dat is mijn hobby.
Corrigerende strings dragen? Apart :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Jitsie schreef:
19-05-2017 14:22
Corrigerende strings dragen? Apart :rofl:

Gekkerd.
Alle reacties Link kopieren
Jitsie schreef:
19-05-2017 14:01
Bestaat dat echt? Zit dat dan niet keihard tussen je billen? Een string zit sowieso tussen je billen, dat weet ik (ervaar ik momenteel :biggrin: ), maar zo'n corrigerend broekje zit toch per definitie heel erg strak? Als dat dan ook zo strak tussen mijn billen zit, denk ik niet dat dat zo aangenaam is. :moon: |-)
natuurlijk niet. De correctie zit enkel op je buik, is toch logisch?
Alle reacties Link kopieren
de hema heeft ze overigens ook
guppekop schreef:
19-05-2017 15:33
natuurlijk niet. De correctie zit enkel op je buik, is toch logisch?
Nou geen idee. :nope:

Het bestaat uit 1 stuk en uit 1 en dezelfde stof. Als die stof je billen bedekt dan zit het behoorlijk strak om de billen. Haal je het stofje over de billen weg dan zit het behoorlijk strak tussen de billen. Dacht ik.
Ik vond mijn redenering persoonlijk ook nogal logisch. :facepalm: :proud:

Maar goed. Blij om te horen dat ik het mis had.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag standaard onder al mijn kleren een strak zwart hemdje. Dit helpt ook. Alleen weet ik niet of het in jouw geval ook handig werkt, want het is wel alleen voor je buik.
Alle reacties Link kopieren
Bij Hunkemöller hebben ze een corrigerende body
En dan in string model
Alle reacties Link kopieren
Na alle tips even de update.
De string werkte prima en het viel mee qua ultieme wedgie
Maar
Het was me wel wat warm. Onderrok hielp ook. Ook warm trouwens
Maar uiteindelijk denk ik dat corrigerend ondergoed het maar moet doen als het echt op sjiek moet en de rest van de tijd en glimlach een buikje moet corrigeren. :sun:
Alle reacties Link kopieren
https://nl.aliexpress.com/item/New-Wo ... 68818c

O lekker die links zo. :rofl: Zoiets heb ik laatst gekocht bij ali, nog niet ontvangen maar vind je dit ook te warm, denk je? Ik heb het ook snel te warm dus ik hoop dat het meevalt. Ik vind het toch niet zo charmant onder die dunne zomerkleding, mijn rolletjes.
❤❤❤Unicorns & rainbows❤❤❤
Alle reacties Link kopieren
Oh gelukkig, hij zet niet de hele link in de post, die zowat het hele tekstvakje vulde. :biggrin:
❤❤❤Unicorns & rainbows❤❤❤
Alle reacties Link kopieren
Ja ik denk wel dat dat een goede is. Maar ik denk toch dat ik het bij temperaturen boven de 23 graden niet moet doen.
Het helpt wel heel goed. Dat dan weer wel :jump:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven